• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:31 ]

    Ik hield het nog geen halve minuut uit, ga het filmpje niet verder kijken. Ik denk er de laatste tijd steeds meer aan om vegetariër te worden.. Echt verschrikkelijk hoe sommige mensen met dieren omgaan. Ik hoorde vandaag ook dat mannelijke kuikens gewoon levend in een gehaktmolen worden gegooid. :c


    You are beautiful, you are love.

    Initiate schreef:
    Ik vind dat soort dingen ook echt walgelijk, mede omdat ik vegetarier ben.
    De enige verdediging van dat soort mensen is meestal dat het vlees dan sappiger is, omdat het bloed van de dieren door adrenaline sneller is gaan stromen.

    Be-la-che-lijk.

    Wat trouwens klinkklare onzin is. :') Het wordt juist taaier.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben zo blij dat ik een vegetariër ben en dit is dus ook een van de redenen. Ik ga het filmpje niet eens kijken. Ik snap echt niet dat er mensen zijn die dit dieren aan kunnen doen.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik heb geen zin om te janken vandaag, dus ik ga dat niet kijken.


    -

    Ik kan er niet bij dat mensen zo weinig respect tonen tegenover dieren. Absoluut niet.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Occult schreef:
    Zie je op dat filmpje die varkens? D: Not going to watch that shit, ik kan daar echt héél slecht tegen. Waarom leven er van die zieke mensen op deze wereld? Bah, van mij mogen zij eens voelen wat die varkens voelen.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Omg, oud topic is oud.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (En dan snappen mensen niet waarom ik soms moordneigingen heb...
    Wie doet nou zoiets? "Omdat het vlees sappiger wordt"? Bullshit!
    Bah, nog een reden om vegetariër te zijn, mijn eten wordt tenminste niet in mekaar geslagen.)


    Dude. Wat een bump --'

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 20:06 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Normaal moet ik dit soort filmpjes gewoon zien, om te weten hoe erg het is. Maar nu zegt iets dat ik het niet moet doen, en ik heb er ook geen behoefte aan nu. Ik vind alleen de beschrijving al ronduit afschuwelijk. Dit soort mensen mogen van mij hetzelfde 'ritueel' ondergaan en dan ergens wegrotten in een koude kelder met alleen maar spiegels. Vreselijk.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    In een woord walgelijk


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Nadine11 schreef:
    Omg, ik heb het filmpje maar voor de helft gekeke, en zat al bijna voor mn scherm te janken (huil) &*&-&-#=< mensen :@:@:@:@:@:@:
    Die met die biggetje in het begin komt nooit meer mijn hoofd uit ..... bah, maar erg zielig .... :(

    Wauw, echt moeilijk hé? Data lezen? Jeetjee..


    Some people are art and do art at the same time

    Stoneheart schreef:
    Ik kan er niet bij dat mensen zo weinig respect tonen tegenover dieren. Absoluut niet.

    Omfg. Sick people.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja, ik meen het.
    Ik kan echt niet tegen dat soort dingen.
    Ik moest al huilen bij een mishandelde kat op een foto :(
    Iedereen heeft zijn eigen reactie .... Wat is data lezen?

    Nadine11 schreef:
    Ja, ik meen het.
    Ik kan echt niet tegen dat soort dingen.
    Ik moest al huilen bij een mishandelde kat op een foto :(
    Iedereen heeft zijn eigen reactie .... Wat is data lezen?


    Ze had het niet over je mening, maar het feit dat dit topic al maanden oud was toen je je reactie schreef.
    Maar het was opzich een ''nuttige'' reactie, misschien net een overflood aan overbodige smilies. Maar meer niet.

    En dat betekend data lezen, kijken hoe oud het topic is.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Getverderrie, de tranen begonnen al aan het begin van de tekst. :c
    Ik vind dit echt walgelijk.

    (Ik heb inmiddels wel gezien dat het topic oud is)


    26 - 02 - '16