• Ik ga straks met mijn broertje en vader naar the hobbit 2 (over 20 minuten). En ik wilde ff weten of er al mensen waren die hem hadden gezien, en wat die er van vonden. Mij lijkt ie heel erg leuk. Dus, iemand? ^^


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Ik ben zaterdag geweest! Ge-wel-dig! :9~

    Veel plezier! c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ga morgen voor de vijfde keer hahaha. Er is trouwens een fantopic, ik weet niet of je die al had gezien ^^
    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 17:46 ]


    Caution first, always.

    Oropher schreef:
    Ik ga morgen voor de vijfde keer hahaha. Er is trouwens een fantopic, ik weet niet of je die al had gezien ^^
    Veel plezier!


    Vijfde keer? Oh, I wish I had the time and money for that. x.x Veel plezier alvast! c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    hij is echt awesome!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Oropher schreef:
    Ik ga morgen voor de vijfde keer hahaha. Er is trouwens een fantopic, ik weet niet of je die al had gezien ^^
    Veel plezier!


    Haha ja mijn buurjongen is bij de vorige hooit film ook 12 keer geweest, geen idee of hij al naar deel 2 is geweest.
    Kun je me de link van het fantopic sturen ik kan het niet vinden -,-


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    LoveLost schreef:
    hij is echt awesome!!


    :D


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Hij is geweldig ! Ik ben 1 keer alleen geweest en zaterdag ga ik met mijn tante (: