• Een groep van vijf beste vrienden besluiten om in de zomervakantie te gaan kamperen in een verboden bos. Daar ontdekken ze waarom het verboden is. Het zit vol met weerwolven, vampiers en shape-shifters. Als ze het bos uit willen kunnen ze de uitgang niet vinden en de wegen lijken te veranderen. Zullen ze overleven met alle bovennatuurlijke wezens, worden ze vrienden met ze, of overleven ze niet?

    Uitleg
    De intro ding hier boven snap je al wss. De groep vrienden kan alleen bij het kamp komen en kan het bos niet meer uit. Ieder magisch wezen heeft z'n eigen huis. Shape-shifters kunnen in deze RPG alleen in dieren veranderen, dus niet in mensen etc.[/b]

    Weerwolven
    -Levi Xavier Charles
    -
    -
    -

    Vampiers
    -Gereseeveerd
    -Ashton Nyx LaViolet
    -
    -
    -

    Shape-Shifters
    -Gereseveerd door mezelf
    -Eden Margaery Carver
    -:Maleïka (Malé-ika) Niygwa
    -meisje gereseveerd

    Mensen
    -Sascha Heart
    -Vivian "Ivy" Gimbert
    -jongen gereseveerd
    -meisje gereserveerd
    -scarlett bendel

    Regels
    - Maximaal vier personage's.
    - Speel realistisch, het moet moeilijk zijn te overleven, je personage kan niet overal goed in zijn of de dapperste die nergens bang voor is.
    - Ik begin als we vijf mensen hebben.
    - Geen OOC ruzie, IC mag natuurlijk wel.
    - Niet doden, tenzij je toestemming hebt.
    - Bestuur geen andere personage's behalve als je toestemming hebt.
    - Als je stopt met de RPG (of een personage kwijt wil) laat je personage dan doodgaan of zo, dat maakt het realisticher dan dat die in één keer zomaar verdwenen is.
    - Niet bijv. alleen maar meisjes weerwolven ofzo. Er moeten meisjes en jongens zijn ^^.
    - Niet de wonden van een ander personage bepalen. (tenzij tje oestemming hebt of dat het je eigen is)

    Speeltopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=159809

    [ bericht aangepast op 14 feb 2014 - 20:46 ]


    May StarClan light your path.

    Naam: Vivian "Ivy" Gimbert
    Bijnamen: Vivian noemt zichzelf Ivy, en wilt graag dat andere haar ook zo noemen, omdat ze een hekel heeft aan haar naam.
    Soort: Mens
    Leeftijd:17
    Uiterlijk:

    Ivy heeft kort donkerblond haar, net boven haar schouders, donker bruine ogen. Ze is ongeveer 170, en redelijk slank. Ze geeft niet veel om haar uiterlijk, maar dat betekend niet dat ze er als een zwerver uit ziet. Ze heeft meestal gewoon een broek met een leuk t-shirtje aan, en heeft een hekel aan jurkjes.
    Innerlijk: Je vind Ivy vaak met haar neus tussen de boeken. Ze wil graag nieuwe dingen leren, en ze is goed in vakken die ze leuk vind, maar slecht in vakken die ze haat. Ivy praat niet veel, en zit meestal te dagdromen. Ze is aardig en lief voor bijna iedereen.
    Goed in: Geschiedenis en kunst, problemen oplossen, kalm blijven.
    Slecht in: Gemeen zijn, dingen waar je spierkracht voor nodig hebt.
    Verleden: Ivy heeft 3 broers (14, 19, 23) en 2 zusjes (11, 15), en haar ouders zijn nog bij elkaar. Omdat ze zo'n druk gezin heeft, heeft Ivy geleerd om geen aandacht te vragen, omdat ze die toch niet krijgt, en daardoor is ze ook erg terug getrokken.
    Extra: Ivy is gevoelig voor gluten, en dus moet ze zorgen dat ze er niet te veel van binnen krijgt. Ze heeft geen echte gluten intolerantie/allergie (zoals ik), dus ze kan wel gewoon gluten eten, maar niet te veel, want dan krijgt ze buikpijn en word ze ziek.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2014 - 14:51 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Wanneer beginnen we?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    ik schrijf mij hier uit sorry maar het duurt te lang en ik doe al aan heel veel topics mee

    @wankotje, okej da's goed.

