• Onlangs was het de verjaardag van mijn ouders, en ik heb eigenlijk nog geen cadeau gegeven. Ik heb al geregeld reclame gezien van de site vakantieveilingen en ik dacht dat het misschien geen slecht idee is om daar eens iets leuks en betaalbaars te gaan zoeken. Nu heb ik de site nog nooit gebruikt en ik vroeg me af of er hier mensen zijn die er al eens mee gewerkt hebben en misschien tips of hun mening kunnen geven, zodat ik een beetje een beter beeld heb van wat voor site het is. :Y)


    What would Emma do?

    Ik heb er nog niet echt mee gewerkt, wat ik wel weet is dat mensen absurd vaak naar Plopsa komen met Vakantieveilingtickets.


    Queer zijn is gewoon alles

    Heel vaak! Zo leuk, voor een paar euri ergens heengaan want anders een paar tientjes kost of zo. Ik raad je wel aan om héél goed de voorwaarden door te lezen, want er kunnen soms wat addertjes onder het gras zitten.
    Oh en je kunt het best onder school/werktijd of 's avonds laat/'s ochtends vroeg bieden. Vroeg in de avond of laat in de middag is drama. Véél te druk dan en de prijzen lopen idioot hoog op. Soms ben je dan maar 5 euro goedkoper uit dan als je het gewoon normaal koopt.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 13:27 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mijn vader gebruikt het wel eens voor dingen zoals afwastabletten of wc papier. Zo hebben we laatst een doos van 80 rollen toiletpapier gekocht voor 15 euro. :Y)
    Voor zover ik weet, is het dus best veilig. Alleen moet je echt betalen als je het laatste, hoogste bod hebt gedaan.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 13:30 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Vakantieveilingen is leuk maar je moet goed de voorwaarden lezen. Soms kan je bijvoorbeeld kaartjes halen ergens voor, maar dan gelden die alleen op bepaalde dagen. Dus die uitzonderingen enzo moet je wel ff goed doorkijken.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Wij waren voor 30 euro pp naar Newcastle geweest ermee, haha. Het was echt geweldig. Maar we kopen wel vaker dingen via daar, zoals etentjes en zo.


    Your make-up is terrible

    Ze hebben leuke dingen, maar je moet echt goed de voorwaarden lezen. Ik zag een keer een bon voor een week in een hotel in het buitenland, maar daar stond wel tegenover dat je elke ochtend verplicht het ontbijt moest afnemen, wat 40 euro kostte. Absurd :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik heb daar al een aantal dingen besteld. Ik vind het wel oké. Maar ik heb alleen maar geboden op dagjes uit. :-)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik zal zeker de voorwaarden goed doorlezen! Ik heb het idee om misschien een uitstapje naar Eindhoven te schenken en daar nog (een poging tot) een leuke extra uitstap te geven. Dan zal ik zeker goed op die date moeten letten. ^^


    What would Emma do?

    Ik heb wel eens twee basketbal kaartjes gekocht voor 8 euro in totaal (inclusief toeslag van vakantieveilingen), normaal 32 euro of zoiets. In ieder geval best de moeite waard om te kijken, maar je moet wel uitkijken hoor want ik vermoed dat op sommige populaire items ook prijsopdrijvers worden gebruikt. Beetje tactisch zijn dus. (:


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik heb wel eens twee basketbal kaartjes gekocht voor 8 euro in totaal (inclusief toeslag van vakantieveilingen), normaal 32 euro of zoiets. In ieder geval best de moeite waard om te kijken, maar je moet wel uitkijken hoor want ik vermoed dat op sommige populaire items ook prijsopdrijvers worden gebruikt. Beetje tactisch zijn dus. (:


    Ja, soms ook echt niet subtiel. Of het zijn heel domme mensen. Heb weleens geboden op 2 kaartjes van Walibi. Zodra de veiling startte werd er meteen 40 euro geboden, terwijl je vanaf 1 euro kunt beginnen. Vind dat zó raar. Of halverwege ineens iemand die hup 20 euro hoger bied terwijl de veiling nog 5 minuten loopt. Tsja, dan loopt de prijs wel op.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hmm, ik zal er zeker op letten! Iedereen alvast heel erg bedankt voor de tips. (:


    What would Emma do?