• ik lees zeker :) :
    - one direction (bromances mag, maar niet te erg)
    - 5SOS
    - Taylor Lautner
    - Hunger Games
    - Fall out boy

    misschien:
    -horror
    - onbekende personen

    NIET:
    - mishandeling
    - Justin Bieber



    MIjn story:

    He was one of them. He was the popular type. But still, he was different and i fell in love with him. The day that he came sit next to me, HE IS DIFFERNT, when he is not with his friends...

    Niall James Horan:



    Hannah Sanders:




    "Helena, please don't run away." "Je bent net als de andere! Een klojo, een rijke arrogante zak!" riep ik kwaad door mijn tranen heen. "Don't listen to them! I love you, please believe me! Don't listen to them." he screamed. That was when my heart broke. I ran to home as fast as i could and he sit down on the ground and a tear fell down on the ground.


    1D Bestaat NIET
    - 12 & 16 plus
    - drama
    - romantiek
    - scheldwoorden
    - gemaakt door: ILOVEUXXX
    - gestart op 25-11-13



    Hier is de link :)
    http://www.quizlet.nl/stories/128619/the-new-girl-niall-horan/


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Misschien mijn story? Het is OP, drama en romantiek.



    Children, cigarettes & Coca Cola-tops
    Dana is een verlegen meisje van 17 uit een enigszins rommelig gezin. Haar ouders hebben constant ruzie en haar lesbische zus van 18 is op kamers gegaan in Amsterdam, niet om te studeren, maar om van het leven te genieten. Als Dana toevallig de tien jaar oudere Jack tegen het lijf loopt, is ze op slag verliefd. Een beetje jammer dat Jack een dochtertje heeft... Dat hij ongeveer aan de andere kant van het land woont... Toch kan ze hem niet uit haar hoofd zetten. Dan verneemt ze dat hij naar haar woonplaats gaat verhuizen. En in een klein stadje als deze is het haast onmogelijk om elkaar niet tegen te komen.


    - Cromulent

    Misschien een van mijn stories?(:


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.[/center]

    - Onbekende personen/drama/actie/romantiek
    - Dit verhaal is al afgelopen, maar kent een vervolg.


    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    *fantasy/avontuur/thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich

    http://www.quizlet.nl/stories/125784/our-love-fades-by-sunrise--harry-styles/
    Als cupido merkt dat de mensheid hun hart niet meer volgt, besluit hij het over een andere boeg te gooien: Harry Styles en Esther Dunham ontmoeten elkaar in hun droomwereld. De impact daarvan is zo groot dat het hun alledaagse leven in beslag neemt en ze niet weten of hun “droomprins(es)”echt zal bestaan of slechts in hun dromen. Zullen ze elkaar ook in de echte wereld vinden? Is het reëel om te verwachten dat je sprookjesprins(es) zich hetzelfde gedraagt in de echte wereld?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mijn topics. Ik ga later om storie droppen c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    http://www.quizlet.nl/stories/65578/verhaalloos/ :-D :-D


    Tonight is the night.. (Dexter)

    "Dutchie"


    'She's cute, yes, but not very beautiful.'


    'She's not even pretty.'


    'Never liked her.'
    'Me neither.


    'I hope this is not some kind of sick joke.'


    'I don't like her, she's arrogant and annoying.'


    'You have to come with me, immediately.'


    'It's just an acting job, that's all and you might win an Oscar.'



    'Whether she wants it or not; she is gonna sign this contract.'












    One Direction bestaat
    Nederlands geschreven, Engels gesproken
    Dit verhaal is bedacht hoeft dus niet met de realiteit overeen te komen
    Ik wil dit verhaal nergens anders zien
    Niet het "standaard 1D" verhaal
    Begin: 01/12/2013
    Eind: --/--/----




    Klik hier!

    Heehooi!

    Ik ben pas begonnen aan deze story, en hoop dat je een kijkje neemt! ;-)

    Beautiful × Harry Styles.

    Two bands. Two dreams. One world-tour.

    Two persons. Two feelings. One love.


    Sommige links van de samenvatting kan ik niet plaatsen, dus als je nieuwsgierig bent kan je altijd een kijkje bij bovenstaande link nemen.

    Thank you, x.


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Magic Bodies


    - Door DolgaaiFan en xVixncxiex
    - Onbekende personen
    - Fantasy
    - Actie
    - Misdaad
    - Eerste deel van een reeks verhalen.

    2104.
    Het dealen van organen is steeds en steeds populairder geworden.
    Mensen worden ontvoerd, van hun organen ontdaan en meer dood dan levend achtergelaten.
    De regering weet ervan, maar kan er niets aan doen, de dealers zijn en blijven verstopt.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    -> Op de 23ste heb je ook zo'n topic aangemaakt, eentje is wel genoeg ^^


    I am an idiot, I move.