• soms ben je bezig met een best lange post typen. En als je dan perongeluk ergens op klikt gaat hij daar heen terwijl jij net bezig was met die post die die dan ook niet, als je in je geschiedenis terug gaat daar nog netjes staat alsof er niks is gebeurd. Dus mij lijkt het fijn een melding te krijgen als je de pagina wilt verlaten.
    Iets van dit:

    U heeft een tekst ingevoerd op deze pagina, weet U zeker dat U deze pagina wilt verlaten?


    Of ligt dit gewoon aan mijn laptop?


    take me back to the basics and the simple life

    Als je gewoon een pagina teruggaat staat de tekst er normaal gesproken toch nog? ^^ Maar misschien verschilt dat per browser, of zo. In Firefox werkt het wel zo.

    Om eerlijk te zijn ben ik tegen. Ik snap dat het soms prettig zou kunnen zijn, bijvoorbeeld voor RPG's, maar ik voer ook wel eens een halve zin ergens in en besluit dan om toch niet iets te posten. Ik zou me best wel ergeren aan dat soort berichtjes iedere keer.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Als je gewoon een pagina teruggaat staat de tekst er normaal gesproken toch nog? ^^ Maar misschien verschilt dat per browser, of zo. In Firefox werkt het wel zo.

    Om eerlijk te zijn ben ik tegen. Ik snap dat het soms prettig zou kunnen zijn, bijvoorbeeld voor RPG's, maar ik voer ook wel eens een halve zin ergens in en besluit dan om toch niet iets te posten. Ik zou me best wel ergeren aan dat soort berichtjes iedere keer.


    Bij mij werkt het jammer genoeg niet en wat je als tegenargument gebruikt snap ik wel. Misschien dat je het dan uit zou kunnen schakelen?


    take me back to the basics and the simple life

    Ik erger me daar bij facebook al dood aan x'D Ik ben juist zo blij dat quizlet dat systeem niet heeft, dus ik zal moeten zeggen dat ik er op tegen ben (:


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Sorry, ik ben ook tegen. Ergens is het fijn dat t niet zomaar weggaat maar wat Samantha al zei: ik erger me er dood aan bij fb. Bovendien kan ik altijd een pagina terug en het staat nog steeds daar dus het zal toch geen nut hebben bij mij.


    -

    voor maar zorg dat er bij de instellingen een optie is om het uit te zetten


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    voor maar zorg dat er bij de instellingen een optie is om het uit te zetten


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Yoda schreef:
    Ik erger me daar bij facebook al dood aan x'D Ik ben juist zo blij dat quizlet dat systeem niet heeft, dus ik zal moeten zeggen dat ik er op tegen ben (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zou zeggen: gebruik Firefox. Daar blijft de tekst wel staan op de vorige pagina. Gelukkig voor mij =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Bah, neen. Ik ben blij dat het hier geen Facebook is. :')
    Ga gewoon naar je vorige pagina, als dat niet lukt download je maar een andere (en waarschijnlijk betere) webbrowser, zoals Firefox of Opera.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Facts schreef:
    Bah, neen. Ik ben blij dat het hier geen Facebook is. :')
    Ga gewoon naar je vorige pagina, als dat niet lukt download je maar een andere (en waarschijnlijk betere) webbrowser, zoals Firefox of Opera.


    Zoveel moeite doen om een meldinkje te krijgen.

    OT: Wat Guinness dus zei


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)

    Zoveel moeite doen om een meldinkje te krijgen.

    OT: Wat Guinness dus zei

    Euhm, een meldinkje? Bedoel je dat je denkt dat ik die post schrijf om gequote te worden? Uh, no. Waarom zou ik dat doen. Ik zeg alleen maar waarom ik daar tegen ben, is dat dan zo'n misdaad? :')
    Ik ben het overigens ook met Guinness eens. Als je dat ding kan uitschakelen is het voor mij geen probleem.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 0:45 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Facts schreef:
    (...)
    Euhm, een meldinkje? Bedoel je dat je denkt dat ik die post schrijf om gequote te worden? Uh, no. Waarom zou ik dat doen. Ik zeg alleen maar waarom ik daar tegen ben, is dat dan zo'n misdaad? :')
    Ik ben het overigens ook met Guinness eens. Als je dat ding kan uitschakelen is het voor mij geen probleem.


    Nee, je moet het niet verkeerd opvatten. ^^
    Ik bedoel: zoveel moeite doen om een nieuwe webbrowser te installeren om een meldinkje te krijgen bij een forum post op Q. :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Hmm ik herken je probleem maar zo'n melding is ook irritant.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Scorpia schreef:
    (...)

    Nee, je moet het niet verkeerd opvatten. ^^
    Ik bedoel: zoveel moeite doen om een nieuwe webbrowser te installeren om een meldinkje te krijgen bij een forum post op Q. :'D

    Oh, sorry, haha.
    Me is stupid :').


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it