• Deze melding heb ik meerder malen gehad vandaan, zowel op mijn laptop als op mijn mobiel.
    Iemand anders hier last van? Komt dit vanuit Q of is dit mijn internet die aan het kloten is?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik had het gisteren ook al af en toe.


    I was raised to be charming, not sincere. -- prince charming

    Dat is Q, maar volgens mij doet hij al zo sinds gisteren.


    Your make-up is terrible

    Had ik gisteren meerdere malen, en nu net ook. Ik was daardoor bijna een grote lap tekst kwijt! D: gelukkig kon ik die nog terugkrijgen door naar de pagina ervoor te gaan. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ja, dat heb ik ook, zo af en toe.


    We need a bigger boat.

    Daarnet had ik het ook. :')


    Take me to wonderland

    Ja, ik ook. Hinderlijk want ik zat net tussen het aanpassen van een story.


    -

    Ik heb het alleen als ik wil gaan bèta-readen en dat is behoorlijk vervelend. :/


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    ik heb 90 procent van de keren dat ik vandaag probeer in te loggen die melding.
    gisteren had ik geregeld ook die melding.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik heb het vandaag al drie of vier keer gehad, heel irritant.
    @Dirkje, dat is inderdaad erg vervelend! Misschien kan je beter alles eerst in Word doen en het daarna kopiëren en plakken?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Daar heb ik ook al last van gehad vandaag. Een paar keer al.


    Pretty is just a pretty word.

    502 Bad Gateway errors zijn totaal niet gerelateerd aan het type computer, smartphone, tablet of webbrowser die je gebruikt op dit moment gebruikt. De fout ontstaat volledig door toedoen van derden en ligt buiten het bereik van de eindgebruiker. Zie je deze foutmelding verschijnen, neem dan contact op met de eigenaar van de website als je de reden wil achterhalen. Anders gewoon even wachten wil soms ook al helpen.

    Waarom verschijnen 502 Bad Gateway Errors?
    De 502 fout is een HTTP status code die aangeeft dat een server een ongeldige reactie krijgt van een andere server op het moment dat de browser de webpagina probeert te laden. Een dergelijke code kan dus bijvoorbeeld verschijnen op gecompliceerde websites of applicaties op internet waar verschillende servers aan te pas komen.

    Dat dus.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    @Lotta nou ja, zo ver kom ik niet eens. xd Hij geeft de melding op het moment dat ik een aanvraag accepteer, ik krijg ze dus als het ware niet geaccepteerd en kan dan dus ook de teksten niet zien.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Gibbs schreef:
    Had ik gisteren meerdere malen, en nu net ook. Ik was daardoor bijna een grote lap tekst kwijt! D: gelukkig kon ik die nog terugkrijgen door naar de pagina ervoor te gaan. x)


    Same here.
    Ik heb het met hoofdstukken opslaan en inloggen het meest.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Navi schreef:
    Ja, dat heb ik ook, zo af en toe.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik had het vandaag de hele ochtend. :/


    :)