• B E H I N D      T H E      C U R T A I N
    [url=ROLLENTOPIC: OO1 × PRAATTOPIC OO1 × SPEELTOPIC OO1
    © Penn & Scurll

    A hard beginning maketh a great ending...
    Een leven dat iedereen lijkt te willen leiden —— geld krijgen door enkel te doen waar je hart ligt en duizenden personen van het andere (of hetzelfde) geslacht aan je voeten. Velen lijkt dit het perfecte leven, maar wat dacht je eigenlijk van wat er achter de schermen gebeurt? De slapeloze nachten, oppervlakkige vriendschappen, aasgieren van paparazzi, schijnrelaties, overmatig gebruik van slaappillen, (best) bewaarde geheimen, zwarte lijsten, sadistische spelletjes achter de schermen en natuurlijk de druk van het presteren worden stuk voor stuk vergeten wanneer we het hebben over onze favoriete celebs. Wij denken dat hun interviews het zwaarste lijkt te zijn dat zij moeten ondergaan, maar in hun dagelijkse leven hebben ze het een stuk zwaarder dan wij op het eerste oog zien, en dat is precies wat wij hier naar voren laten komen.

    Verplichte impressie lijst ——
    ♀ Dahlia Way » Actrice » America's Sweetheart » Drug Addict » Scurll » 1.1 ♀
    ♀ Catherine Dubois » Visagiste » Cold Hearted Bitch » Good Girl » Penn » 1.1 ♀
    ♀ Kiernan Danica Morse » Actrice » Mannenverslinder » Gay » Greenlight » TBA ♀
    ♀ Georginia Josephine Valencia » Zangeres » Princess » Lost her mind » Campeon » 1.5 ♀
    ♀ Alexandra Lexington » Model » The girl who has it all » Slowly falling apart »JudithSuzann » 1.2 ♀

    ♂ Levon Cash » Drummer » Womanizer » Good guy » Scurll » 1.1 ♂
    ♂ Max Rivers » Presentator » TBA » TBA » Soco » 1.2 ♂
    ♂ Tariq Malak Nagi » Comic book writer » TBA » TBA » SebastianVerlac » 1.5 ♂

    [ bericht aangepast op 31 juli 2017 - 20:08 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Mijn eigen impressie / relatielijst zal ik zowel vanavond als morgen droppen, gezien ik zelf natuurlijk wel een goed voorbeeld moet geven. c: Mocht iemand in de tussentijd al een leuke relatie voor zowel Dahlia als Levon hebben dan ben je uiteraard welkom om met een leuk voorstel te komen in de tussentijd.

    In ieder geval was het de bedoeling van Penn en mij om het zo te doen — iedereen maakt gewoon een lijst, en vervolgens gaan we pas discussiëren tussen enige relaties, dus niet simpel een goedkeuring sturen, wel echt erover nadenken (hoe wil je anders de andere rollen kennen). Ik weet dat er wat meer moeite achter zal zitten op deze wijze, maar zo creëer je wel wat diepere (en in mijn ogen realistischere) relaties en dat vind ik persoonlijk een goede start voor een RPG. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    MT ^^


    Faith is everything.

    Mt


    Bowties were never Cooler

    Mt


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    MT


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Mt! Ik zal morgen werken aan het relatielijstje van Lexi


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Indrukkenlijst Lexi Patterson


          Cathrine Dubois; Cathrine lijkt een zeer ambitieus persoon die precies weet wat ze wil en misschien ook wel weet hoe ze daar wil komen. Dat is iets dat Lexi waarschijnlijk wel kan bewonderen. Het makkelijke gesprekken aanknopen is ook zeker iets wat haar wel tot de dame aan zal trekken als vriendin, wat ook misschien een band zou kunnen scheppen is het feit dat de twee beide thuishoren in een wereld waar looks alles zijn, dus dat ze Cathrine als iemand ziet die dat ook kan begrijpen. Het enige wat een obstakel zou kunnen zijn is het feit dat ze zo arrogant over kan komen, dit zal echter geen probleem zijn mochten de twee elkaar langer kennen.
          Dahlia Way; goede vrienden, de twee kennen elkaar redelijk goed en staan voor elkaar klaar. Dahlia is dan ook een van de eersten die Lexi zou proberen op te vrolijken mocht er iets mis zijn. Lexi heeft echter geen idee van het drugsprobleem waar Dahlia mee kampt.
          Kiernan Danica Morse; Vrienden, Kiernan en Lexi lijken redelijk veel op elkaar qua persoonlijkheid. Dit is iets wat er voor kan zorgen dat ze elkaar goed begrijpen maar het kan er ook voor zorgen dat het juist niet botert tussen de twee. Dit zal er waarschijnlijk van afhangen hoe vaak ze met elkaar omgaan en in wat voor omgeving ze dan zijn. Wel denk ik dat ze het over het algemeen wel goed met elkaar moeten kunnen vinden.
          Avery Saélihn Phelan; Vrienden/kennissen, op feestjes zullen de twee elkaar ongetwijfeld tegen zijn gekomen. En gezien het feit dat ze in dezelfde kringen rondlopen zouden ze elkaar daarbuiten ook wel moeten zijn. Irritaties zouden alleen wel hoog op kunnen lopen tussen de twee gezien op sommige gebieden hun karakters nogal lijken te botsen.
          Levon Cash; goede vrienden/schijnrelatie, gezien hij zo zorgzaam is en zich ook graag zo voelt heb ik het gevoel dat Lexi zich heel erg op haar gemak bij hem zou voelen of ze nou heel close zijn of niet. Levon zou iemand zijn naar wie Lexi sneller zou luisteren dan naar vele anderen, puur omdat hij een zeer kalme man is die zo eerlijk is vanbinnen. Door Lexi's management is besloten dat het nodig was dat er op liefdesgebied iets spannends bij haar zou gebeuren, zo hebben ze het uiteindelijk voor elkaar gekregen een schijnrelatie te creëren met Levon. In eerste instantie leek Lexi dit niet echt leuk maar wat het voor haar makkelijker maakt is het feit dat ze het goed kan vinden met de jongen en zijn dochter.
          Max Rivers; in eerste instantie zou Lexi toch wel een beetje schrikken van zijn persoonlijkheid. Het licht er in dit geval dus meer aan hoe Max tegenover haar zou zijn dan andersom. Mocht hij naarmate de tijd verstrijkt iets kalmer worden en wat liever overkomen naar Lexi zouden de twee nog best vrienden kunnen worden.
          Tariq Malak Nagi; Kennissen, op grote feesten waar ongeveer iedereen is uitgenodigd zijn de twee elkaar tegen gekomen. Al snel werd het Lexi duidelijk dat Tariq zich daar niet op zijn gemak voelde en nam het dus op zich om de jongen nog een beetje leuke avond te bezorgen. Nu als ze elkaar weer tegen komen zal Lexi die taak zo weer op zich nemen.
          Bash Vermont; Vrienden, op feestjes zijn de twee elkaar tegen gekomen en kwamen er al snel achter dat er wel een klik was op vriendschappelijk gebied. Op een gegeven moment zijn de twee na een feest dan ook bij elkaar in bed beland, iets wat wel een paar keer is herhaald maar verder niet veel betekend. Lexi begint Bash steeds meer te vertrouwen en wordt langzaam maar zeker ook wat opener naar de jongen.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2017 - 15:06 ]


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    IMPRESSIELIJST DAHLIA ——
    ♀ Catherine Dubois » Visagiste » Cold Hearted Bitch » Good Girl » Beste vrienden » Deel van Squad » Onwetend over drugs ♀
          Deze twee dames hebben elkaar ontmoet op een set van een van Dahlia's films waar Cate haar ook de nodige adviesen gaf voor make-up in haar privéleven. Het was niet snel tot deze dames echt naar elkaar toe waren getrokken en een sterke vriendschap op hadden gebouwd. Zo is Dahlia erg afhankelijk geworden van de gezellige en nuchtere dame uit Jersey. Dahlia probeert altijd wel een momentje te vinden om eens een leuk dagje met Cate te hebben.

    ♀ Kiernan Danica Morse » Actrice » Mannenverslinder » Gay » Goede vrienden » Deel van Squad » Onwetend over drugs ♀
          Beide dames zijn gek op mode, waardoor deze twee graag samen gaan shoppen om elkaar advies te geven en natuurlijk de gezelligheid te hebben van niet alleen shoppen. Het is echter begonnen toen deze twee dames elkaar tegenkwamen op de set van een film waar ze beiden in speelde en dat ze hetzelfde jurkje droegen, maar gezien het voor hun beide niet zo zou zijn dat ze kwaad zouden reageren begonnen de dames te lachen en nu zijn ze elkaars favoriete shop maatjes. (+ Mocht Dahlia weten van het feit dat Kiernan gay is dan zou dit niets veranderen).

