• De tijd is echt enorm snel gegaan. Vandaag een jaar geleden kwam ik bij toeval op deze geweldige site, en poef; toen zat ik er al weer een jaar op! Opeens zijn we weer een jaar verder. Man, ik hou het niet meer bij. Om eerlijk te zijn, Latier heeft me op het idee gebracht om even te checken hoelang ik er al op zit. Suprise (: In ieder geval kunnen we dit samen vieren! (hoera)

    Neem trouwens gerust een stukje cake! :)








    Voor de mensen die niet zo van marsepein houden hebben we ook nog een heerlijke Oreo cake in de aanbieding :Y)




    Er zijn ook nog een paar mensen die ik persoonlijk wil bedanken.
    Nami, lieve poepdoos van me. Je hebt me ontzettend veel geholpen en gesteund met je lieve berichtjes. Ondanks je eigen problemen had je altijd nog wel een plekje waar ik mijn frustratie's of moeilijkheden kwijt kon. En natuurlijk jouw geweldige column's maken me helemaal vrolijk. Je bent een geweldige schrijver, niet vergeten! Ik hou van je <3
    Lieve Took, ik wil je bedankten voor al die leuke en vrolijke gesprekjes die we hebben gehad. We kennen elkaar nog niet zo lang, maar toch wilde ik je nog even laten weten dat je de fantastische, gezelligste en liefste persoon op Quizlet bent :Y)
    KlausVolturi, we hebben elkaar al een hele tijd niet meer gesproken. Maar ik ken je nog hoor! Jij bent die geweldige schat die mijn allereerste vriendin was op Quizlet. Weet je nog? Heeeel lang geleden, toen je me dat mooie plaatje gaf? Jaja, dat weet ik nog! Helaas heb ik die niet meer, maar jou heb ik nog wel. En dat is het mooiste dat ik kan hebben (H)
    En natuurlijk niet te vergeten, al mijn geweldige vrienden binnen en buiten het Hobbit fantopic en de RPG Midden Aarde. Bedankt voor jullie gezelligheid, dat is een onbetaalbaar kado!

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 17:51 ]

    Gefeliciteerd met je één-jarig jubileum!
    Ik zit hier al bijna drie jaar c;


    26 - 02 - '16

    N'awh Lieke, you're so sweet. (bloos)
    Gefeliciteerd! Hopelijk blijf je nog veel langer op Quizlet! *O*


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Haha, nog iemand. Gefeliciteerd! ^^

    En oh, die Oreo cake. Gimme. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Haha, nog iemand. Gefeliciteerd! ^^

    En oh, die Oreo cake. Gimme. :9~


    Pretty is just a pretty word.

    Proficiat!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hey. Naamgenoot. ;D
    Gefeliciteerd! *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Gefeliciteerd!


    Cute as a Button, every single one of you

    Jij ook al, haha? Gefeliciteerd! (:


    :)

    Gefeliciteerd (:!
    Ik kwam er achter dat ik alweer 2 jaar op quizlet zit.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 19:13 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ariena schreef:
    Gefeliciteerd (:!
    Ik kwam er achter dat ik alweer 2 jaar op quizlet zit.


    Haha, dat had ik nou ook :')

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 20:09 ]

    Proficiat! Je taarten zijn echt leuk!
    Haha, nu zijn we inlogmaatjes, lol (': (sorry, moest een woord/naam bedenken van mezelf (: )


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried