• Een groep van vijf beste vrienden besluiten om in de zomervakantie te gaan kamperen in een verboden bos. Daar ontdekken ze waarom het verboden is. Het zit vol met weerwolven, vampiers en shape-shifters. Als ze het bos uit willen kunnen ze de uitgang niet vinden en de wegen lijken te veranderen. Zullen ze overleven met alle bovennatuurlijke wezens, worden ze vrienden met ze, of overleven ze niet?

    Uitleg
    De intro ding hier boven snap je al wss. De groep vrienden kan alleen bij het kamp komen en kan het bos niet meer uit. Ieder magisch wezen heeft z'n eigen huis. Shape-shifters kunnen in deze RPG alleen in dieren veranderen, dus niet in mensen etc.[/b]

    Weerwolven
    -Levi Xavier Charles
    -
    -
    -

    Vampiers
    -Gereseeveerd
    -Ashton Nyx LaViolet
    -
    -
    -

    Shape-Shifters
    -Gereseveerd door mezelf
    -Eden Margaery Carver
    -:Maleïka (Malé-ika) Niygwa
    -meisje gereseveerd

    Mensen
    -Sascha Heart
    -Vivian "Ivy" Gimbert
    -jongen gereseveerd
    -meisje gereserveerd
    -scarlett bendel

    Regels
    - Maximaal vier personage's.
    - Speel realistisch, het moet moeilijk zijn te overleven, je personage kan niet overal goed in zijn of de dapperste die nergens bang voor is.
    - Ik begin als we vijf mensen hebben.
    - Geen OOC ruzie, IC mag natuurlijk wel.
    - Niet doden, tenzij je toestemming hebt.
    - Bestuur geen andere personage's behalve als je toestemming hebt.
    - Als je stopt met de RPG (of een personage kwijt wil) laat je personage dan doodgaan of zo, dat maakt het realisticher dan dat die in één keer zomaar verdwenen is.
    - Niet bijv. alleen maar meisjes weerwolven ofzo. Er moeten meisjes en jongens zijn ^^.
    - Niet de wonden van een ander personage bepalen. (tenzij tje oestemming hebt of dat het je eigen is)

    Speeltopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=159809

    [ bericht aangepast op 14 feb 2014 - 20:46 ]


    May StarClan light your path.

    kan ik een vampjer en weerwolf reserveren?


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Noh. D: Ik wilde meedoen, maar mijn faceclaim is al weg. :c

    Oh wel, toch even mijn topics voor als ik voor gedachten verander. :3


    help

    Fullmetal schreef:
    Noh. D: Ik wilde meedoen, maar mijn faceclaim is al weg. :c

    Oh wel, toch even mijn topics voor als ik voor gedachten verander. :3


    Wie wou je dan?


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    AtticusM schreef:
    (...)

    Wie wou je dan?


    Daniel Sharman, Levi van BlackDust. Het is gewoon omdat het een personage is dat ik had gemaakt voor een Engelse RPG op een andere website en die is stilgevallen, maar ik wil hem niet zomaar weggooien en zie het dus ook niet echt zitten om een andere faceclaim te nemen. :')

    Oh well, kan niemand wat aan doen. BlackDust was eerder, dus ik vraag haar ook niet om het te veranderen. :'D


    help

    Mag ik een mannelijke vampier reserveren?


    How far is far

    (AtticusM > WinterLove8


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Mag ik een vrouwelijke mens reserveren?

    Mag ik een vrouwelijke vampier en een vrouwelijke weerwolf reserveren?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Is er een minimaal aantal woorden/regels?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rawiyah schreef:
    Is er een minimaal aantal woorden/regels?



    Uhm, niet echt. ^^


    May StarClan light your path.

    mag ik een Mensen Meisje en een Shapeshifter Meisje reserveren?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Naam: scarlett bendel
    Bijnamen: scar
    Uiterlijk:


    ze heeft dnker blond golvend haar en ocaan blauwe ogen ze is maar 1.67 en nie zo dik
    leeftijd: 17 jaar
    Innerlijk: ze is lief en dapper ook heeft ze veel lef. ze vertrouwd mensen te snel wat soms heel lastig is. als je haar verraad kan het som wel jren duren voor ze je weer vertrouwd. ze is vrolijk maar oo weer verlegen.
    Goed in: andere helpen, survivalen, lachen,
    Slecht in: in het middelpunt staan, gemeen zijn,
    Verleden: ze is in een normaal gezn opgevoed met moeder en vader
    Extra: kan heel goed met dieren overweg

    Kunnen Bijv. Weerwolven en Vampiers ook vrienden zijn? Of leven ze apart, of zijn ze vijanden?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Naam:Maleïka (Malé-ika) Niygwa
    Soort: Shapeshifter
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:

    Maleïka heeft lang rood haar tot op haar middel, en ze heeft diepe donkerblauwe ogen. Ze is ongeveer 175 lang, en ze is tenger gebouwd.

    Maleïka kan in een tijger veranderen.
    Innerlijk: Maleïka is niet heel sociaal, maar als ze iemand heeft gevonden waar ze vrienden mee wil worden, doet ze daar haar best voor. Ze zegt niet veel, maar dat hangt ook zeker af van met wie ze is. Ze is erg nieuwschierig, en leert graag, en ze is erg vindingrijk en creatief.
    Goed in: Geheimen bewaren, dingen bouwen.
    Slecht in: Mensen vertrouwen
    Verleden: Maleïka is gedumpt in het bos door haar ouders toen die erachter kwamen dat ze in een tijger kon veranderen, en sindsdien woont ze in het bos.
    Extra: Maleïka woont in een verlaten en vervallen huisje in het bos, dat ze heeft opgeknapt met takken en modder enzo. het is redelijk waterdicht.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2014 - 14:55 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    wankotje schreef:
    Naam: scarlett bendel
    Bijnamen: scar
    Uiterlijk:


    ze heeft dnker blond golvend haar en ocaan blauwe ogen ze is maar 1.67 en nie zo dik
    leeftijd: 17 jaar
    Innerlijk: ze is lief en dapper ook heeft ze veel lef. ze vertrouwd mensen te snel wat soms heel lastig is. als je haar verraad kan het som wel jren duren voor ze je weer vertrouwd. ze is vrolijk maar oo weer verlegen.
    Goed in: andere helpen, survivalen, lachen,
    Slecht in: in het middelpunt staan, gemeen zijn,
    Verleden: ze is in een normaal gezn opgevoed met moeder en vader
    Extra: kan heel goed met dieren overweg


    Wat is ze? Mens, of Vampier ofzo?
    En wil je astjeblieft de spelfouten (dnker, nie, jren, gezn, enzovoorts) aanpassen? Nu is het best vervelend om te lezen.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.