    ♀ Georginia Josephine Valencia » Zangeres » Princess » Lost her mind » Vrienden » Deel van Squad » Wetende over drugs ♀
          Gigi is als laatste bij de Squad gekomen, vooral nu Gigi haar eigen brand aan het opbouwen is buiten haar bekende ouders om waardoor ze haar erbij willen hebben (vooral om elkaar te steunen op dat vlak). Nadat Dahlia eens gewerkt had met Gigi's vader (waarbij hij haar vader speelde) worden er nu grappen gemaakt dat de dames zusjes zijn, ondanks dat ze niets op elkaar lijken. Gigi heeft Dahlia er echter eens op betrapt terwijl ze een joint aan het roken was, en dat is iets waar de dames het eigenlijk nog echt over moeten hebben. (Kan veranderen bij meer informatie.)

    ♀ Alexandra Lexington » Model » The girl who has it all » Slowly falling apart » Goede vrienden » Deel van Squad » Onwetend over drugs ♀
          Dahlia beschouwd Lexi als een van haar meest vertrouwde vrienden omdat de wat jongere vrouw enkele kwaliteiten bezit die voor haar erg belangrijk zijn in een vriendschap. Zo zal de blondine er haast alles voor over hebben om de brunette op te vrolijken, al is het zoiets simpels als shoppen of op een terrasje zitten voor een gezellige brunch en mannen bekijken. Dahlia zal altijd haar best doen om haar vriendin een beter gevoel te geven.

    ♂ Levon Cash » Drummer » Womanizer » Good guy » Scurll » Bekenden » Onwetend over drugs ♂
          De blondine heeft geen enkel probleem met Levon zelf, het is eerder zijn manager — vooral gezien deze man haar enkele weken heeft lastiggevallen om met een van de bandleden te daten. Stiekem weet Dahlia wel dat dat niets met de personen in de band te maken heeft, maar ze kan er niets aan doen om er toch lichtelijk gefrustreerd door te zijn. Verder ontwijkt ze Levon zelf wegens zijn personage dat hij gekweekt heeft.

    ♂ Max Rivers » Presentator » TBA » TBA » Soco » 1.2 ♂
          Komt bij meer informatie.

    ♂ Tariq Malak Nagi » Comic book writer » On[be]grijpbaar » Just wants to be loved » Internet vrienden » Onwetend over drugs ♂
          Dahlia is zelf bezig met een script schrijven, en ondanks dat dat niet hetzelfde is zitten zij en Altair op hetzelfde forum, waar ze elkaar hebben leren kennen en eigenlijk een internetconnectie hebben gekregen. Zo heeft Dahlia veel aan de comic book writer gehad, gezien een comic en script op sommige vlakken toch wel een bepaalde connectie delen. Dahlia vindt echter inmiddels wel dat het tijd is dat de twee elkaar ontmoeten, omdat ze hem toch zeker wel beschouwd als een vertrouwde vriend.



    IMPRESSIELIJST LEVON ——
    ♀ Dahlia Way » Actrice » America's Sweetheart » Drug Addict » Bekenden » Kent Cassandra niet ♀
          Vaak heeft hij haar niet gezien, en vind het eigenlijk wel prima zo. Het is niet zozeer dat hij problemen met haar heeft, haar America's Sweetheart personage past gewoon niet bij wat hij biedt voor zijn fans. Ooit heeft de manager van Levon Dahlia eens benaderd om te daten met een bandlid naar keuze, maar Dahlia sloeg dit af wegens haar eigen personage, en dat is iets waar Levon stiekem nog best zuur over is.

    ♀ Catherine Dubois » Visagiste » Cold Hearted Bitch » Good Girl » Goede vrienden » Cassandra loves her ♀
          Nadat Levon eens een fake relatie met Cate heeft gehad zijn deze twee goede vrienden gebleven. Zo weet Levon wie hij moet bellen wanneer hij een crisis heeft over Cassandra's haren, waarbij Cate hem een stap voor stap uitleg geeft hoe hij die visgraatvlecht eens in de haren van Cassandra kan krijgen. Bovendien proberen zij sowieso eens per maand eens een leuke avond te hebben waarbij ze hun favoriete serie samen kijken om hun vriendschap staande te houden.

    ♀ Kiernan Danica Morse » Actrice » Mannenverslinder » Gay » Mentor-pupil relatie » Kent Cassandra (nog) niet ♀
          Dankzij hun leeftijdsverschil heeft Levon een soort van vaderlijke gevoelens tegenover het meisje, misschien dat hij een soort van mentor voor haar is geworden ergens in de laatste jaren waardoor er een hechte band is gekomen. Zelf geloofd Levon niet in de media of hoe ze iemand neer stempelen en ziet zichzelf niet gauw "versierd" worden door Kiernan gezien hun leeftijdsverschil, mocht hij twijfelen over haar status.

    ♀ Georginia Josephine Valencia » Zangeres » Princess » Lost her mind » TBA » TBA ♀
          Komt bij meer informatie.

