• Of eerder gezegd enorm egoïstisch, ik vraag me af wat mensen tegenwoordig verdomme bezield.
    Ik zit nu het NOS journaal te kijken, waarop ze de Sinterklaas intocht lieten zien, staat er gewoon mensen te protesteren tegen zwarte pieten! Ik heb weinig aandacht besteed aan het hele gedoe, maar dit vind ik er echt over gaan. Waarom moeten die mensen zo perse hun mening doordrukken dat ze nu ook echt dingen voor al die kleine kinderen die erheen gaan moeten verpesten? Ik vind dat ze het lekker ergens anders moeten gaan uitvechten als ze dat zo graag willen doen.
    Wat vinden jullie hier nou van?


    Your make-up is terrible

    Ik zag het ook! Zat me ook dood te ergeren, alsof die kinderen er iets van racisme inzien :l En nu vragen al die kinderen zich vast af waar al die heisa om is, bah. Mensen voelen zich tegenwoordig echt super snel aangesproken, daar moeten ze echt mee ophouden. Het is een kinderfeest en die zwarte pieten zijn nog meer geliefd dan Sinterklaas, die ouwe blanke knakker, zelf.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Van dat soort mensen wordt ik kotsmisselijk! Ga lekker iemand anders zijn tradities verneuken!


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik zag het niet, maar ergens had ik het al wel verwacht dat mensen dit zouden doen - vanwege dat hele geshit wat ze beweren.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    En dat terwijl ze het zogenaamde "onderscheid" (WAH HUIDSKLEUR, such a big deal!) tussen blank en zwart juist groter maken door deze acties door te zetten. Wat een idioten man.


    Searching heavens for another earth

    Ik vind het verschrikkelijk genoeg dat ze al extra politie manschappen in moesten zetten omdat ze bang waren dat mensen zwarte pieten in elkaar gingen slaan. Mensen moeten verdomme respect hebben voor de traditionele feesten van het land waar ze naartoe komen, for crying out loud.


    ars moriendi

    Mensen raken hun verstand écht letterlijk kwijt.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik vind het niveau van dat soort mensen sowieso niet erg hoog, want ze weten niet eens wat racisme en discriminatie betekenen. Want ik zie dat niet terug tijdens de intocht, maar dan zal ik wel blind zijn.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik vind het belachelijk. Slavernij is heel erg, maar dit is een kinderfeest. De kinderen zien er geen slavernij of rascisme in. Want kinderen maken nou eenmaal geen onderscheid qua huidskleur.


    Physics is awesome

    Wow, dat vind ik ook ronduit belachelijk. Dat doe je toch niet als je weet hoeveel kinderen dol zijn op het hele feest mét de pieten?!


    You are beautiful, you are love.

    Ik was erbij, maar ik heb ze niet gezien. Toch vind ik het echt belachelijk dat ze dat doen waar de kinderen bij zijn.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Robbery schreef:
    Ik vind het verschrikkelijk genoeg dat ze al extra politie manschappen in moesten zetten omdat ze bang waren dat mensen zwarte pieten in elkaar gingen slaan. Mensen moeten verdomme respect hebben voor de traditionele feesten van het land waar ze naartoe komen, for crying out loud.

    En weet je wat nou het ergste is? Ze lieten het Sinterklaasfeest op een Antilliaans eiland zien - weet zo even niet welke - en daar vieren ze het ook gewoon met zwarte pieten en heeft niemand er een probleem mee. Serieus, waarom moeten ze in Nederland er zo'n enorm probleem van maken?
    Dit feest is voor kleine kinderen, waarom moeten de volwassenen het altijd verpesten voor een ander?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik zat te denken. Als je zwarte pieten nu vergelijkt met negers en de slavernij, ben je zelf toch racistisch en niet de jarenlange traditie? :S
    Maar het is inderdaad vrij egoïstisch en veel te vergaand.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Eigenlijk bewijst dit dat de kinderen slimmer zijn dan de volwassenen. :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Vindt het wel heel egoïstisch inderdaad, ze hoeven het plezier van de kinderen niet te verpesten dan toch. En ik vindt het ook gewoon kinderachtig, dat ze het nu opeens een racistisch iets vinden terwijl het al een jarenlange traditie is en niemand er problemen mee had.