• Wil binnenkort weer aan een nieuwe serie beginnen. En aangezien er hier best wel wat mensen zijn die fan zijn van een bepaalde serie. Wilde ik vragen welke serie jullie het leukst vinden of lijkt. Als je wilt stemmen klik op de onderstaande link ^^ En als je tijd of zin hebt zou het ook wel leuk zijn als je er bij kan zetten waarom je die het meest geweldig awesome leuk en meest fantastische serie vind. Kan hier of bij de poll zelf c:

    Welke serie vind je of lijkt jou het leukst?

    [ bericht aangepast op 15 jan 2014 - 22:01 ]

    Switched at Birth!!! :3
    Niet dat die er bij staat, maar dat maakt me niet uit. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ja kon maar 10 dingen er neer zetten haha anders had ik het lijstje waarschijnlijk wel langer gemaakt! Heb er trouwens ook nog nooit van gehoord, kijk wel een keer ^^

    [ bericht aangepast op 15 jan 2014 - 22:04 ]

    Doctor Who. ^^
    Ik kijk heel veel series, maar eigenlijk alleen Doctor Who en Sherlock uit dat lijstje. Sherlock is écht geweldig, maar heeft maar negen afleveringen in totaal (wel anderhalf uur, dus je bent desondanks wel even bezig). Doctor Who is ook super, maar heeft naar mijn mening in de laatste paar seizoenen aan kwaliteit verloren, en zolang Moffat niet verdwijnt als showrunner, zal daar waarschijnlijk niet veel aan veranderen. Maar het is toch nog steeds de serie waardoor ik echt fandoms binnen ben getrokken, dus ah, nostalgie. Toch Doctor Who dus, maar vooral vanwege RTD's periode. Sorry Eleven. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben voor GOT gegaan. Meerdere vind ik wel leuk, maar GOT zit ook nog eens zo goed in elkaar dat ik daarvoor gegaan ben.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Square schreef:
    Doctor Who. ^^
    Ik kijk heel veel series, maar eigenlijk alleen Doctor Who en Sherlock uit dat lijstje. Sherlock is écht geweldig, maar heeft maar negen afleveringen in totaal (wel anderhalf uur, dus je bent desondanks wel even bezig). Doctor Who is ook super, maar heeft naar mijn mening in de laatste paar seizoenen aan kwaliteit verloren, en zolang Moffat niet verdwijnt als showrunner, zal daar waarschijnlijk niet veel aan veranderen. Maar het is toch nog steeds de serie waardoor ik echt fandoms binnen ben getrokken, dus ah, nostalgie. Toch Doctor Who dus, maar vooral vanwege RTD's periode. Sorry Eleven. D:


    Dankjewel! Ja van Sherlock had ik ook nog veel goeie dingen gehoord. En Doctor Who is hier geloof ik altijd al we redelijk populair geweest.
    Ik had trouwens gedacht dat er veel meer episodes waren van Sherlock. Heeft het geen seizoenen dan? Anders kan ik elke week er gewoon
    eentje gaan kijken ghehe. Of allemaal achter elkaar.

    Pretty Little Liars


    16 - 09 - '17

    Gibbs schreef:
    Switched at Birth!!! :3
    Niet dat die er bij staat, maar dat maakt me niet uit. ^^


    Wat Yolanda hier zegt. SaB moet je gewoon bekeken hebben. :Y)

    EDIT: Of OUaT of PLL.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2014 - 22:42 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    KilIian schreef:
    (...)

    Wat Yolanda hier zegt. SaB moet je gewoon bekeken hebben. :Y)

    EDIT: Of OUaT of PLL.


    Doh. Liefde voor SaB By! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sherlock and Doctor Who. Alleen Sherlock kijk ik nu (En ik vind het ge-wel-dig) en Doctor Who heb ik nog niet echt bekeken.


    Tijd voor koffie.

    Burglar schreef:
    Sherlock and Doctor Who. Alleen Sherlock kijk ik nu (En ik vind het ge-wel-dig) en Doctor Who heb ik nog niet echt bekeken.


    Je hebt trouwens toch ook twee soorten Doctor Who of zoiets?
    Ik zie meer over de oudere maar de nieuwe is toch ook bekend of is die minder goed?
    Want zocht het een keer op, omdat ik het wilde gaan kijken maar wist nou niet precies welke ik nou aan moest klikken.
    Deze siteklik. En dan iets naar beneden scrollen, I mean er zijn zoveel verschillende
    seizoenen geloof ik. En is het echt één verhaallijn of begint het met die nieuwe man opnieuw of idek.

    Ik kijk al die series (op PLL na), maar vind dat Sherlock er voor mij wel boven uitsteekt.

    Zal ik mijn lijstje maar eens opnoemen van de series die ik kijk?
    - Sherlock
    - Pretty Little Liars
    - Glee
    - Beauty and the Beast
    - Switched at Birth
    - The Vampire Diaries
    - Supernatural
    - Teen Wolf
    - Awkward
    en ik wil Doctor Who nog mee beginnen, maar eerst wil ik SPN tot aan seizoen 9 gezien hebben (;


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Once Upon A Time!
    Maar het was moeilijk kiezen tussen die en American Horror Story. =)

    In die gif, die jongen met het skelettenmasker, van welke film/serie komt deze? Ik herken het, maar ik weet niet meer van waar. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb op Pretty Little Liars gestemd, maar American Horror Story, Once Upon A Time, The Walking Dead, The Vampire Diaries zijn ook erg leuk. Ik kijk ze allemaal, haha.
    Oh en Glee, Awkward, Teenwolf en Supernatural natuurlijk nog.

    @ Erica:
    Uit American Horror Story komt de gif, als ik het goed heb.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2014 - 23:28 ]

    Scandal schreef:
    Once Upon A Time!
    Maar het was moeilijk kiezen tussen die en American Horror Story. =)

    In die gif, die jongen met het skelettenmasker, van welke film/serie komt deze? Ik herken het, maar ik weet niet meer van waar. =P


    Ja klopt zoals Hanaemi zegt, uit American Horror Story, ik vind het echt een geweldige gif ^^
    Ik had de gif al een keer gereblogged en op mijn tumblr voordat ik de serie begon te kijken.
    Vond het zo vet c: