• ja dat vraag ik me af x

    ...
    Schrijven, quizzen... seriously? Zo moeilijk is dat toch niet om te bedenken? Waarom heb je een account aangemaakt als je niet eens weet waar het voor dient?

    [ bericht aangepast op 26 nov 2013 - 21:21 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Om mensen zoals jij bezig te houden.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Vooral je creatieve kanten laten zien en gewoon het gezellig hebben. :)


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...

    Tsja ik heb deze site van iemand toe gestuurd gekregen omdat ik zei dat ik graag schreef .. enzo x)

    Het is er vooral om je creativiteit te uiten. Hiervoor heb je de mogelijkheid Stories te schrijven, Quizzen te maken en Gedichten te schrijven. Bovendien kun je Polls maken voor verschillende doeleinden. Verdere creativiteit kun je uiten door mee te schrijven aan Roleplays op het forum, maar je kunt ook met andere praten, om advies vragen, en andere dingen op het forum.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2013 - 8:54 ]


    Tijd voor koffie.

    Om awesome te wezen (headbang)


    -

    Gemela schreef:
    Om awesome te wezen (headbang)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    GreaterGood schreef:
    Het is er vooral om je creativiteit te uiten. Hiervoor heb je de mogelijkheid Stories te schrijven, Quizzen te maken en Gedichten te schrijven. Bovendien kun je Polls maken voor verschillende doeleinden. Verdere creativiteit kun je uiten door mee te schrijven aan Roleplays op het forum, maar je kunt ook met andere praten, om advies praten, en andere dingen op het forum.


    Dit is perfect verwoord.


    Pretty is just a pretty word.

    Gemela schreef:
    Om awesome te wezen (headbang)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Peeling schreef:
    Tsja ik heb deze site van iemand toe gestuurd gekregen omdat ik zei dat ik graag schreef .. enzo x)

    Ja, waarvoor denk je dan dat deze site dient? Als je in het menu kijkt, dan wordt het meteen duidelijk.


    Take me to wonderland

    Was dit een grap?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Peeling schreef:
    Tsja ik heb deze site van iemand toe gestuurd gekregen omdat ik zei dat ik graag schreef .. enzo x)

    Dan weet je het antwoord toch al wel als iemand dat als antwoord naar je toe stuurt? :'].


    † Love? I want to sleep.

    Dom.


    I live for the applause, you will die for it.

    Zagarino schreef:
    Was dit een grap?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Kom op mensen. Doe eens wat aardiger tegen een nieuw persoon :'D
    Anyway, GreaterGood omschrijft alles zo'n beetje waar Quizlet voor dient.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.