    ♀ Alexandra Lexington » Model » The girl who has it all » Slowly falling apart » Goede vrienden / schijnrelatie » Cassandra loves her ♀
          Al enkele weken zijn Levon en Lexi closer geworden, al is het vooral voor de camera's geweest. Dit betekend echter niet dat er achter de schermen niets kan gebeuren, want Levon is zeker wat voor de brunette gaan voelen, al is het op dit moment eerder een soort van bezorgde, vaderlijke gevoelens voor de dame, al zal hij daarentegen wel weer als eerste toegeven dat ze erg aantrekkelijk is. Hij zal haar zeker proberen te helpen met haar problemen, puur omdat dat in hem zit.

    ♂ Max Rivers » Presentator » TBA » TBA » Soco » 1.2 ♂
          Komt bij meer informatie.

    ♂ Tariq Malak Nagi » Comic book writer » On[be]grijpbaar » Just wants to be loved » Kennissen » Kent Cassandra niet ♂
          Buiten elkaar op feesten zien is er weinig connectie tussen beide mannen, al lijkt hun karakter ergens wel weer op elkaar. In ieder geval zie ik ze wel voor me om zo nu en dan, wanneer ze elkaar tegenkomen, dat ze even een praatje maken met elkaar — daar is Levon niet de vieste voor. Hij zal geen enkel probleem tegen de man of zijn afkomst dragen, dus dat is niet zozeer het probleem.


    Full disclosure ——
    » Dit hoeft niet te betekenen dat deze relaties maar goedgekeurd moeten worden, dit is hoe ik het vanaf mijn personages probeer te zien. Mocht jij een ander idee hebben dan ben je gewoon van harte welkom deze mening te delen. Ik communiceer liever over onze personages dan dat ik maar goedkeuringen krijg, terwijl het achteraf heel anders lijkt te zijn (of dat er keuzes uit laksheid gemaakt worden).
          » Mocht jij het bijvoorbeeld als een beter idee zien dat jouw personage wel afweet van Dahlia's drugsgebruik, meldt het me gewoon even natuurlijk. ^^
    » Ik besef me dat ik haast enkel positieve relaties heb genoteerd (al vind ik dat ook weer niet bepaald erg, mijn personages zijn beide nogal goody two shoes namelijk), mocht iemand echt een reden zien dat iemand zowel Dahlia of Levon niet zou mogen, dan ben je zeker welkom om dit te melden, gezien ik het natuurlijk vanuit mijn personages probeer te zien.
    » De Squad waar ik alle dames in heb gegooid is zeg maar gewoon een groep dames die elkaar eigenlijk "volgen" naar elkaars evenementen, maar dat betekent natuurlijk niet dat er onderling geen gebitch kan zijn, het is allemaal vooral schijn. Niemand van de dames is echter de Queen B, tenzij iemand echt een geweldig idee daarvoor heeft, ik ben immers wel in staat om ernaar te luisteren en na te denken (en natuurlijk te overleggen met de rest die erin te vinden is) haha.
          » Gelieve wil ik ook mannen in de Squad, dus misschien als Max straks af is en hij erbij past dan gooien we zowel hem als Levon erbij, dan lijkt het me wel wat leuker, al wil ik natuurlijk niet dat de overige personen zich buitengesloten voelen, dus mocht dat gebeuren dan houden we de mannen er simpelweg uit.


    I'm your little ray of pitch black.

    Max Rivers is zo goed als af. c:


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Soco schreef:
    Max Rivers is zo goed als af. c:

    Nice! Dan voeg ik hem een deze dagen toe aan mijn impressielijsten en kun jij daar ook aan gaan beginnen, mits je daar tijd voor hebt natuurlijk. ^^

    Lekker aan het genieten van je vakantie?


    I'm your little ray of pitch black.

    Voor nu hebben Scurll en ik besloten om één vrouwelijke rol, en één mannelijke rol extra open te stellen. De vrouwelijke rol is al vergeven aan Canagan als zij nog mee wilt doen, de man is voor ieder die wilt. Het rollen topic kan ik pas zondag goed bijwerken vanwege mijn verjaardag morgen en visite die zaterdag komt.


    Faith is everything.

    Ik maak vanavond een indrukken lijstje


    Bowties were never Cooler

    - Mine.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Wooop, Bash is bijna af. *O*


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Oeh, de nieuwe rollen gaan ook lekker. ^^ Ik zal hen — wanneer ze afgerond zijn — toevoegen aan mijn impressielijst. c:
          Ik wil iedereen er nog wel even op duiden dat zo'n lijstje verplicht is, maar dat het vooral fijn is om de rollen echt eens door te lezen. So yeah. Enjoy.


    I'm your little ray of pitch black.