• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:31 ]

    Ik vind dat soort dingen ook echt walgelijk, mede omdat ik vegetarier ben.
    De enige verdediging van dat soort mensen is meestal dat het vlees dan sappiger is, omdat het bloed van de dieren door adrenaline sneller is gaan stromen.

    Be-la-che-lijk.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik ga het filmpje niet kijken.
    Ooit zag ik een paar stukken van een filmpje over wasberen en het zit nog steeds in mijn hoofd.

    Ik vind het echt te erg voor woorden. Ik begrijp simpelweg niet hoe mensen zulke dingen kunnen doen. Sorry hoor, maar ik vind mensen die dieren zo kunnen mishandelen echt verknipt.


    Tijd voor koffie.

    Wowowow, ik had het filmpje maar voor de helft gekeken en ik vind het echt super erg. Vast door gelovigen die geen varkens mogen eten. Ik vind het zo ontzettend ziek.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 18:58 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Zie je op dat filmpje die varkens? D: Not going to watch that shit, ik kan daar echt héél slecht tegen. Waarom leven er van die zieke mensen op deze wereld? Bah, van mij mogen zij eens voelen wat die varkens voelen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Scorpia schreef:
    Wowowow, ik had het filmpje maar voor de helft gekeken en ik vind het echt super erg. Vast door gelovigen die geen varkens mogen eten. Ik vind het zo ontzettend ziek.


    Wacht even, als ik het goed begrijp, zeg jij nu dat dit 'vast wel' door mensen is gebeurd die geen varkens mogen eten? Die vind ik echt belachelijk. Ik mag net zo goed geen varkens eten en ik sta toch ook geen varkens tegen de grond te smijten?

    OT; Ik vind dat echt niet kunnen. Meteen opsluiten die mensen en voor levenslang achter slot en grendel houden.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    LilacNiall schreef:
    (...)

    Wacht even, als ik het goed begrijp, zeg jij nu dat dit 'vast wel' door mensen is gebeurd die geen varkens mogen eten? Die vind ik echt belachelijk. Ik mag net zo goed geen varkens eten en ik sta toch ook geen varkens tegen de grond te smijten?

    OT; Ik vind dat echt niet kunnen. Meteen opsluiten die mensen en voor levenslang achter slot en grendel houden.


    Niet discriminerend of gemeen bedoeld of zo, hoor, maar ik vind het gewoon een beetje logisch als het door hen gedaan is. Maar het kan ook supergoed door anderen gedaan worden.
    En ik lust ook geen varkens, hoor. En ik ben niet gelovig.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 19:07 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)

    Niet discriminerend of gemeen bedoeld of zo, hoor, maar ik vind het gewoon een beetje logisch als het door hen gedaan is. Maar het kan ook supergoed door anderen gedaan worden.
    En ik lust ook geen varkens, hoor. En ik ben niet gelovig.


    Nee, dan begreep ik hem even verkeerd. Ookal denk ik dat het ook kan geweest zijn door de mensen die ze wel graag naar binnen werken aangezien hun het dan lekkerder vinden. Maar eigenlijk moet niemand dit doen, gelovig of niet.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Oh mijn god, ik heb spijt dat ik het hele filmpje heb gekeken. Walgelijke mensen. Ik zou ze echt zo graag een pak slaag geven, zo fucking graag.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 19:10 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    LilacNiall schreef:
    (...)

    Nee, dan begreep ik hem even verkeerd. Ookal denk ik dat het ook kan geweest zijn door de mensen die ze wel graag naar binnen werken aangezien hun het dan lekkerder vinden. Maar eigenlijk moet niemand dit doen, gelovig of niet.


    Ja, inderdaad.


    Some people are art and do art at the same time

    Birdo schreef:
    Ik vind dat soort dingen ook echt walgelijk, mede omdat ik vegetarier ben.
    De enige verdediging van dat soort mensen is meestal dat het vlees dan sappiger is, omdat het bloed van de dieren door adrenaline sneller is gaan stromen.

    Be-la-che-lijk.

    + Ik ga het filmpje niet eens kijken. Gewoon bah.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 19:11 ]


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Scorpia schreef:
    Wowowow, ik had het filmpje maar voor de helft gekeken en ik vind het echt super erg. Vast door gelovigen die geen varkens mogen eten. Ik vind het zo ontzettend ziek.


    lolwut


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Aragog schreef:
    Zie je op dat filmpje die varkens? D: Not going to watch that shit, ik kan daar echt héél slecht tegen. Waarom leven er van die zieke mensen op deze wereld? Bah, van mij mogen zij eens voelen wat die varkens voelen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Nightray schreef:
    Oh mijn god, ik heb spijt dat ik het hele filmpje heb gekeken. Walgelijke mensen. Ik zou ze echt zo graag een pak slaag geven, zo fucking graag.


    Zolang dit soort mensen blijft bestaan zal de holocaust blijven bestaan.


    Queer zijn is gewoon alles

    Omg, ik heb het filmpje maar voor de helft gekeke, en zat al bijna voor mn scherm te janken (huil) &*&-&-#=< mensen :@:@:@:@:@:@:
    Die met die biggetje in het begin komt nooit meer mijn hoofd uit ..... bah, maar erg zielig .... :(

    And that, my dear people, is why I am vegetarian.

    Tot veertien seconden kwam ik. En geloof me, ik ben niet zachtzinnig. Oh nee. Maar dit is te erg. Ugh, als ik ooit zoiets voor mijn ogen zie gebeuren overleeft de misdadiger nog net genoeg om naar de gevangenis te gaan. Hoe kunnen mensen zomaar denken dat ze beter zijn dan die biggetjes? Ik hoop dat ze dik gestraft worden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt