• Hello,
    zoals de titel al zegt, ik zoek een co-auteur/co-auteurs.
    Ik schrijf liever samen met iemand want als je even zonder inspiratie zit, je medeschrijver voor wat nieuwe inspiratie kan zorgen door het volgende stukje te zetten.
    1 iemand is genoeg, maar 2 andere personen zou ook eens leuk zijn.
    Ik zoek dus 1-2 personen die...
    -geen fanfiction wil schrijven.
    -over het algemeen voldoende tijd heeft om 1 stukje per 2-3 weken te schrijven.
    -redelijk kan schrijven. Daarmee bedoel ik goed zijn met spellen, woordkeuze, etc...
    -het ziet zitten om nog een onderwerp te verzinnen. Ik zie bijna elk onderwerp zitten, maar zoals vermeld geen fanfiction.
    -eventueel skype heeft om makkelijker te overleggen. Als we met 3 zijn, is dit ook wat eenvoudiger.
    Reageer zeker eens als je dit ziet zitten en stuur me eventueel een pb!
    Xo, Talita

    Ik wil wel.


    take me back to the basics and the simple life

    PotterheadMe schreef:
    Ik wil wel.
    Oké :')
    Ik wacht nog tot morgenavond om te zien of er dan niemand meer bijkomt, en anders schrijven we gewoon met ons tweeën ^^
    Tenzij jij liever met twee schrijft natuurlijk.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2013 - 19:18 ]

    Jullie zijn vast al begonnen :p

    Ik wil wel.. als je nog steeds zoekt?


    Some people are art and do art at the same time

    Nee, ik heb hierna geen reactie meer gekregen en denk niet dat die niet komt - als jullie nog willen, mag dat, geef dan even je skype door in een privébericht als je dat wil, da's gemakkelijker om te praten dan ^^

    Rosyy schreef:
    Nee, ik heb hierna geen reactie meer gekregen en denk niet dat die niet komt - als jullie nog willen, mag dat, geef dan even je skype door in een privébericht als je dat wil, da's gemakkelijker om te praten dan ^^


    Volgens mij heb ik wel ergens een skype account liggen ja.
    Maar mijn naam ben ik sowieso al vergeten, so.. Ik wil wel een nieuwe aanmaken, maar ik heb nu al een heleboel accounts waar ik overal een andere e-mailaccount op heb gebruikt en volgens mij kun je maar een account per e-mail. Ik heb geen e-mails meer, en een nieuwe e-mail maken vind ik teveel moeite.
    Zie hoe mijn luiheid de wereld overheerst. ^^

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 18:44 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)

    Volgens mij heb ik wel ergens een skype account liggen ja.
    Maar mijn naam ben ik sowieso al vergeten, so.. ;P
    Als je er nog achterkomt kan je het dan nog doorgeven? Het is namelijk een stuk makkelijker om met 3 tegelijk te praten op skype dan dat op Q is (: Maar anders verzin ik er wel iets op ^^

    Rosyy schreef:
    (...)Als je er nog achterkomt kan je het dan nog doorgeven? Het is namelijk een stuk makkelijker om met 3 tegelijk te praten op skype dan dat op Q is (: Maar anders verzin ik er wel iets op ^^


    Okee dan! Ik ben nu al bezig met raden. Hahaha.


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)

    Okee dan! Ik ben nu al bezig met raden. Hahaha.
    Succes hehe :')

    Ik zou me ook wel willen mengen als jullie nog willen :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Bootin schreef:
    Ik zou me ook wel willen mengen als jullie nog willen :')
    Voor mij is het wel goed (:

    Rosyy schreef:
    (...)Succes hehe :')


    Nope. Ik heb nu anderhalve dag zitten raden, ik heb geen idee, haha, sorry.
    Maar ik kan nog wel een andere oplossing verzinnen, geloof ik. (:


    Some people are art and do art at the same time

    Ugh, right. Dat hele Skype gebeuren vind ik maar vreemd. Ik heb een nieuwe e-mail account aangemaakt om een nieuwe Skype aan te maken, maar toen ik die e-mail adres invoerde, werd mij verteld dat ik al een Skype account heb onder die e-mail. Maar dat adres is gewoon splinternieuw sinds een maar minuutjes geleden. Daarna heb ik maar op Forgotten Skype Name And Password geklikt. Via die adres kreeg ik een code die ik daar in moest vullen. Heb ik allemaal gedaan, maar toen stond er dat dat de incorrecte code is. Ik snap er helemaal niks van nu, hoor :x


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    Ugh, right. Dat hele Skype gebeuren vind ik maar vreemd. Ik heb een nieuwe e-mail account aangemaakt om een nieuwe Skype aan te maken, maar toen ik die e-mail adres invoerde, werd mij verteld dat ik al een Skype account heb onder die e-mail. Maar dat adres is gewoon splinternieuw sinds een maar minuutjes geleden. Daarna heb ik maar op Forgotten Skype Name And Password geklikt. Via die adres kreeg ik een code die ik daar in moest vullen. Heb ik allemaal gedaan, maar toen stond er dat dat de incorrecte code is. Ik snap er helemaal niks van nu, hoor :x
    That's really weird. Ik zou ook echt niet weten wat je daarmee moet doen - maybe gewoon nog eens proberen met nog een ander adres?

    Rosyy schreef:
    (...)That's really weird. Ik zou ook echt niet weten wat je daarmee moet doen - maybe gewoon nog eens proberen met nog een ander adres?


    Oke. Ik zal het strakjes wel proberen. Of morgen


    Some people are art and do art at the same time