• Een groep van vijf beste vrienden besluiten om in de zomervakantie te gaan kamperen in een verboden bos. Daar ontdekken ze waarom het verboden is. Het zit vol met weerwolven, vampiers en shape-shifters. Als ze het bos uit willen kunnen ze de uitgang niet vinden en de wegen lijken te veranderen. Zullen ze overleven met alle bovennatuurlijke wezens, worden ze vrienden met ze, of overleven ze niet?

    Uitleg
    De intro ding hier boven snap je al wss. De groep vrienden kan alleen bij het kamp komen en kan het bos niet meer uit. Ieder magisch wezen heeft z'n eigen huis. Shape-shifters kunnen in deze RPG alleen in dieren veranderen, dus niet in mensen etc.[/b]

    Weerwolven
    -Levi Xavier Charles
    -
    -
    -

    Vampiers
    -Gereseeveerd
    -Ashton Nyx LaViolet
    -
    -
    -

    Shape-Shifters
    -Gereseveerd door mezelf
    -Eden Margaery Carver
    -:Maleïka (Malé-ika) Niygwa
    -meisje gereseveerd

    Mensen
    -Sascha Heart
    -Vivian "Ivy" Gimbert
    -jongen gereseveerd
    -meisje gereserveerd
    -scarlett bendel

    Regels
    - Maximaal vier personage's.
    - Speel realistisch, het moet moeilijk zijn te overleven, je personage kan niet overal goed in zijn of de dapperste die nergens bang voor is.
    - Ik begin als we vijf mensen hebben.
    - Geen OOC ruzie, IC mag natuurlijk wel.
    - Niet doden, tenzij je toestemming hebt.
    - Bestuur geen andere personage's behalve als je toestemming hebt.
    - Als je stopt met de RPG (of een personage kwijt wil) laat je personage dan doodgaan of zo, dat maakt het realisticher dan dat die in één keer zomaar verdwenen is.
    - Niet bijv. alleen maar meisjes weerwolven ofzo. Er moeten meisjes en jongens zijn ^^.
    - Niet de wonden van een ander personage bepalen. (tenzij tje oestemming hebt of dat het je eigen is)

    Speeltopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=159809

    [ bericht aangepast op 14 feb 2014 - 20:46 ]


    May StarClan light your path.

    Geaccepteerd
    heb het eigenlijks veel te druk en veel te weinig inspiratie om een character te maken, dus jullie mogen beginnen zonder mij als het te lang duurt ;p


    May StarClan light your path.

    Squirrelpaw schreef:
    Geaccepteerd
    heb het eigenlijks veel te druk en veel te weinig inspiratie om een character te maken, dus jullie mogen beginnen zonder mij als het te lang duurt ;p

    Dan is het misschien wel handig als je vertelt waar we moeten beginnen en als je een topic aanmaakt...


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    De volgende keer moet je een speeltopic aanmaken als we moeten beginnen, niet daar een heeeele tijd voor, want ik heb nu al wat gepost, omdat ik dacht dat we gingen beginnen. En je hebt idd niet echt informatie gegeven hoe we moeten beginnen.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ehm, nou de mensen komen het bos in, en ik d8 dat we wel genoeg mensen hadden aangezien we anders nog langer moesten wachten en mensen zich uitschreven enz. ;p


    May StarClan light your path.

    Squirrelpaw schreef:
    Ehm, nou de mensen komen het bos in, en ik d8 dat we wel genoeg mensen hadden aangezien we anders nog langer moesten wachten en mensen zich uitschreven enz. ;p


    Dus kunnen we beginnen?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Kan ik me weer inschrijven

    ?

    @Rawiyah jep.
    @xxjiggerxx tuurlijk ^^ had je al een character? zo ja wat was de naam?


    May StarClan light your path.

    Nou aangezien ik al gepost heb, vóór het topic officieel is geopend, en het volgensmij goed is, stel ik voor dat de rest gaat posten ;)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    xxjiggerxx schreef:
    Naam: scarlett bendel
    Bijnamen: scar
    Uiterlijk:


    ze heeft dnker blond golvend haar en ocaan blauwe ogen ze is maar 1.67 en nie zo dik
    leeftijd: 17 jaar
    Innerlijk: ze is lief en dapper ook heeft ze veel lef. ze vertrouwd mensen te snel wat soms heel lastig is. als je haar verraad kan het soms wel jaren duren voor ze je weer vertrouwd. ze is vrolijk maar oo weer verlegen.
    Goed in: andere helpen, survivalen, lachen,
    Slecht in: in het middelpunt staan, gemeen zijn,
    Verleden: ze is in een normaal gezn opgevoed met moeder en vader en zusje
    Extra: kan heel goed met dieren overweg

    En het is een normaal mens

    Mijn charrie:

    Naam: Sascha Heart
    Bijnamen: Sas, wolf
    Uiterlijk: Sascha heeft lang, bruin golvend haar net tot over haar schouders. Ze heeft gifgroene ogen en een iets donkere huid. Ze is redelijk klein; 1.51 lang. Ze is gek op tatoos. Ze heeft een tattoo van een huilende wolf op haar linker schouder, twee tattoos van zwarte vliegende vogels op haar polsen, en nog een grijs-witte wolvenkop met blauwe ogen op haar rug. Op haar rechter enkel heeft ze ook een tattoo van een zwarte rendende wolf wat op een schaduw lijkt.
    Innerlijk: Sascha is meeer een buitenmens, dan binnenmens. Ze is gek op tattoos en de natuur. Sascha houd veel van wolven en ook van de avond. Vaak vind ze de zonsondergang kijken heel mooi. Ze kan goed knopen leggen en kan goed tegen de kou. Ze is meestal aardig tegen mensen en rustig. Maar ze kan ook erg boos zijn.
    Goed in: Knopen leggen, tegen de kou kunnen, goed met dieren.
    Slecht in: Vechten, met messen werpen of wapens gebruiken, wiskunde en geschiedenis.
    Verleden: Ze heeft niet echt een intressant verleden. Ze is gewoon met haar kleine broertje en haar ouders heeft ze in een huis gewoond en meer niet. Toch was zij het vaakste buiten. Ze had best vaak ruzie waardoor ze nu minder snel gekwetst is. Haar bruin-gekrulde hond Brons is haar beste vriend.
    Extra: Ze is linkshandig.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2014 - 20:45 ]


    May StarClan light your path.