• Ja ja, morgen ga ik voor het eerst vliegen in een vliegtuig! En haha ik vind het doodeng x)
    Wanneer hebben jullie voor het eerst gevolgen? En wat kun je het beste doen als je het eng vindt?
    dit is niet echt m'n eerste keer vliegen, want ik heb al gevlogen in een zeppelin, maar kom op das tenminste logisch met zo'n mega ballon erboven
    Xx


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Oh leuk, veel plezier!
    Ik denk dat als je het eng vind je het beste het gewoon op je af kan laten komen. Luister leuke muziek of neem een goed boek mee ofzo
    Veel mensen krijgen last van hun oren bij het stijgen en dalen, dus je kan misschien kauwgom meenemen, dat helpt.
    Ik vloog het eerst toen ik 7 of 8 wad volgens mij, toen gingen we naar Tunesië


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Veel plezier!
    Ik was 4 volgens mij................toen ging ik naar Egypte.
    Ik ga altijd eten als afleiding. :p
    Het is bij mij meestal vreselijk saai dus een boek of iets anders is handig! (:


    wat was dit ookalweer

    Oh. Uhm. Ik geloof dat ik een jaar of twee was? Misschien zelfs nog iets jonger of misschien iets ouder.
    Ik wil je graag geruststellen met de wetenschap dat ik alleen het opstijgen en landen spannend vind en vond. Als jong kind had ik er sowieso weinig problemen mee. Het was toen ik wat ouder was dat ik er meer over na ging denken en me af en toe wat meer zorgen maakte.
    Voor het opstijgen zou ik een lolly meenemen en zorgen dat er iemand naast je zit in wiens hand je mag knijpen. Verder zou het tof zijn als je bij het raam zit, omdat je dan naar buiten kunt kijken als jullie opstijgen, dalen of gewoon vliegen. Ik vond dat altijd heel mooi. Je ziet dingen die je nog nooit hebt gezien, dus misschien dat als je er op die manier naar kijkt, het wat minder eng is.
    En anders: verstand op nul en gewoon gaan. Ze zeggen niet voor niets dat vliegen de veiligste vorm van reizen is. Er gebeuren in verhouding zo weinig ongelukkig als het om vliegen gaat. Geloof me; er gebeuren meer ongelukken met auto's dan met vliegtuigen.
    Het is een hele ervaring, echt waar. Veel plezier!


    Hamartia

    Eerste keer bewust gevlogen in 2011, maar er is niet zoveel aan hoor :p de eerste tien minuten zijn ontzettend mooi, en daarna raak je verveeld en ga je een boek lezen xD haha


    Life is hard and then we die

    Ik heb nog nooit gevlogen, maar zou het wel heel graag willen


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Oeehh spannend! Ik was.. vier dat ik voor het eerst vloog? Ik weet het niet :')


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Yoko schreef:
    Oh leuk, veel plezier!
    Ik denk dat als je het eng vind je het beste het gewoon op je af kan laten komen. Luister leuke muziek of neem een goed boek mee ofzo
    Veel mensen krijgen last van hun oren bij het stijgen en dalen, dus je kan misschien kauwgom meenemen, dat helpt.
    Ik vloog het eerst toen ik 7 of 8 wad volgens mij, toen gingen we naar Tunesië


    Queer zijn is gewoon alles

    Aaah stelt niet veel voor! Eerst denk je 'wooow spannend' en een kwartier later verveel jeje! Dus zorg dat je wat te doen hebt in het vliegtuig =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Dankjullie voor alle reactie!
    Ik zag staan dat ik een lolly kon eten voor tijdens het stijgen en dalen, maar mag je dan gewoon eten in het vliegtuig mee nemen? Want dat heb ik nooit begrepen


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik heb vorig jaar voor het eerst in het vliegtuig gezeten. En eigenlijk voelde het gewoon net als in een bus zitten alleen dan zijn er iets meer mensen en is de bus een beetje hoger. Maar je mag zover ik weet gewoon eten meenemen. Alleen met vloeistoffen moet je uitkijken maar daar staat ook info over op de site van Schiphol. Iets van meer als 125 ml mag niet o.i.d. Kauwgom werkt ook heel goed tijdens het stijgen en dalen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Aaah het lijkt me zo awesome om te vliegen.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ik heb vliegangst, dus voor mij is het zeker geen pretje. Ook al vloog ik voor de eerste keer toen ik vier maanden was, ik vind het nog steeds doodeng.

    Ik heb hoogtevrees en dat zorgt er toch wel een beetje voor dat ik niet echt van het vliegtuig hou.
    Dus ik zit altijd aan het gangpad en dan valt het wel mee om in een vliegtuig te zitten (A)

    Oh.. En om één of andere stomme reden denk ik altijd bij het opstijgen aan het feit dat het vliegtuig een soort treintje op een rails is, aangezien het toch wel een beetje schokt. Dat kalmeert om één of andere reden :p Maar voor de rest valt vliegen heel erg mee.. Het is niet eng ofzo..

    [ bericht aangepast op 4 mei 2014 - 12:50 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    madeupyou schreef:
    Aaah stelt niet veel voor! Eerst denk je 'wooow spannend' en een kwartier later verveel jeje! Dus zorg dat je wat te doen hebt in het vliegtuig =)


    + een boek is een aanrader die de tijd laat vliegen (een woordgrap ertussendoor, ha)!

    [ bericht aangepast op 4 mei 2014 - 12:58 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Veel plezier! Zelf heb ik nog nooit gevlogen.


    16 - 09 - '17