• Bij deze test word dus gekeken welke hersenhelft het dominantst is of dat je beide hersenhelften evenveel gebruikt. Ik heb hem zelf gedaan en mijn uitkomst was dat ik mijn beide hersenhelften precies evenveel gebruik. Dus 50% mijn linker hersenhelft en 50% mijn rechter hersenhelft. Je krijgt ook een plaatje van hersenen te zien en woorden die dan bij de linker of rechter hersenhelft horen.

    De test is wel in het Engels.

    Braintest

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 17:20 ]


    Physics is awesome

    Precies 50/50


    Food.

    Regbo schreef:
    Ik gebruik mijn beide hersenhelften evenveel. xd


    You are beautiful, you are love.

    Rechts. Die was bijna helemaal vol haha, boven de 80%. [:


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Musai schreef:
    (...)

    Dat is grappig want de vriend van diegene van ik het heb had juist rechts. Hoopte al dat een jongen de test zou doen om te kijken of er ook een verschil is tussen jongens en meisjes of vrouwen en mannen.


    Waarom zou daar verschil zijn?:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Waarom zou daar verschil zijn?:'D


    Nou, omdat sommige mensen beweren dat vrouwen en mannen beter zijn in verschillende dingen en dat heeft dan toch te maken met de hersenen, denk ik dan.


    Physics is awesome

    Ahhh zo haha


    Queer zijn is gewoon alles

    Congratulations
    You use your brain equally.

    Left: 44%
    Right: 56%


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Rechts 82%


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    50/50
    Dat was onverwacht, ik dacht altijd dat mijn rechter hersenhelft dominant was (:


    Valar Morghulis.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Links: 41%
    Rechts: 59&

    Left: 47%
    Right: 53%


    The universal language of art.

    Allebei precies evenveel: 50 en 50%.


    Take risks and conquer your fears.

    Iets meer rechts, wat ik ook wel begrijp als ik de kernwoorden zie.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    46 % rechts..


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn