• Out of Sight, Out of Mind
    Het is begin 19e eeuw en de hele wereld is net aan het herstellen van een oorlog die zojuist gestreden is, zo ook het stadje Bathum, de hoofdstad van het land Hawkscourt. Er heerst grote onrust onder het volk en sommige zijn zo ontevreden over het huidige bestuur dat ze soms samenkomen en de boel saboteren. Terwijl het volk denkt dat deze ‘bende’ het grote gevaar is, ligt er een groter gevaar op de loer. Vampiers. De laatste tijd hebben ook zij het moeilijk gekregen, met name een clan uit het noorden. De laatste tijd is de clan ontzettend gekrompeAn en de clanleider heeft besloten dat er verandering in moet komen en ze denken in Bathum de geschikte mensen hiervoor te kunnen vinden. Ondanks de nood om hun clan uit te breiden en de onrust die er al heerst zullen ze nauwkeurig te werk gaan, ze willen immers niet dat het op gaat vallen en ook niet iedereen is geschikt voor het harde vampiersleven.


    Rollentopics: 1 II 2 II 3 II 4
    Speeltopics: 1







    Rollen: Getallen voor de naam zijn paginanummers
    Vampiers:
    Clanleider: (1,1) Silas Underwood - 26/247 - 1e rang + ring - Morticia
    Rechterhand:(1,1) Idwallon Calhoun Underwood - 24/245 - 1e rang + ring - Goldenwing
    Verbannen: Vrij
    Leden:
    - (1,1) Alice Woods - 21/103 - 3e rangs - Endure
    - (1,2) Amaris Rae Valora - 23/28 - 4e rang - Tyrion
    - (2,10) Alexa Elizabeth Turner - 20/100 - 3e rang - Florentina
    - (1,1) Evelyn Gabriela Delavey - 20/121 - 3e rang - Exorcism
    - (4,1) Victoria Emilia Helene Bennith - 25/67 - 4e rang
    Muninn
    - (1,6) Cedric Laurentius Salomon - 21 - 3e rangs - Lolicia
    - (1,6) Devon Evian Lilyton - Bachandale - 23 - 3e rang - DreamerN
    - (1,5) Mitchell "Mitch" Giacomo Bianchi - 22 - Tegen + leider - Florentina (Was mens)

    - Onbeperkt!

    Mensen:
    - (1,3) Vilkas Alexander Pace - 25 - Voor - Chiron
    - (1,11) Elijah Hodkin - 20 - Tegen - TicTac

    - (1,9) Daenerys Éowyn Frey - 22 - Tegen - Endure
    - Onbeperkt!


    Gaan dood:
    Felice (V, mens) Dood door Alice
    - (1,9) Elizabeth (V mens) Dood door Mitch
    - (2,1) Katharina (V, vampier) Dood door Idwallon
    - {1,7) Lucas Nilsson (M, mens) Dood door Cedric
    - (1) Oliver William Dust (M, vampier) Dood door Silias


    Hier nog wat sfeerimpressies en informatie over (begin) 19e eeuw (;
    Een aantal trailers van films voor een sfeerimpressie van die tijd (:
    - Abraham Lincoln Vampire Hunter
    - The Count of Monte Cristo
    - Persuasion
    - Pride and Prejudice

    - Kleding tijdens Romantiek
    - Romantiek, de stroming
    - Mode in de 19e eeuw

    En ik raad het ook aan gewoon 19th century (fashion oid) in te vullen bij google (;


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 19:54 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Naam: Victoria Emilia Helene Bennith



    Dit is een teagown wel laat 19e eeuws

    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 25 toen ze gebeten werd, nu is ze 67 jaar.

    Innerlijk:
    Op het eerste gezicht is ze een wat verlegen meisje, ze neemt niet snel complimentjes aan en is makkelijk te verleiden. Ze is wat kwetsbaar voor verleidingstruckjes. Maar zodra ze eenmaal de kat een beetje uit de boom heeft gekeken is ze vrij brutaal, ze heeft haar hart op haar tong en haar mummiek verraad vrijwel altijd wat ze van iets vind. Ze kan behoorlijk naief zijn, vaak doet ze eerst en denkt dan pas na. Hierdoor komt mevrouw snel in de problemen. Ze is een scherp en pinter meisje, hoewel dit ook vaak wegvalt achter haar naieve kant. Het is zo dat ze heel vaak het ook niet wilt zien.
    Ze houd niet van geweld en kan hier dus ook erg geschrokken op reageren, ze zal haar prooi dan ook vrouwelijk en liefelijk benaderen.
    Victoria is niet preuts, hoewel ze absoluut niet hoerig is. Ze bewust van haar vrouwelijke charmes en zal deze als dit nodig is ook gebruiken.
    Als haar kookpunt is bereikt kan ze een behoorlijke bitch worden, ze houd ervan om alles en iedereen dwars te zitten. Ze word gigantisch koppig en kan als een klein kind gaan drammen. Als ze eenmaal iets heeft verzonnen is het heel moeilijk haar van het idee af te helpen.

