• Bij de indeling van het forum staat het kopje artiesten. Hierbij staan ook Harry Potter en Twilight. Ik vind zelf dat Hunger Games hier ook een plekje verdient.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zou wel handig zijn, THG wordt ook steeds groter. Ik ben voor!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    ... Nein. Dan moet je The Vampire Daries, Games of Thrones en al die andere films en series en blabla er ook bij zetten. Zulke dingen kan je even goed bij Celebs, Boeken, Films of Anime/Manga zetten (dat laatste als het om een mangareeks gaat, uiteraard ;P).


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Zo populair is het niet. :'D Dat ene topic per maand kan ook wel in een ander subforum, het is alleen behoorlijk actief als er een nieuwe film over komt.


    Your make-up is terrible

    Hoe toevallig, woensdag komt de nieuwe film uit :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik vind het nogal onnodig. Zoals al gezegd is, worden er niet zo veel topics over geopend en kan het dan gerust in een ander subforum.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik dacht bij het lezen van de titel van het topic even dat je een Hunger Games voor artiesten wilde organiseren. Ik weet dat veel mensen zich aan een hoop artiesten ergeren, maar dat lijkt me toch wel wat drastisch. :'D

    Maar OT: Ik denk eigenlijk, zoals hierboven al gezegd werd, dat THG op dit moment niet erg dringend een eigen subforum nodig heeft. Misschien als het ooit nog populairder wordt, maar dat betwijfel ik een beetje.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2013 - 12:12 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik dacht bij het lezen van de titel van het topic even dat je een Hunger Games voor artiesten wilde organiseren. Ik weet dat veel mensen zich aan een hoop artiesten ergeren, maar dat lijkt me toch wel wat drastisch. :'D

    Maar OT: Ik denk eigenlijk, zoals hierboven al gezegd werd, dat THG op dit moment niet erg dringend een eigen subforum nodig heeft. Misschien als het ooit nog populairder wordt, maar dat betwijfel ik een beetje.

    Oh, dat dacht ik ook, lol. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Square schreef:
    Ik dacht bij het lezen van de titel van het topic even dat je een Hunger Games voor artiesten wilde organiseren. Ik weet dat veel mensen zich aan een hoop artiesten ergeren, maar dat lijkt me toch wel wat drastisch. :'D

    Maar OT: Ik denk eigenlijk, zoals hierboven al gezegd werd, dat THG op dit moment niet erg dringend een eigen subforum nodig heeft. Misschien als het ooit nog populairder wordt, maar dat betwijfel ik een beetje.
    Dit dacht ik eerst ook :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Serieus? Ik had daar dus echt niet aan gedacht xD


    Spoiler alert: you will save yourself

    Square schreef:
    Ik dacht bij het lezen van de titel van het topic even dat je een Hunger Games voor artiesten wilde organiseren. Ik weet dat veel mensen zich aan een hoop artiesten ergeren, maar dat lijkt me toch wel wat drastisch. :'D

    Maar OT: Ik denk eigenlijk, zoals hierboven al gezegd werd, dat THG op dit moment niet erg dringend een eigen subforum nodig heeft. Misschien als het ooit nog populairder wordt, maar dat betwijfel ik een beetje.


    Me too, ik werd er toch wel nieuwschierig door :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik vind het een goed idee, het viel mij ook op ja. Bovendien denk ik ook dat het wel populairder zal worden zodra de film woensdag ook komt + sommige subfora (zoals Twilight) zijn ook helemaal niet populair meer.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Michonne schreef:
    Zo populair is het niet. :'D Dat ene topic per maand kan ook wel in een ander subforum, het is alleen behoorlijk actief als er een nieuwe film over komt.


    Queer zijn is gewoon alles

    Nah. Af en toe lijk het populair en anders niet.


    -

    Nee.


    I live for the applause, you will die for it.