• Hi there!

    Ik weet niet of dit al ooit eens eerder voor gesteld is maar het leek mij wel een leuk idee: je kunnen abonneren op schrijvers/accounts. Dat je dus bij elke nieuwe upload/activiteit een mailtje krijgt.
    Ik heb zelf heel veel stories en bij de een veel abo's en de ander weinig, en als ik soms een wijde soort "broadcast" wil geven, moet ik bij elk story dus een apart hoofdstuk maken en activeren om iedereen te kunnen bereiken. Ik zie ook mensen op Quizlet die graag alles willen lezen van een schrijfster/schrijver, en handmatig dus alles moeten bijhouden.

    Alles op een rijtje:
    Je kunnen abonneren op een profiel/schrijver, waarbij je dus:
    ~ Een mail/notificatie krijgt als die schrijver iets nieuws uploads, zoals een hoofdstuk, of een nieuwe story activeert.
    ~ Je als schrijver een wijde update/wat dan ook kan plaatsten voor alle mensen die op jouw profiel geabonneerd zijn, en dus geïnteresseerd zijn in wat je doet op Quizlet.

    Leek me een leuk en handig idee! Laat horen wat je denkt! :D


    Life's a bitch, so treat it that way; slap it when it's annoying, and ignore it when it is complaining

    In je vriendenlijst heb je al een optie om je te abonneren op creaties van die persoon.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    In je vriendenlijst heb je al een optie om je te abonneren op creaties van die persoon.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    :O Wist ik niet. Nou ja. Zou het dan niet handig zijn als ook mensen die niet in je vriendenlijst staan dit zouden kunnen doen?

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 22:36 ]


    Life's a bitch, so treat it that way; slap it when it's annoying, and ignore it when it is complaining

    Immortals schreef:
    :O Wist ik niet. Nou ja. Zou het dan niet handig zijn als ook mensen die niet in je vriendenlijst staan dit zouden kunnen doen?

    Er is inderdaad een aanvinkbaar vakje in je vriendenlijst om notificaties (per mail en/of pb) te ontvangen.

    Ik vrees dat er geen automatische mail gaat komen die je zelf naar al je abo's kan sturen. Daar valt makkelijk misbruik van te maken om bijvoorbeeld reclame mee te maken naar abo's, vrienden, fora (hoe het ook zou gemaakt worden) of om spam mee te verspreiden (spam/reclamebots). Dat is ook de reden waarom je maar naar 1 persoon tegelijk een pb kan verzenden.

    Dus je eerste suggestie is er al en ik ben tegen de 2e.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb daar eerlijk gezegd totaal geen behoefte aan.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Tegen; ik heb er geen behoefte aan.


    We need a bigger boat.

    Het idee van de vriendenlijst is er dus, dus voor de rest lijkt het me niet heel erg nodig. Wel leuk idee.


    Tijd voor koffie.

    Als je vriend/vriendin van de schrijfster of schrijver in kwestie word en dan aanvinkt dat je bericht wil ontvangen van de creaties die de schrijfster of schrijver maakt, dan heb je dit dus niet nodig. Ik ben dus tegen, want er is al zoiets.


    Physics is awesome

    Facts schreef:
    Ik heb daar eerlijk gezegd totaal geen behoefte aan.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Mensen, dit was een tijdje geleden al besloten. No need to keep rubbing it in.


    Life's a bitch, so treat it that way; slap it when it's annoying, and ignore it when it is complaining

    Dan zal ik het even sluiten. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury