• Dus vannacht droomde ik over niets minder dan Q. Er was dus casting voor nieuwe bemiddelaars en raad eens wie meedeed en het ook nog de top 10 haalde? Moi! In me droom kwam ik op de derde plek terecht en ach de rest hoef ik niet meer te vertellen denk ik? xp
    Om deze topic nuttig te houden: wie heeft ook zulke rare dromen gehad?


    -

    Haha, nice c:
    Mijn dromen zijn dikwijls... bijzonder raar.


    Tijd voor koffie.

    Hahahah dan weet je niet over wat ik allemaal droom xD

    Haha, leuke droom! Hopelijk wordt het ooit werkelijkheid!
    Geloof me, mijn dromen zijn echt te vaag voor woorden. Zulke dromen kan ik niet eens uitleggen. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Okeeejj.. Ik heb ook altijd van die rare/aparte maar leuke dromen! :Y) ik houd van mijn dromen <3.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Haha, ik heb ook een keer over Quizlet gedroomt.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik had laats over een unicorn gedroomd die Quizlet overnam xD ja i know very weird

    Stapper schreef:
    Okeeejj.. Ik heb ook altijd van die rare/aparte maar leuke dromen! :Y) ik houd van mijn dromen <3.


    +Ik heb een dromenstalker, maar de laatste tijd komt hij niet zo vaak meer voor in mijn dromen. En ik weet eigenlijk niet of ik daar nou wel of niet blij mee moet zijn... xD


    Stenenlikker

    Welkom bij de crew, dan. :'D

    Ik onthoud meestal alleen mijn nachtmerries. Ik werd een keer achtervolgd door buitenaardse reuzenkippen die me wilden ontvoeren, en dat klinkt grappig, maar dat was het niet. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nee, vertel maar verder. :Y)
    Ik zie jou eerder als moderator dan bemiddelaar, maar dat wist je al, denk ik.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2013 - 16:46 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Delahaye schreef:
    (...)

    +Ik heb een dromenstalker, maar de laatste tijd komt hij niet zo vaak meer voor in mijn dromen. En ik weet eigenlijk niet of ik daar nou wel of niet blij mee moet zijn... xD


    Dan kom je hem binnen kort tegen! Althans was bij mij gebeurd XD


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    blackbride schreef:
    (...)

    Dan kom je hem binnen kort tegen! Althans was bij mij gebeurd XD


    Ik zie die gast bijna elke dag xD Ik ben denk ik gewoon een beetje te erg obsessed met hem.


    Stenenlikker

    Genius!

    Ik heb gedroomd(dankzij Nerveus) dat ik met haar naar centerparcs ging, maar op het park waar we naartoe gingen was ik general manager en ieder personeelslid kende me. Vaag.


    Queer zijn is gewoon alles

    GreaterGood schreef:
    Haha, nice c:
    Mijn dromen zijn dikwijls... bijzonder raar.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Square schreef:
    Welkom bij de crew, dan. :'D

    Ik onthoud meestal alleen mijn nachtmerries. Ik werd een keer achtervolgd door buitenaardse reuzenkippen die me wilden ontvoeren, en dat klinkt grappig, maar dat was het niet. D:

    Thank you. :Y) & poor you D:


    -

    Facts schreef:
    Nee, vertel maar verder. :Y)
    Ik zie jou eerder als moderator dan bemiddelaar, maar dat wist je al, denk ik.


    Hahaha inderdaad xp
    Okay ik vertel verder. Het eerste wat ik deed bij het krijgen van me badge was naar het crew boemen topic gaan en een boem plaatsen xp. Oh en vaagheid volgt: Sylvie was bij me op school en was flink jaloers op me, maar ik was zo blij dat ik haar toch dood ging knuffelen xp.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2013 - 19:55 ]


    -