• Hey allemaal!

    Zoals je in de titel al kan lezen: ik ben terug! Ik weet niet hoe lang ik juist ben 'weggeweest' van Quizlet, maar ik denk dat ik ergens in januari/februari heb besloten om een pauze te nemen. Ik weet dat dat niet zo lang is, maar ik had gewoon even een korte pauze nodig.

    Waarom ik dat juist heb besloten, weet ik zelf ook niet helemaal. Ik moest meer aandacht aan school besteden, ik voelde me niet helemaal goed op Q ... Er is niet echt een hoofdreden voor. Waarom ik terug ben, weet ik zelf dus ook niet juist. Ik denk dat ik het gewoon miste.

    Ik wil ook nog sorry zeggen dat ik niemand heb verteld dat ik tijdelijk ging stoppen, ik had het gewoon ineens besloten.

    Oké, dus, heb ik iets belangrijks gemist?

    - Alina

    [ bericht aangepast op 6 aug 2017 - 16:16 ]


    <3

    Er zijn nieuwe bèta's gekomen en de bemiddelaarsverkiezing is ook bezig! Verder heb je niet heel veel gemist denk ik. Welkom terug! *O*


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Welkom teruuuuuuug!

    Ik ben zelf ook terug van weggeweest, nu een maandje of zo. Je username doet wel een belletje rinkelen...


    everything, in time

    Welkom terug!! (A)


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Welkom terug! We hebben al een hoop Q'ers die weg zijn gegaan dus het is mooi om te zien dat er weer iemand is bij gekomen (-:

    Welcome back! c:


    The truth is out there.

    Welkom terug!


    16 - 09 - '17

    Ik denk niet dat ik je ken, maar toch vind ik het fijn dat je terug bent. Welkom terug! (:

    Ahw dankjewel iedereen voor de lieve berichtjes (blush)


    <3

          Welkom terug!
    Je hoeft ons ook niet uit te leggen waarom je weg bent gegaan. Dat is geheel iets van jezelf. Je bent geen verantwoording aan ons verschuldigd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh jou herken ik nog! Welkom terug (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Welkom terug! *O*


    The sun will rise and we will try again.

    Welkom terug! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Jou herinner ik me nog. Fijn dat je terug bent! 😄
    Er is een nieuwe administrator erbij gekomen en sindsdien zijn er nog veel dingetjes veranderd op Q. Zoals de chat die je in de rechteronderhoek ziet!


    Ik wil een tuin vol egels