• Vandaag ben ik samen met 2 vrienden van me gaan Skydiven in Spa.
    En het was echt geweldig! Het soort - ik gil mijn longen uit mijn lijf- eng, maar o zo geweldig.
    Ik ben best wel trots op mezelf dat ik het gedurfd heb.
    Ik was zelfs niet eens bang (tot ik voor het open deurtje zat en er net uit sprong tenminste.
    Het is gefilmd (en mijn gezicht ziet er echt hartstikke debiel uit)
    Ik wilde jullie even laten meegenieten(flower)



    Hebben jullie zoiets ooit gedaan? en hoe was jullie ervaring?
    Of voor degene die dit nog niet hebben gedaan: zouden jullie dit graag willen doen/durven?

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 21:08 ]


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Ik ben echt als de dood voor adrenaline... ik durf nog niet eens in een normale achtbaan.
    Maar wel heel stoer dat je dit hebt gedaan!! Ervaring die je nooit meer vergeet


    Life is hard and then we die

    Super cool! Heb zoiets zelf nog nooit gedaan, maar lijkt me wel gaaf. Al denk ik niet dat ik het durf.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 21:08 ]


    16 - 09 - '17

    Ik ben wel eens binnen gaan skydiven. Ik was stik bag omdat ik hoogtevrees heb en dacht doordat het een lange oijp is ik heel erg ver boben de grond moest zweven dus ik heb op het punt gestaan te stoppen maar achteraf was het vlak boven de grond en echt heel gaf.

    Waar ik trots op ben. Ehm ik ben in duitsland op een hangbrug geweest die van staalkabels gemaakt is. Aan de hand van mn ma en met tranen in de ogen net niet rennend

    Maar wat gaaf om zo uit een vliegtuig te gaan. Dat zou ik dan echt niet durven


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ben misschien zelf een beetje een adrenaline junkie (misschien omdat ik niet snel erg bang voor ben en het wel iets meer kost dan een achtbaan in walibie). Extreme sporten zijn helemaal mijn ding en bungeejumpen, paralgliden etc. zijn dingen die ik fantastisch vind.
    En ik zeur al sinds ik 8 ben bij mijn ouder of ik een keertje mag gaan parachutespringen, maar het is er tot nu toe nooit toe gekomen.

    Awesome dat je dit hebt gedaan.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 21:15 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Oh wat supergaaf dat je dat hebt gedaan! Het filmpje is heel vet, leuk dat je het deelt op Q :Y)
    Dubbelgevoel hier. Het lijkt me echt ontzettend gaaf maar aan de andere kant lijkt het me ook supereng.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Sketches schreef:
    Ik ben misschien zelf een beetje een adrenaline junkie (misschien omdat ik niet snel erg bang voor ben en het wel iets meer kost dan een achtbaan in walibie). Extreme sporten zijn helemaal mijn ding en bungeejumpen, paralgliden etc. zijn dingen die ik fantastisch vind.
    En ik zeur al sinds ik 8 ben bij mijn ouder of ik een keertje mag gaan parachutespringen, maar het is er tot nu toe nooit toe gekomen.

    Awesome dat je dit hebt gedaan.


    Bungeejumpen zou ik ook graag eens willen doen, maar paragliden ken ik niet?


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Zo gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!

    Het staat op mijn bucketlist, maar ik heb geen idee of ik het ooit ga durven haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik kreeg kippenvel van dit filmpje, zo stoer dat je dit gedurft hebt!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Je hebt btw een leuk koppue


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Soe schreef:
    Super cool! Heb zoiets zelf nog nooit gedaan, maar lijkt me wel gaaf. Al denk ik niet dat ik het durf.


    26 - 02 - '16

    Soe schreef:
    Super cool! Heb zoiets zelf nog nooit gedaan, maar lijkt me wel gaaf. Al denk ik niet dat ik het durf.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Awesome!
    Ik heb het ook gedaan, twee jaar geleden. Ikhad het gewonnen door 538, dus ik ben samen met mijn zusje gegaan. Het was echt tof, ik zou het zo weer doen. :Y)

    Oh wel indoor, outdoor niet :')

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 23:11 ]

    Ik wil het zo graag doen, ik hou van adrenaline :p Supervet! Stoer dat je dit gedaan hebt!

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 23:36 ]


    Tijd voor koffie.

    Het ziet er zo gaaf uit, maar ik zou het zelf nooit durven.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Jij hebt echt ballen xD
    Ik zou het zelf nooit doen maar gaaf dat je het hebt gedaan ;D

    Maar, krijg je in de lucht geen ademtekort omdat er ineens zoveel lucht is?
    Ik weet niet hoe ik het echt moet uitleggen, maar ik krijg zelfs een ademtekort wanneer het buiten hard waait, dus nog een reden waarom ik het niet zou doen xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.