• Ik schrijf nooit over onbekende personen, maar gister kreeg ik opeens een idee in mijn hoofd alleen twijfel ik heel erg tussen drie acteurs die ik als tweede-hoofdpersoon als faceclaim wil gebruiken.

    Tom Hardy



    Casey Affleck



    Scott Adkins



    Ik kan niet kiezen. :'c


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Het hangt er misschien ook een beetje vanaf hoe die persoon in elkaar zit? Soms past een uiterlijk heel erg bij een bepaald soort karakter.


    Chaos is a ladder.

    Ik vind ze eigenlijk allemaal erg veel op elkaar lijken. :'D

    Maar zoals Marcellus zegt, als je wilt dat andere Q'ers hun mening geven, moet je misschien ook wat uitleg geven over het personage.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Marcellus schreef:
    Het hangt er misschien ook een beetje vanaf hoe die persoon in elkaar zit? Soms past een uiterlijk heel erg bij een bepaald soort karakter.


    Ze passen er alle drie goed bij. (nerd)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik vind Casey het leukst haha.


    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×

    De 3e.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Als ik gewoon op het uiterlijk moet kiezen, zou ik gaan voor Cassey. (;


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Square schreef:
    Ik vind ze eigenlijk allemaal erg veel op elkaar lijken. :'D

    Maar zoals Marcellus zegt, als je wilt dat andere Q'ers hun mening geven, moet je misschien ook wat uitleg geven over het personage.


    Ik wou het idee eerst uitschrijven, maar ik ben zo ziek ik heb er eigenlijk geen puf voor. :')
    Kort samengevat gaat het over een undercover agent die zijn zus is verloren die werd vermist en in de prostitutie terecht kwam, en die zelfde gang is hij op het spoor en probeert de hele gang naar beneden te halen.
    Dus hij ontmoet zeg maar de andere hoofdpersoon die daar ook tegen haar wil is terecht gekomen, en zij is zo'n typ dat nogal breekbaar is.
    Zij ziet hem een keer vechten in de ring wanneer ze beseft dat ze dat ook wilt, dat ze van haar breekbare karakter af wil en dat hij haar leert in verschillende martial arts.
    Ik weet ook niet of ik het vriendschappelijk moet houden of ik er romantiek in gooi tho, maar dit idee schoot me gister zo ineens binnen + ik heb wat met acteurs die aan verschillende vechtstijlen doen en de films hehe.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Tom Hardy, dan toch. ^


    Chaos is a ladder.