• Omdat ik dacht dat Quizlet die wel kon gebruiken en omdat ik er geen kon vinden. Leuk om te praten over episodes, gedachtes en natuurlijk om al die leuke plaatjes en post te maken, want die zijn soms nog het leukste.
    Hierin kunnen spoilers voorkomen, maar het is wel zo aardig om informatie over de recentste afleveringen onder een spoilerknop te stoppen.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 22:08 ]


    Your make-up is terrible

    En deze Tumblr post is toch wel het grappigste wat ik in tijden gelezen heb.


    Your make-up is terrible

    Woohoo ik heb net de aflevering van Opa Winchester gezien, man I love the Winchesters


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    OMG, dit is echt geweldig! Wel jammer dat ik nog maar bij seizoen 3 zit (bloos) Maar lucky me moet nog een lange weg gaan. *O*


    -

    Jingle schreef:
    OMG, dit is echt geweldig! Wel jammer dat ik nog maar bij seizoen 3 zit (bloos) Maar lucky me moet nog een lange weg gaan. *O*


    Oh, toen was alles nog zo leuk. (bloos)
    Maar het is wel leuk om nog zoveel te mogen kijken.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Oh, toen was alles nog zo leuk. (bloos)
    Maar het is wel leuk om nog zoveel te mogen kijken.

    Hhaha ja. Zo leuk dat ik nog zoveel mag kijken terwijl jullie zitten te wachten op nieuwe afleveringen. :Y)


    -

    Jingle schreef:
    (...)
    Hhaha ja. Zo leuk dat ik nog zoveel mag kijken terwijl jullie zitten te wachten op nieuwe afleveringen. :Y)


    Nog 15 dagen!


    Your make-up is terrible

    Is het heel triest als ik zeg dat ik pas zo'n drie afleveringen heb gezien? :'D


    Because I love him, do I need another reason?

    Verbazingwekkend dat er pas zo laat een praattopic over is gemaakt 0.o
    Ik ben ook door alle afleveringen heen. Moet zeggen dat ik het begin van de serie wel leuker vond. Uiteindelijk wordt het gewoon zo lastig om met een nieuw, spetterend verhaal te komen voor een nieuw seizoen. But hey, gotta love the Winchesters ^^

    Hel schreef:
    Verbazingwekkend dat er pas zo laat een praattopic over is gemaakt 0.o
    Ik ben ook door alle afleveringen heen. Moet zeggen dat ik het begin van de serie wel leuker vond. Uiteindelijk wordt het gewoon zo lastig om met een nieuw, spetterend verhaal te komen voor een nieuw seizoen. But hey, gotta love the Winchesters ^^


    Dat vond ik dus ook!
    Ik vind eerlijk gezegd dat ze in seizoen 9 wel met leuke afleveringen komen nu, al zijn er wel dingen die ik echt ondertussen blergh vind. D: Maar je hebt gelijk hoor.


    Your make-up is terrible

    Ik kan echt niet wachten op de nieuwe afleveringen :'D Maar ze hadden gelijk toen ze zeiden dat hoe verder je komt, hoe meer ze je gevoel verkrachten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    i am so in! ben pas in seizoen 4 maar maakt niet uit.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Man, waar ik normaal supernatural kijk, heeft nu alleen maar van die trage links. (no_chears)

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 17:47 ]


    -

    Jingle schreef:
    Man, waar ik normaal supernatural kijk, heeft nu alleen maar van die trage links. (no_chears)


    Ik download het gewoon. Doe ik ook voor Sigil en dan stuur ik het via Skype door naar haar haha.


    Your make-up is terrible

    Zou het lukken om alles vanaf aflevering 13 seizoen 8 te kijken voor de nieuwe afleveringen komen?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Capaldi schreef:
    Zou het lukken om alles vanaf aflevering 13 seizoen 8 te kijken voor de nieuwe afleveringen komen?


    je hebt nog 13/14 dagen, succes haha.


    Your make-up is terrible