• Zoals jullie waarschijnlijk wel weten heb ik het de afgelopen tijd niet makkelijk op school. Ik voel me heel eenzaam en heb geen vrienden op school. Ik heb vorige week het grootste deel eerlijk aan mijn ouders verteld en vandaag een gesprek gehad met mijn mentor erover. Ik heb bijna de hele tijd gehuild omdat het voor mij een heel pijnlijk onderwerp is.
    Verder heb ik 6 januari een intake gesprek bij een instantie zodat ik professionele hulp krijg.

    Ik heb de afgelopen jaren meerdere keren op de rand gestaan, bereid om de laatste stap te zetten.
    Maar jullie hebben me elke keer terug getrokken. En daarvoor wil ik jullie bedanken.
    Ik wil jullie bedanken voor jullie steun, voor jullie lieve berichtjes. Als ik jullie niet had gehad kan ik niet zeggen of ik er nu nog was geweest.
    Ik heb nog steeds een lange weg te gaan, mijn verleden kan niet ongedaan gemaakt worden, maar door jullie heb ik al wel de eerste stap op die weg gemaakt.
    Daarom bedankt, ieder van jullie(flower)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb je wel niet geholpen, maar ik vind het wel heel sympathiek van je dat je de users van Quizlet hiervoor bedankt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Ik heb je wel niet geholpen, maar ik vind het wel heel sympathiek van je dat je de users van Quizlet hiervoor bedankt.


    En nog veel geluk!


    Queer zijn is gewoon alles

    Avarosa schreef:
    Ik heb je wel niet geholpen, maar ik vind het wel heel sympathiek van je dat je de users van Quizlet hiervoor bedankt.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Avarosa schreef:
    Ik heb je wel niet geholpen, maar ik vind het wel heel sympathiek van je dat je de users van Quizlet hiervoor bedankt.


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...

    Avarosa schreef:
    Ik heb je wel niet geholpen, maar ik vind het wel heel sympathiek van je dat je de users van Quizlet hiervoor bedankt.


    Pretty is just a pretty word.

    Wat leuk dat je dit doet! :] Ik hoop voor jou dat het snel beter zal gaan en het intakegesprek goed zal verlopen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Avarosa schreef:
    Ik heb je wel niet geholpen, maar ik vind het wel heel sympathiek van je dat je de users van Quizlet hiervoor bedankt.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Quizlet is niet altijd een bitch :'D We helpen nog steeds mensen die het nodig hebben, ook al lijkt het er soms op alsof we een stok in onze reet hebben zitten :Y)

    Anyway, good luck and stay strong.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Facts schreef:
    Wat leuk dat je dit doet! :] Ik hoop voor jou dat het snel beter zal gaan en het intakegesprek goed zal verlopen.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Avarosa schreef:
    Ik heb je wel niet geholpen, maar ik vind het wel heel sympathiek van je dat je de users van Quizlet hiervoor bedankt.


    The odds are néver in our favor.

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    En nog veel geluk!


    Some people are art and do art at the same time

    Avarosa schreef:
    Ik heb je wel niet geholpen, maar ik vind het wel heel sympathiek van je dat je de users van Quizlet hiervoor bedankt.


    16 - 09 - '17

    Aw, wat geweldig dat Q je heeft kunnen helpen. Er lijkt altijd zoveel negativiteit te zijn, maar er gebeuren dus ook best nog goede dingen. (:

    Sterkte. Je komt hier vast wel doorheen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Avarosa schreef:
    Ik heb je wel niet geholpen, maar ik vind het wel heel sympathiek van je dat je de users van Quizlet hiervoor bedankt.


    Dit, en stay strong! Het komt vast goed allemaal.


    The universal language of art.

    Facts schreef:
    Wat leuk dat je dit doet! :] Ik hoop voor jou dat het snel beter zal gaan en het intakegesprek goed zal verlopen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.