• Bij deze test word dus gekeken welke hersenhelft het dominantst is of dat je beide hersenhelften evenveel gebruikt. Ik heb hem zelf gedaan en mijn uitkomst was dat ik mijn beide hersenhelften precies evenveel gebruik. Dus 50% mijn linker hersenhelft en 50% mijn rechter hersenhelft. Je krijgt ook een plaatje van hersenen te zien en woorden die dan bij de linker of rechter hersenhelft horen.

    De test is wel in het Engels.

    Braintest

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 17:20 ]


    Physics is awesome

    Ben ik serieus de enige Left-brainy? ):


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Links. Ik heb ergens rechts verwacht.


    -

    Evenveel, maar links is 53 en rechts is 47%.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Musai schreef:
    (...)

    Dat is wel erg veel, ja. Maar blijkbaar heb jij dan veel van wat er naast staat bij je rechter hersenhelft, dus creativiteit, intuïtie, chaos, fantasie, beelden/plaatsjes en ben je nieuwsgierig?
    Dat klopt wel inderdaad :P


    Life is hard and then we die

    Rechts 66%, links 34%.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Troll schreef:
    Dit kwam er bij mij uit.



    Ik heb precies dezelfde hoeveelheid procent, bij dezelfde hersenhelfde.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Valentino schreef:
    Links. 72% haha, vooral omdat ik een kluns ben met de linkerkant van mijn lichaam, ik gebruik overal rechts voor, dat was het meest, de rest was verspreid.


    Maar als je iets met de rechterkant van je lichaam doet dan is je linker hersenhelft aan het werk. Dus ik denk dat je dat bedoelt, toch?


    Physics is awesome

    Bij mij staat 'even veel', wat wel interessant is, omdat ik het tussenschot tussen mijn hersenhelften mis. Ik vraag me wel af wat dat zou moeten betekenen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes



    Wauw..
    Wel blij dat het zo is.. Anders zat ik echt op de verkeerde opleiding

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 17:29 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cicero schreef:
    Rechts 66%, links 34%.


    Dan vraag ik mij echt af of jij creatiever bent als ik.


    Physics is awesome

    "Equally", links is 41% en rechts is 59%


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    66% rechts.
    Alleen zag ik bij die gif van dat meisje met het zwaaiende been geen links of rechts, ze zwaaide gewoon heen en weer met haar been. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Musai schreef:
    (...)

    Leuk, weet je nog hoeveel procent? Aangezien ik het wel heel raar vond dat het precies 50/50 bij mij was.


    Hmm, ik heb het al weg geklikt.. volgens mij was het ook 50/50 of iets in die buurt. (:


    To love is to destroy.

    Musai schreef:
    (...)

    Maar als je iets met de rechterkant van je lichaam doet dan is je linker hersenhelft aan het werk. Dus ik denk dat je dat bedoelt, toch?


    Ja precies, ik kan niets met links, dus is het logisch dat ik alles met rechts doe. Zo ook die laatste paar vragen had ik alles rechts, de rest van de vragen had ik over het algemeen afwisselend rechts en links. Dus daarom denk ik dat ik Left-brained ben.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Musai schreef:
    (...)

    Dan vraag ik mij echt af of jij creatiever bent als ik.


    Nee, dat ben ik niet. Ik snap niet dat er staat dat ik creatief ben, want dat ben ik juist helemaal niet. Eigenlijk past alles dat links staat beter bij me. :')

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 17:49 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.