    Ik ga het topic nu maken, sorry ben nogal inactief :s
    Heb het druk met me leven, andere rpgs, verhalen, filmpjes etc.


    May StarClan light your path.

    Mag ik nog een meisje mens?


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Mag ik een Mensen-jongen en een Shape-Shifter-Meisje?

    [ bericht aangepast op 1 feb 2014 - 21:37 ]


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Jep ik zet er ff gereseveerd bij c:


    May StarClan light your path.

    Mijn karakters komen zo (heb het zo druk D: )
    hier is het speeltopic ^^
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=159809


    May StarClan light your path.

    Naam: Katerina Mellise Woodward.


    Bijnamen: Ze noemt zichzelf Katerin, na de 500 jaar waarin ze geleefd heeft. Ze word ook wel kat of Kathy genoemd.
    Innerlijk: In rpg.
    Goed in: Mensen vermoorden, drank drinken.
    Slecht in: Aardig blijven tegen anderen.
    Verleden: After giving birth to a baby girl out of wedlock around age 16, and being forced to give the baby up for adoption, she was disowned. She was exiled to England, where she quickly assimilated into her new culture and met two nobleman brothers, Niklaus and Elijah Mikaelson. At first, she was attracted to the two brothers. However, she later learned that she was a Petrova Doppelgänger, and that Klaus was planning on using her as a sacrifice in order to break the curse that bound his werewolf side. She sabotaged his plan by running away with the moonstone, which bound the curse, and then tricked Rose into feeding her her blood so she could turn herself into a vampire. Because Katherine was no longer human, she was no longer a candidate to break the curse. Klaus was so infuriated with Katherine's sabotage, that she was forced to live on the run for over 500 years as he hunted her down.
    Extra


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Accepted ^^


    May StarClan light your path.

    Ik schrijf me toch uit, sorry


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Gaan we nog ooit beginnen?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik hou mezelf wel ingeschreven hoor (Je weet maar nooit ik wil gewoon nog meedoen) Maar gaat hier ook nog wat gebeuren?


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!



    Naam:
    Aiden Luca McVoid
    Leeftijd:
    19
    Bijnamen:
    Aid, A
    Uiterlijk:



    Faceclaim: Nick Spicy Brown

    Hij draagt weide comfortabele kleding met petten en mutsen klik klik
    Goed in:
    Muziek maken en skaten
    Slecht in:
    Vrienden maken, stoppen met zijn verslaving
    Verleden:
    Aiden is opgegroeid in een doorgaans rijk gezin; Huisje, boompje, beestje en happy family. Dat gaat zo 18 jaar lang, totdat Aiden geïnteresseerd raakt in skaten en de verkeerde mensen ontmoet. Hij begint met roken, drinken en raakt verslaafd aan drugs. Hij word naar een afkick-centrum gebracht dat z'n 2 maanden goed gaat, maar dan word hij depressief. Wanneer zijn ouders dat horen halen ze hem zo snel mogelijk van het afkick-centrum. Ze besluiten dat hij even afleiding moet zoeken en regelen deze zomervakantie. Maar Aiden is bang voor de reactie van zijn vrienden na 3 maanden geen contact.
    Extra:
    komt


    Naam:
    Valentina Maibel Estevez
    Leeftijd:
    18
    Bijnamen:
    Val, Vel
    Uiterlijk:




    Faceclaim: Bethany Mota

    Valentina draagt veel jurkjes en rokjes. klik klik
    Goed in:
    Schilderen en tekenen
    Slecht in:
    Voor zichzelf opkomen
    Verleden:
    Niet anders dan gewoon ouders-dochter familie.
    Extra:
    komt


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Ik heb van Valentina een mensen-meisje gemaakt (A)


    I like my choices. I hope she likes hers.