• Gemaakt door: DreamerN



    Het is het jaar 1647 wanneer het land word geregeerd door een harteloze koning. Zijn enige interesse is geld en macht en een man van zijn positie weet daar flink gebruik van te maken. Het land is nauwelijks leefbaar, hoewel de akkers en landerijen nog prima vruchtbaar zijn. Nee, deze man heeft een strak regime en dwingt de mensen hoge bedragen te betalen, boeren moeten namelijk een groot deel van de oogst afstaan aan de koning. Wanneer er niet wordt voldaan aan deze regels, of als er een opstand volgt, worden de mensen hard onderdrukt. Openbare executies op de meest verschrikkelijke manieren en hoge straffen zijn aan de orde van elk mens die wat lager in de stand leeft.
    De straten zijn bezaaid met orde bewakers van deze man en lijken alles in de gaten te hebben. Uit angst zijn er nauwelijks mensen die tegen dit regime in durven te gaan.

    Een kleine groep rebellen, bestaande uit vogelvrij verklaarde mensen en vrijwilligers die hun leven willen wijden aan een vrijheid in dit land proberen een stokje te steken tegen het regime van deze man.
    Hun eerste plan: Het ontvoeren van de dochter van de koning. Haar geregelde huwelijk nadert en wanneer dit voltrokken zou worden, zou de situatie van het land verslechteren. Het is nu of nooit.


    Trailer:

    Gemaakt door: Nostradamus

    - Geschreven door Huginn en KilIian
    Onbekende personen -

    - Regelmatig nieuwe hoofdstukken
    middeleeuwse setting, neigt naar fantasy -

    - Er word gelet op spelling en manier van schrijven- middeleeuwse setting, neigt naar fantasy
    Subtiel gebruik van humor -

    - Een hoofdstuk telt tussen de 500 en de 1500 woorden

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 23:52 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Sorry, maar wat bedoel je met de titel? Ik snap de zin niet echt.


    Some people are art and do art at the same time

    Gifts schreef:
    Sorry, maar wat bedoel je met de titel? Ik snap de zin niet echt.


    Uitspraak voor het feit dat je verder moet zien dan je neus lang is.
    Dus dat je niet alleen maar op de eerste indruk moet afgaan maar ook verder moet kijken naar het innerlijke van de persoon. ;p
    En dat zal dan een hoop verklaren waarom hij of zij zich dan specifiek zo gedraagt. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen. ^^


    Rise and rise again until lambs become lions

    Barker schreef:
    (...)

    Uitspraak voor het feit dat je verder moet zien dan je neus lang is.
    Dus dat je niet alleen maar op de eerste indruk moet afgaan maar ook verder moet kijken naar het innerlijke van de persoon. ;p
    En dat zal dan een hoop verklaren waarom hij of zij zich dan specifiek zo gedraagt. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen. ^^


    Haha, dat heeft me inderdaad geholpen. Leuk om dat als titel te doen! (:


    Some people are art and do art at the same time

    Barker schreef:
    (...)

    Uitspraak voor het feit dat je verder moet zien dan je neus lang is.
    Dus dat je niet alleen maar op de eerste indruk moet afgaan maar ook verder moet kijken naar het innerlijke van de persoon. ;p
    En dat zal dan een hoop verklaren waarom hij of zij zich dan specifiek zo gedraagt. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen. ^^


    AAH. Nu snap ik dus ook waarom die titel is gekozen. Best wel awesome titel eigenlijk :3


    That is a perfect copy of reality.

    HaIcyon schreef:
    (...)

    AAH. Nu snap ik dus ook waarom die titel is gekozen. Best wel awesome titel eigenlijk :3
    Tnx ^^ ik vond hem ook wel goed gevonden van mijzelf.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Dankzij DreamerN een gloednieuwe mooie cover!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    De nieuwe cover is geweldig!


    Some people are art and do art at the same time

    Gifts schreef:
    De nieuwe cover is geweldig!
    jah een meesterwerk van dreamn


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Dankzij Nostradamus hebben we nu ook een hele gave Trailer!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Hoofdstuk nummertje 41 net geactiveerd!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    hoofdstukje 45 alweer ^^ het gaat zo vlot!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ben ik blind of staat er geen link in het topic? D:


    Some people are art and do art at the same time

    Gifts schreef:
    Ben ik blind of staat er geen link in het topic? D:
    klik op het plaatje xD dat zinnetje is ineens foetsie tnx voor het melden!

    edit nee de hele link is weg give me a sec :P

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 16:41 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...) klik op het plaatje xD dat zinnetje is ineens foetsie tnx voor het melden!


    Er gebeurt niets als ik op het plaatje klik..


    Some people are art and do art at the same time

    Gifts schreef:
    (...)

    Er gebeurt niets als ik op het plaatje klik..
    nope je had helemaal gelijk ^^ ik heb de link er weer in gezet hihi! bedankt voor het melden!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.