    Uiterlijk:
    Victoria is een klein meisje, ze is namelijk maar 1,59 lang. Ze heeft licht bruin golvend haar dat haar middel bereikt. Ze heeft een apart soort oogkleur (bruin/groen) en volle lippen. Ze heeft een slank, bijna breekbaar postuur en dat is ook zichtbaar in haar gezicht. Ze heeft een smalle neus en grote ogen die overal doorheen lijken te kijken.
    Ze draagt het liefst, lange loszittende jurken, al die hoepeljurken heeft ze helemaal niets mee en je moet haar echt dwingen om zoiets aan te trekken. Je ziet haar eerder in een tea gown die wat zwierig is.
    Ze is niet ijdel maar verzorgd zichzelf wel goed, ze houd niet van viezigheid.

    Geschiedenis:
    Ze groeide op in een afgelegen boerendorpje ver van Bathum, haar vader werkte op het land samen met haar twee broers en zij zorgde samen met haar moeder voor het huishouden. Het gezin was liefdevol in haar jeugd, naar mate ze ouder werd begon haar vader meer te drinken. Haar moeder overleed aan de griep toen zij achtien jaar werd. Omdat haar vader allang geen nieuwe vrouw meer kon trouwen weigerde deze man haar te laten trouwen. Victoria werd gedwongen het huishouden te doen en dus thuis te blijven wonen.
    Toen ze op een oogstfeest Cedric Laurentius Salomon tegen het lijf liep kreeg ze het aanbod om voor altijd jong te blijven. Zo naief als ze was heeft ze zich door hem in een vampier laten veranderen. Ze wist niet goed wat het inhielt om vampier te zijn, maar toen ze eenmaal achter de kei harde waarheid kwam heeft ze zich afgezonderd van iedereen. Ze nam alleen wat ze nodig had, en wilde niets weten van, vampieren of mensen. Nu na tweeenveerig jaar heeft ze besloten haar leven weer op te pakken.
    Ze heeft uitgevonden waar haar maker is en wil nu de clan betreden waar hij bij zit. Een nieuwe start.

    Rol: Vampier 4e rangs


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Oh ik vind haar trouwens goed, mocht je daar op zitten te wachten, haha.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Oh ik vind haar trouwens goed, mocht je daar op zitten te wachten, haha.
    goed ˆˆ dan ga ik zo een stukje posten.

    nog karakters vrij die mijn personage in iedergeval de clan in willen begeleiden?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik zit nog op de wacht voor Alexa/ Florentina :'D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Awhm volgens mij was Rae vrij, verder zou ik het niet weten, de mijne zijn iig wel bezet.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ja, Amaris Rae is vrij...Heb nog niets met haar gepost sinds Alice weg is gegaan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Naerys schreef:
    Ja, Amaris Rae is vrij...Heb nog niets met haar gepost sinds Alice weg is gegaan.
    ik ga een stukje schrijven nu, dan moet je zelf even kiezen hoe je er op in haakt oke?
    ik vind het best moeilijk een lopende rpg binnen te vallen haha :P


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...) ik ga een stukje schrijven nu, dan moet je zelf even kiezen hoe je er op in haakt oke?
    ik vind het best moeilijk een lopende rpg binnen te vallen haha :P

    Is goed ^^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Naerys schreef:
    (...)
    Is goed ^^
    goed ik heb mn best gedaan, het is maar een klein stukje maar oke. ik ben best nog wel onzeker xD ik zie zulke lange stukken in deze rpg.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...)goed ik heb mn best gedaan, het is maar een klein stukje maar oke. ik ben best nog wel onzeker xD ik zie zulke lange stukken in deze rpg.

    Dat komt wel snor.(krul)
    Ik zal eens een kijkje nemen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Guinness schreef:
    (...)goed ik heb mn best gedaan, het is maar een klein stukje maar oke. ik ben best nog wel onzeker xD ik zie zulke lange stukken in deze rpg.

    Je bent fantastisch! Niet zo onzeker, jij.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Osaki schreef:
    (...)
    Je bent fantastisch! Niet zo onzeker, jij.
    xD ik ben niet fantastisch xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...)xD ik ben niet fantastisch xD

    Onzeker kind.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Osaki schreef:
    (...)
    Onzeker kind.
    :Y) u riep?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...):Y) u riep?

    Nee, ik zei het netjes hoofdschuddend. [a']


    Don't walk. Run, you sheep, run.