• Ik zoek iemand die samen met mij wilt schrijven aan een avatar verhaal, de verhaallijn hou ik liever zo veel mogelijk voor mezelf maar deze is dan ook nog niet helemaal af. Ik zoek dan ook iemand die creatief is en kan en wil meewerken aan het verder ontwikkelen van een verhaallijn. Ook zoek ik iemand die niet zomaar bij de pakken neer gaat zitten en waarbij ik niet steeds de gene ben die vraagt of het hoofdstuk al af is, communicatie van beide kanten is voor mij belangrijk! Als je een tot twee hoofdstukken in de week van rond de 1000 worden kan schrijven ben ik allang blij, al geef ik toe dat als ik zelf veel tijd heb ik nogal ongeduldig kan worden dus een beetje geduld is ook wel gewenst zodat je niet meteen ontploft als ik meerdere keren naar een nieuw hoofdstuk vraag in een week.='D

    Voel je je aangesproken?
    Laat dan een berichtje achter met de volgende informatie:

    Naam:
    Leeftijd:
    Beschikbaarheid:
    Schrijfstijl:
    Nog iets anders wat je denkt dat ik moet weten?:


    You were born original, don't die as a copy.

    Niemand?


    You were born original, don't die as a copy.

    Het lijkt me wel ontzettend leuk, en ik zou het zéker lezen, maar ik heb te weinig tijd ervoor. Heel jammer want het is een leuk idee!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    Het lijkt me wel ontzettend leuk, en ik zou het zéker lezen, maar ik heb te weinig tijd ervoor. Heel jammer want het is een leuk idee!


    Oh, dat is echt ontzettend jammer!=(


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Oh, dat is echt ontzettend jammer!=(


    I know right! Ik vind het sowieso jammer dat Avatar hier niet zo populair is. Maar weet je wat het is, als ik op school zat had ik ja gezegd, maar ik loop stage tot februari en dat dan 40 uur per week, daarbuiten train ik ook nog, dus dat word een beetje onmogelijk voor me. D:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    I know right! Ik vind het sowieso jammer dat Avatar hier niet zo populair is. Maar weet je wat het is, als ik op school zat had ik ja gezegd, maar ik loop stage tot februari en dat dan 40 uur per week, daarbuiten train ik ook nog, dus dat word een beetje onmogelijk voor me. D:


    Ja daarom vind ik het ook zo jammer dat je wel wilt maar niet kan, juist omdat er zo weinig mensen zijn hier die avatar echt leuk vinden. Maar zelfs een keer per week zou je dus niet redden neem ik aan?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ja daarom vind ik het ook zo jammer dat je wel wilt maar niet kan, juist omdat er zo weinig mensen zijn hier die avatar echt leuk vinden. Maar zelfs een keer per week zou je dus niet redden neem ik aan?


    Niet bepaald, ik heb helaas te veel stageopdrachten. Ik doe dan ook wel een studie waarbij alles uitgebreid en tot in de puntjes moet. So yeah... Ik ken ook voor de rest niet mensen die op Q zitten en ook ATLA of LOK schrijven. Anders had ik iemand een PB kunnen sturen voor je.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Niet bepaald, ik heb helaas te veel stageopdrachten. Ik doe dan ook wel een studie waarbij alles uitgebreid en tot in de puntjes moet. So yeah... Ik ken ook voor de rest niet mensen die op Q zitten en ook ATLA of LOK schrijven. Anders had ik iemand een PB kunnen sturen voor je.


    Dan word het helaas wachten tot jij tijd hebt of wachten tot iemand anders zich meld.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Dan word het helaas wachten tot jij tijd hebt of wachten tot iemand anders zich meld.^^


    Haha succes! Ik hou je wel op de hoogte, goed?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Haha succes! Ik hou je wel op de hoogte, goed?


    Dankjewel!=) Is goed.=)


    You were born original, don't die as a copy.

    Het klinkt heel leuk maar ik weet niet of ik er heel veel tijd voor ga hebben. Twee hoofdstukken zou denk ik wel moeten lukken. Ik vul zo het lijstje even in ^^


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Festus schreef:
    Het klinkt heel leuk maar ik weet niet of ik er heel veel tijd voor ga hebben. Twee hoofdstukken zou denk ik wel moeten lukken. Ik vul zo het lijstje even in ^^


    Doe dat!=)


    You were born original, don't die as a copy.

    Naam: Tara
    Leeftijd: 16
    Beschikbaarheid: ik denk dat twee hoofdstukken per week wel zou moeten lukken. Maar misschien soms iets minder als het echt heel druk is op school.
    Schrijfstijl:
    Do you know that feeling you get when you wake up and you think "Hey man where the heck did my house go?" Because you were on some party and forgotten you were there. Okay so I don't know that feeling, not because I never went to party's but because I'm smart enigheid to remember it. That may not be entirely true seen that I'm sure that I have forgotten where I was once before but I have probably forgotten that I forgot it. Which happens quite often frankly.

    No okay but the deal is, the last few weeks I have that feeling quite a lot. Sometimes I think about where the roof has gone, and Sometimes I wonder what these people next to me are doing in my bed. Well it happend a few times that people caught me sleeping in their beds with them. Which is totally awkward. Most times I can come out of their Houses before they even realize I was there in first place. But really I hate waking up in someone elses room. The part that you can be caught, ofcourse, is pretty bad. But I have biggen troubles with the walks home. Ever Walked in the middle of your city in your PJ's at 8 o'clock? Well I have and let me tell you, if you have a choice, don't go for it. This is a chance to doing something noone will forget, but it isn't very nice if they remember you about it for weeks.

    Ik heb nu alleen even iets Engels wat nog recent is.
    Nog iets anders wat je denkt dat ik moet weten?: nopes

    [ bericht aangepast op 19 nov 2013 - 17:26 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik zou je wel willen helpen met de verhaal-lijn (fantasie teveel) maar ik heb helaas echt geen tijd om minstens twee hoofdstukken per week te schrijven, ik zou al trots zijn op mezelf als eentje zou lukken x'D
    Hoewel ik je verhaal wel sowieso ga lezen, er is veel te weinig LOK & ATLA hier op Q.


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    Crueslix schreef:
    Ik zou je wel willen helpen met de verhaal-lijn (fantasie teveel) maar ik heb helaas echt geen tijd om minstens twee hoofdstukken per week te schrijven, ik zou al trots zijn op mezelf als eentje zou lukken x'D
    Hoewel ik je verhaal wel sowieso ga lezen, er is veel te weinig LOK & ATLA hier op Q.


    Ik zal je wel wat laten weten als het begint.=)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb trouwens nog niet alles van LOK gezien, ik weet niet of dit heel erg is? Ik heb het eerste seizoen gekeken maar ik heb nog geen tijd gehad voor de rest.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."