• Edit: het is wat onduidelijk, maar ik bedoel ONGEOPENDE berichten :]

    In mijne 698. 0.o
    Dit komt doordat ik ooit een abo had genomen op een RPG, die na een dag al een nieuw topic nodig had. Sindsdien heb ik nooit meer berichten verwijdert. Ook als er een bericht in mijn gastenboek is ga ik gewoon naar mijn profiel in plaats van eerst het PB'tje te lezen.

    Ik ben nu best wel benieuwd hoeveel ongeopende berichten er in jullie inbox zitten :Y)

    [ bericht aangepast op 13 nov 2013 - 22:09 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Uh 20 x 19 pagina's. I'm lazy okay XD.


    No growth of the heart is ever a waste

    600

    Hmmmmm, maar is grote kuis houden.ö


    Queer zijn is gewoon alles

    20 x 132 = 2640
    Nou wat kan ik zeggen. I'm lazy as hell :Y)


    Rise and rise again until lambs become lions

    20 x 71 = 1420.
    Wow, dat is best wel veel voor iemand die nog maar sinds drie maanden een nieuw account heeft.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    0, ik houd het bij.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Je kunt berichten ook uitzetten, dus ik heb maar negenendertig pagina's.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2013 - 13:26 ]


    Pretty is just a pretty word.

    60, ik leeg mijn inbox een paar keer in de week.


    Take risks and conquer your fears.

    Niets meer.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ongeopend? Daarvan geen. Wel 229 pagina's met 20 gelezen berichten, dus zo'n 4580 totaal. Ik gooi niet vaak dingen weg. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    38, maar ik bewaar alleen belangrijke berichten, gesprekken waarmee ik steeds verder ga of hoofdstukken die ik nog niet gelezen heb.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    (20*64)-16=1264 berichten. Maar ik verwijder ook heel wat, haha.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lol, ik verwijderde een tijd lang wel, maar op een gegeven moment was ik te lui :] soms dan verwijder ik ineens weer 10 pagina's :'D Maar nu zit ik op 358 pagina's. Afgerond 7160 berichten ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    20x192 - 9 = 3831 ..... :'D


    Life is hard and then we die

    Cicero schreef:
    38, maar ik bewaar alleen belangrijke berichten, gesprekken waarmee ik steeds verder ga of hoofdstukken die ik nog niet gelezen heb.


    Dit, alleen dan heb ik er 17 staat. 5 van gesprekken, 10 met hoofdstukken die ik nog moet lezen én 2 met zelf geschreven hoofdstukken die ik moet aanpassen op mijn laptop.

    170x20=3400 dus.


    Your make-up is terrible