• Hey, Quizlet! :3

    Ik zit een beetje in de knoop met mijn gevoelens zegmaar..
    Ik voel me meer een meisje dan een jongen.
    Ik heb alleen maar vriendinnen, en voor de rest geen vrienden van het zelfde geslacht als mij.
    Ik weet niet hoe ik aan mijn oom moet vertellen dat ik eigenlijk toch stiekem meer 'n meisje ben dan een jongen..

    Do you guys have some tips for me..? Ik zou graag willen weten hoe ik het hem moet vertellen. Ik moét het gewoon kwijt!
    Voor de rest ben ik bi..Dat weet hij dus ook niet.

    Kusjes, James Xx


    Forever Always c:

    Op internet zijn er sites voor mensen die zich niet thuisvoelen in hun lichaam.. Misschien kan je daar beter zoeken dan op Quizlet?

    Goh, ik zou het ook niet weten hoe je dat op een goede manier aan je oom kunt vertellen.
    T-jong.be is een Vlaamse site voor transgender jongeren. Misschien moet je daar eens een kijkje nemen?

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 21:26 ]


    Take me to wonderland

    Uhm, ik ben geen expert op dit gebied, dus neem niet alles van me aan. ;p Maar je zegt dus dat je je eigenlijk niet thuis voelt in je lichaam?
    En tips, tja, probeer niet te denken aan de spanning die het brengt dat je het gaat vertellen. Probeer ipv te denken aan het resultaat en dat je er eindelijk met iemand over kunt praten. Ik hoop tenminste dat je oom goed reageert!
    Succes!


    You are beautiful, you are love.

    Ja... Gewoon vertellen :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik wil je absoluut niet wegjagen, maar ik denk dat je misschien beter op een andere plek naar advies kunt zoeken dan op Quizlet. De meeste mensen hier zullen geen ervaring hebben met wat je doormaakt, maar er zijn wel websites en fora te vinden die speciaal voor dit soort vragen bedoeld zijn. Misschien is het een goed idee om daar eens te beginnen door via bijvoorbeeld Google te zoeken naar transgender of transseksueel. Ik heb alvast voor je gekeken, en deze website lijkt me erg nuttig. Je kunt ook hier eens kijken, en als je met iemand contact wilt voor advies vooral ook hier, hun "contact" pagina. Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb hoe je zo'n gesprek het beste zou kunnen beginnen met je oom, maar ik denk dat je daar wel advies zult kunnen krijgen.
    Wat je ook doet, sterkte. Het lijkt me niet gemakkelijk en ik vind het erg dapper dat je er open over wilt zijn. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Phyre schreef:
    Op internet zijn er sites voor mensen die zich niet thuisvoelen in hun lichaam.. Misschien kan je daar beter zoeken dan op Quizlet?


    Succes though!


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Aviciiae schreef:
    (...)

    Succes though!


    26 - 02 - '16

    Er is ook een boek; Meisje van Mars geloof ik. Die zou je eens moeten lezen. Gaat over een jongen die meisje wil worden/zijn en zich altijd al een meisje heeft gevoelt.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik heb precies het tegenovergestelde, ik ben een meisje maar ik zou liever een jongen zijn. Ik zit op scouting, ik houd van vies worden en in bomen klimmen, ik draag het liefste jongenskleding en heb ook nooit van meisjesdingen gehouden (make-up, barbies, etc.).... Ik denk dat je het beste naar een site zoals Square ze voorstelt kan gaan. Dat heb ik ook gedaan en zo kan je meer mensen ontmoeten die het zelfde hebben. Het helpt echt om er over te praten!

    Ik wil je ideeën niet afbreken, maar ik zou even afwachten. Het is niet omdat je je momenteel zo voelt, dat het zo zal blijven, waarmee ik ook weer niet wil zeggen dat het niet zo is. Het is ook mogelijk dat je je gewoon makkelijker voelt bij meisjes omdat je meer bij hen gedachten aansluit. Er is een verschil tussen een 'overwegend vrouwelijk brein' hebben, en je echt in het compleet verkeerde lichaam voelen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Aviciiae schreef:
    (...)

    Succes though!


    Some people are art and do art at the same time

    Ik weet niet precies hoe en wat, maar vele site's kunnen je helpen. Bijvoorbeeld informatie, zoals Square en andere al zeiden.
    Misschien is een optie, om het als een vraag te zetten naar je oom toe.
    Zoals bijvo, "Hoe zou u reageren, als iemand in een verkeerd lichaam zit?" dan zal hij vast vragen waarom je dat vraagt.
    Dan kan je altijd er nog iets omheen brengen wat op jou slaat, dus zeg maar 'hints' loslaten.
    Uiteraard, is zijn reactie nooit te peilen, maar ik weet voor de rest ook niet echt tips.
    Hoop dat je er uit kunt komen.
    Succes..


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Cymry schreef:
    Ik wil je ideeën niet afbreken, maar ik zou even afwachten. Het is niet omdat je je momenteel zo voelt, dat het zo zal blijven, waarmee ik ook weer niet wil zeggen dat het niet zo is. Het is ook mogelijk dat je je gewoon makkelijker voelt bij meisjes omdat je meer bij hen gedachten aansluit. Er is een verschil tussen een 'overwegend vrouwelijk brein' hebben, en je echt in het compleet verkeerde lichaam voelen.


    +ik weet niet hoe oud of je bent, maar dit soort dingen nemen ouders of andere familieleden meestal niet echt serieus als je 'nog jong bent'.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Cymry schreef:
    Ik wil je ideeën niet afbreken, maar ik zou even afwachten. Het is niet omdat je je momenteel zo voelt, dat het zo zal blijven, waarmee ik ook weer niet wil zeggen dat het niet zo is. Het is ook mogelijk dat je je gewoon makkelijker voelt bij meisjes omdat je meer bij hen gedachten aansluit. Er is een verschil tussen een 'overwegend vrouwelijk brein' hebben, en je echt in het compleet verkeerde lichaam voelen.


    En je lijkt er best trots op te zijn dat je een Directioner bent én een jongen bent. Ik vertrouw het niet echt.