• Hey! c:

    Morgen moet ik gaan drummen voor m'n hele klas voor een damn punt!! Ik durf het niet, en ben doodsbang !!
    Ik ben bang dat ik een foutje maak, en dan uitgelachen wordt. :'(


    Believe in you'reself. You're amazing! <3

    Dat moet je dus niet als eerste denken dat je gaat falen, want dan doe je het ook. Je kunt het heus. En met dat je gaat drummen let je echt niet op de klas zelf, want dan ben je toch te druk bezig met drummen.


    † Love? I want to sleep.

    Ik heb daar ook last van, maar dan bedenk ik me dat ik daar voor mezelf zit en als zij mij uit gaan lachen om een fout die zij net zo goed kunnen maken, is dat goed voor hun, want dan heb jij alsnog je best gedaan. Je kunt het best, als je maar in jezelf gelooft!


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Irishsnow schreef:
    Hey! c:

    Morgen moet ik gaan drummen voor m'n hele klas voor een damn punt!! Ik durf het niet, en ben doodsbang !!
    Ik ben bang dat ik een foutje maak, en dan uitgelachen wordt. :'(


    Ik moest ooit (toen ik nog blokfluit speelde) voor twee klassen en wat docenten van mijn school blokfluit spelen, en ik was heel zenuwachtig waardoor alles misging en ugh iedereen lachte me uit en maakte foto's en videos van mijn gefaal.

    Probeer rustiger te worden (aan leuke dingen te denken?) en denk vooral niet dat je het niet kan, want dan gaat het juist mis :(


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    xVixncxiex schreef:
    (...)

    Ik moest ooit (toen ik nog blokfluit speelde) voor twee klassen en wat docenten van mijn school blokfluit spelen, en ik was heel zenuwachtig waardoor alles misging en ugh iedereen lachte me uit en maakte foto's en videos van mijn gefaal.

    Probeer rustiger te worden (aan leuke dingen te denken?) en denk vooral niet dat je het niet kan, want dan gaat het juist mis :(


    Maak haar maar bang ja :')


    Some people are art and do art at the same time

    Ik kan alleen maar zeggen dat ik je veel succes wens en hoop dat het zal lukken! Geef niet op, als je goed geoefend hebt en in jezelf gelooft, zal het wel goed komen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Scorpia schreef:
    (...)

    Maak haar maar bang ja :')

    Dat is niet bang maken, dat is aangeven wat je niet moet doen: zenuwachtig zijn.

    Sinds het vandaag was, hoe ging het?


    Deep inside, I've never felt alive

    Hey, het ging echt zwaar kut. ;c Ik zat daar dus achter het drumstel, en kon de druk niet aan. Iedereen was aan het praten, mij uit aan't lachen etc.

    Alles ging in slowmotion voor mijn gevoel:
    Ik sloeg op de verkeerde high-hat en zat daar mijn gevoelens op te laten borrelen. (woede, angst..)
    Het werd me ff teveel en ben de klas uitgestormt. De leraar begreep (gelukkig) hoe ik me voelde, en moet t volgende week opnieuw proberen! Agh! :'c


    Believe in you'reself. You're amazing! <3

    Irishsnow schreef:
    Hey, het ging echt zwaar kut. ;c Ik zat daar dus achter het drumstel, en kon de druk niet aan. Iedereen was aan het praten, mij uit aan't lachen etc.

    Alles ging in slowmotion voor mijn gevoel:
    Ik sloeg op de verkeerde high-hat en zat daar mijn gevoelens op te laten borrelen. (woede, angst..)
    Het werd me ff teveel en ben de klas uitgestormt. De leraar begreep (gelukkig) hoe ik me voelde, en moet t volgende week opnieuw proberen! Agh! :'c


    Awh! Wat vervelend dat het slecht ging! Maar wel fijn dat je het opnieuw mag doen. Moet je het alleen voor de leraar doen, of weer met de klas? Want als het met je klas is, kun je misschien vragen of je het alleen met de leraar mag doen, dat zal hij/zij heus wel begrijpen hoor!


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Ik heb ook plankenkoorts, sorry kan je dus niet helpen :$


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    think YOLO.


    nothing is true, everything is permitted.