• Hoi allemaal,
    jullie zullen we denken, wat een verwarrende titel. Nou ik ben ook behoorlijk in de war. Het gaat over een leraar op school, Kees. Kees was gewoon een superleraar, hij was altijd aardig en vrolijk en deed leuke dingen tijdens de les. Hij is gewoon een type die je altijd zou vertrouwen, een goedaardige oude man.
    Maar nu hoor ik verhalen over dat Kees rare dingen doet. Als hij naast je staat legt hij altijd heel intiem zijn arm om je schouder en wanneer hij iets van de grond pakt glijd hij met zijn hand over je been om zogenaamd 'even te leunen' (hij is dus al best oud). Meisjes worden bang van hem en durven niet meer naar de les. Maar onze mentor doet er niks aan!
    Ik ben een beetje in de war en ook best wel bang voor Kees en wat hij nu allemaal gaat doen. Ik bedoel, jullie hebben toch vast wel een leraar die ontzettend aardig en lief is en waarvan je nóóit rare dingen zou verwachten. Stel nou dat je ineens dit soort verhalen over hem hoort!
    Ik heb het gevoel dat ik een beetje overdrijf, maar ik word helemaal gek op deze manier. Hebben jullie tips?
    (Ik moest trouwens een beetje denken aan het boek Razend van Carry Slee, waar de leraar Bob zo'n geval is.)
    Heel erg bedankt
    Xxx Laconiek

    Maleficia schreef:
    Ik zou toch wel uitgaan van mijn eigen intuïtie. Mensen overdrijven nu eenmaal heel erg. Zeker wat leraren betreft.
    Wie zegt dat wat de anderen zeggen waar is?
    Dit. Ik geloof dat soort verhalen nooit tenzij ik het zelf meemaak. Tienermeisjes zijn echt heel erg goed in overdrijven.


    Life is hard and then we die

    Rayder schreef:
    (...)
    Jullie maken elkaar bang. Zoals ik het zie lijkt het er op dat iemand een probleem ervan heeft gemaakt, dat doorverteld heeft en dat daarna iedereen erop ging letten.

    Hier ben ik het mee eens. Kijk, als je het echt heel vervelend vind, kun je met eens met hem gaan praten of met je mentor dat je je erg ongemakkelijk voelt bij zijn aanraking. Zo beschuldig je hem nergens van, maar maak je toch duidelijk dat je het liever niet hebt.
    Ik zou pas aan de bel trekken als hij je op wat "intiemere" plekjes gaat aanraken, maar hoogstwaarschijnlijk bedoelt de man er helemaal niks mee.


    From these ashes, I will rise

    Rayder schreef:
    (...)
    Jullie maken elkaar bang. Zoals ik het zie lijkt het er op dat iemand een probleem ervan heeft gemaakt, dat doorverteld heeft en dat daarna iedereen erop ging letten.


    Nee dat denk ik niet, want wij zijn er vandaag pas van elkaar achter gekomen dat wij er ook last van hadden.

    Leonhardt schreef:
    (...)
    Hier ben ik het mee eens. Kijk, als je het echt heel vervelend vind, kun je met eens met hem gaan praten of met je mentor dat je je erg ongemakkelijk voelt bij zijn aanraking. Zo beschuldig je hem nergens van, maar maak je toch duidelijk dat je het liever niet hebt.
    Ik zou pas aan de bel trekken als hij je op wat "intiemere" plekjes gaat aanraken, maar hoogstwaarschijnlijk bedoelt de man er helemaal niks mee.


    Jup, dit dus. Zoals ik het nu lees, vind ik eigenlijk dat er helemaal niets aan de hand is. :')


    Some people are art and do art at the same time

    In ieder geval, bedankt jullie allemaal! Ben weer wat rustiger :')
    Good luck
    Xxxx

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dit. Ik geloof dat soort verhalen nooit tenzij ik het zelf meemaak. Tienermeisjes zijn echt heel erg goed in overdrijven.