• Hi! :]
    Een klasgenoot van mij heeft me gevraagd of ik een ontwerp voor een tatoeage wil maken voor haar.
    Ik krijg de laatste tijd steeds vaker dit soort vragen van mensen - ik zie het als compliment! - en wil dit ook best voor ze doen.
    Maar vaak zijn ze erg onduidelijk over wat ze willen en heb ik geen zin om mijn tijd er aan te "verdoen", om vervolgens afgekeurd te worden.
    Maar dit meisje wist heel goed wat ze wilde, alleen niet precies hoe ze het eruit wilde hebben zien. Dus wil ik haar gerust helpen!

    Ze wilt graag een tatoeage van het welbekende oneindigheidsteken, met 2 veren en een roosje. Nu heb ik al een klein schetsje gemaakt over hoe het zou kunnen worden [een snelle, slordige schets; niet af dus]. Alleen weet ik niet waar ik de roos laten moet en of dit zo leuk is.
    Iemand tips/ideeën? Of zijn er hier creatieve geesten die het leuk vinden om een tatoeage te schetsen? Mag ook! xD

    Mijn schets:



    Ben benieuwd! :]
    x

    [ bericht aangepast op 19 nov 2013 - 0:08 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Deilia schreef:
    (...)
    Laat maar ik was gewoon chagrijnig gisteren, sorry.

    Excuses aanvaard.


    "I shut my eyes in order to see.'



    Ik heb een snelle schets gemaakt, maar een tweede veer zou er niet op passen :3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Een snelle schets die ik gemaakt heb, niet echt iets bijzonders, maar ik hou nu eenmaal van simpel en tja, het is een beetje snel snel gedaan ^_^


    En tja, ik gebruik nu eenmaal vaak die stipjes en sterretjes, gewoon omdat ik dat zelf erg mooit vind XD



    Plaatjes zijn aanklikbaar.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Rayder schreef:
    Of dat meisje stapt gewoon naar een professioneel iemand en dan kan ze ook zeggen wat ze ervan vindt :') Ik snap niet echt waarom ze jou dit laat doen.


    Of je reageert gewoon niet op dit topic, als je niet helpen wilt.
    Uchh.. Ik vind het een groot compliment dat ze mij vraagt!
    Er zit geen haast achter en ze vindt het leuker als ik hem ontwerp dan iemand die het altijd al doet..
    Ik snap niet echt waarom je hier zo op reageert..

    OT: Bedankt voor de hulp! Zitten wel wat leuke ontwerpjes tussen die me inspireren! ;D
    Ik had al wat schetsjes gemaakt van roosjes en veren, om vandaag te vragen wat zij leuk vond. :]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Rayder schreef:
    Of dat meisje stapt gewoon naar een professioneel iemand en dan kan ze ook zeggen wat ze ervan vindt :') Ik snap niet echt waarom ze jou dit laat doen.

    Stapper schreef:
    (...)

    Of je reageert gewoon niet op dit topic, als je niet helpen wilt.
    Uchh.. Ik vind het een groot compliment dat ze mij vraagt!
    Er zit geen haast achter en ze vindt het leuker als ik hem ontwerp dan iemand die het altijd al doet..
    Ik snap niet echt waarom je hier zo op reageert..

    OT: Bedankt voor de hulp! Zitten wel wat leuke ontwerpjes tussen die me inspireren! ;D
    Ik had al wat schetsjes gemaakt van roosjes en veren, om vandaag te vragen wat zij leuk vond. :]


    Ik snap niet waarom jij je het zo aantrekt. Maar goed.
    OT; Ik heb al echt mooie schetsen voorbij zien komen!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Zoveel talenten (bloos). Heeft iemand van jullie toevallig zin om eentje voor mij te maken? Ik betaal er dan wel enkele credtis voor ofzo.(bloos)

    [ bericht aangepast op 19 nov 2013 - 15:50 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    NAAR ONTWERP VAN NYNK;


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    NAAR ONTWERP VAN NYNK;



    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    (...)

    YESH. Ooo, die's echt vet geworden.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Deilia schreef:
    (...)

    Die ziet er echt waanzinnig uit :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Stapper schreef:
    (...)

    Of je reageert gewoon niet op dit topic, als je niet helpen wilt.
    Uchh.. Ik vind het een groot compliment dat ze mij vraagt!
    Er zit geen haast achter en ze vindt het leuker als ik hem ontwerp dan iemand die het altijd al doet..
    Ik snap niet echt waarom je hier zo op reageert..

    OT: Bedankt voor de hulp! Zitten wel wat leuke ontwerpjes tussen die me inspireren! ;D
    Ik had al wat schetsjes gemaakt van roosjes en veren, om vandaag te vragen wat zij leuk vond. :]

    Ik doe een suggestie, suggesties zijn nuttig. Ik help dus. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Rayder schreef:
    Of dat meisje stapt gewoon naar een professioneel iemand en dan kan ze ook zeggen wat ze ervan vindt :') Ik snap niet echt waarom ze jou dit laat doen.

    Hier ben ik het mee eens. Het is gemakkelijker als er gewoon een professioneel persoon zich ermee bezig kan houden en daarna de tatoeage effectief kan zetten. Dan ligt de hand van die persoon er beter in en heb je meer kans dat de tatoeage goed uitdraait. Niet negatief naar jou bedoelt; ik snap dat je je er ergens goed bij voelt dat ze het aan jou vraagt, maar als ze dan later spijt krijgt van het ontwerp van de tatoeage is het niet jouw fout, maar die van degene die ze gezet heeft.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2013 - 20:53 ]


    comfort in c h a o s

    Ik ben wat dat betreft niet zo creatief, helaas.
    Maar er zitten erg mooie ontwerpen tussen! C:


    Inspiration can hit you any time

    Merrow schreef:
    (...)
    Die ziet er echt waanzinnig uit :3


    Dankje! Hahaha zit iets te veel tijd in :')


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'