• Ik ben bezig met het schrijven van een verhaal. Nu eerst nog gewoon in word (:
    Maar ik heb nog een cover nodig. Dus wie o wie? Het word een verhaal over Daryl Dixon dus ik wil graag dat hij sowieso op de cover staat, maar er moet een mooi meisje bij in te komen staan verwerkt. Snappie?
    Plaatjes mag je dan zelf uitkiezen, als het maar wel een beetje grauw word. Een echte Apocalyps sfeertje dus, :Y)
    Wie zou dit willen doen? Graag zie ik er een paar..

    Bedankt,
    xoxo

    [ bericht aangepast op 21 nov 2013 - 16:21 ]


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Oh, trouwens ik vind zelf dit wel een mooi meisje voor de cover maar als je zelf iets leukers hebt mag dat ook ^^


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Hoe oud moet het meisje zijn? Maken de haarkleur en oogkleur uit? Ik wil namelijk een cover voor je maken, maar dan niet met deze foto, want hiermee lukt het me niet. Kun je wat meer vertellen over de sfeer? En wat de situatie eigenlijk echt is? Een korte samenvatting over het verhaal dus?


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    Hoe oud moet het meisje zijn? Maken de haarkleur en oogkleur uit? Ik wil namelijk een cover voor je maken, maar dan niet met deze foto, want hiermee lukt het me niet. Kun je wat meer vertellen over de sfeer? En wat de situatie eigenlijk echt is? Een korte samenvatting over het verhaal dus?



    Het meisje moet minstens 20 jaar zijn, haarkleur dan liever blond maar chocolade bruin mag ook.
    De sfeer moet gewoon wat angstig zijn zeg maar aangezien ze in een wereld leven met dolende vleeseters.
    Samenvatting kan ik nog niet echt geven aangezien ik nog bezig bent met het uitwerken van het verhaal.
    Kan je hier wat mee? (:


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Ik ga het proberen (:

    Laconiek schreef:
    Ik ga het proberen (:

    Dankje! ^^


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Possessive schreef:
    (...)


    Het meisje moet minstens 20 jaar zijn, haarkleur dan liever blond maar chocolade bruin mag ook.
    De sfeer moet gewoon wat angstig zijn zeg maar aangezien ze in een wereld leven met dolende vleeseters.
    Samenvatting kan ik nog niet echt geven aangezien ik nog bezig bent met het uitwerken van het verhaal.
    Kan je hier wat mee? (:


    Zeker wel, hier kan ik heel wat meer mee. Ik zal het misschien morgen proberen, vandaag heb ik teveel tijdgebrek vermoed ik. :')


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)

    Zeker wel, hier kan ik heel wat meer mee. Ik zal het misschien morgen proberen, vandaag heb ik teveel tijdgebrek vermoed ik. :')

    Okee is goed ^^
    Dankjewel!


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Laconiek schreef:
    Ik ga het proberen (:

    Weet je zo ook wanneer hij af is? (:


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Is er al een cover klaar? ;o


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    dit vind ik een prachtig meisje voor op een cover


    http://i44.tinypic.com/349b0k3.jpg

    Peeling schreef:
    dit vind ik een prachtig meisje voor op een cover


    http://i44.tinypic.com/349b0k3.jpg

    Die is inderdaad ook heel mooi ^^


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Ik heb de cover van deze storie gemaakt. Het was de eerste cover die ik ooit gemaakt had en heb Als je die mooi genoeg vindt, stuur een pb'tje! :)