• klik op logo voor grotere beeld


    Hallo Quizletters!
    er is al bijna een hele maand voorbij sinds ik de laatste post van mijn trailer store las. ik (dacht) dat ik het druk had en geen trailers meer wauw gaan maken. daar in tegen moest ik ook al weer een paar aanvragen afwijzen. maar ach ja. ik had dus spijt. maar het is ook beter om lekker weer opnieuw te beginnen! Dus hierbij, heropen ik de Obliviate trailer store =’D






    .........-~*~-.........-~*~-........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-........-~*~-........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-........-~*~-..






    voorbeelden :















    .........-~*~-.........-~*~-........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-........-~*~-........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-........-~*~-..






    Invullen :

    - Titel:

    - Beschrijving story:

    - Tekst in de trailer:

    - [OPTINEEL] Audiofragmenten, als je gesproken tekst wil.

    - Achtergrondmuziek: (tip : instrumentale muziek = betere trailer)

    - Videofragmenten:

    - Zwartwit/kleur:

    - Deadline (wanneer moet het af zijn) :

    - Extra eisen:





    .........-~*~-.........-~*~-........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-........-~*~-........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-........-~*~-..



    naamsveranderingen graag doorgeven

    wachtlijst :
    1-Curuxa ; It's in the stars ~ the 250th annual hunger games
    2-Journals ; Stairway To Heaven
    3-JDreamOnx ; I wasn't good enoug- Divergent
    4-JCanoodle ; Little mermaid
    5-Cyzashi ; Mendacia
    6-Adamlicious ; 4 nations, 1 destiny

    bezig :
    -Nightingalex ; The other daughter of Athena || Percy Jackson and the heroes of Olympus

    klaar :
    -DiCaprio ; Every cloud has a sliver lining

    -KittyChan ; Into the cold

    -Memorie ; History of 2 longboard girls || One Direction

    -LyraPhoenix ; Sci Fi story

    -Auvrea ; The darkness of the sea

    -Memorie ; Formidable || One Direction.

    -Auvrea ; Knocking on Death's door

    -
    -

    [ bericht aangepast op 10 maart 2014 - 17:12 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Titel: Every cloud has a sliver lining.
    Beschrijving story

    Al mijn hele leven lang word ik buitengesloten, word ik niet geaccepteerd zoals ik ben. Ik ben anders dan anderen. Het is niet alleen dat ik anders gekleed ben en nauwelijks vrienden heb. Nee, er is nog iets anders. Ik heb een speciale gave, ik krijg namelijk visioenen. Ik denk dat de meeste mensen als ze dat zouden weten het wel cool zouden vinden. Nou, dat is het helemaal niet. Ik zie in die visioenen nooit geluk dat me zal overkomen. Ik zie alleen maar nare dingen. In deze wereld waarin ik leef lijkt er niemand mij te begrijpen. Het liefst houd ik dingen voor mezelf. Ik leef meer in mijn eigen wereldje. Mensen noemen mij stil en verlegen. Misschien is dat ook wel waar, maar ze hebben geen idee wat ik allemaal doormaak. Ik wil af van mijn visioenen. Dokters zeiden dat er wel een medicijn is voor mijn gave. Maar niet een medicijn dat je moet slikken of moet smeren over je huid. Nee, een speciaal soort medicijn. Het medicijn genaamd liefde. Iets wat ik nooit in mijn leven zal krijgen.

    Achtergrondmuziek: Born to die - Lana del Rey.
    Videofragmenten: Misschien kan je een meisje met het liefst bruin haar vinden, dat loopt tussen een groep mensen en ze zich buitengesloten voelt. Iets zoals dit, of gewoon dit:


    Verder allemaal zielige fragmenten dat ze zich alleen voelt.
    Zwart/wit/kleur: Maakt me niet uit eigenlijk. ^^
    Extra eisen: Het liefst een meisje met bruin haar maar het maakt me niet echt uit. (:

    [ bericht aangepast op 6 dec 2013 - 21:21 ]


    The sun will rise and we will try again.

    DiCaprio schreef:
    Titel: Every cloud has a sliver lining.
    Beschrijving story
    Al mijn hele leven lang word ik buitengesloten, word ik niet geaccepteerd zoals ik ben. Ik ben anders dan anderen. Het is niet alleen dat ik anders gekleed ben en nauwelijks vrienden heb. Nee, er is nog iets anders. Ik heb een speciale gave, ik krijg namelijk visioenen. Ik denk dat de meeste mensen als ze dat zouden weten het wel cool zouden vinden. Nou, dat is het helemaal niet. Ik zie in die visioenen nooit geluk dat me zal overkomen. Ik zie alleen maar nare dingen. In deze wereld waarin ik leef lijkt er niemand mij te begrijpen. Het liefst houd ik dingen voor mezelf. Ik leef meer in mijn eigen wereldje. Mensen noemen mij stil en verlegen. Misschien is dat ook wel waar, maar ze hebben geen idee wat ik allemaal doormaak. Ik wil af van mijn visioenen. Dokters zeiden dat er wel een medicijn is voor mijn gave. Maar niet een medicijn dat je moet slikken of moet smeren over je huid. Nee, een speciaal soort medicijn. Het medicijn genaamd liefde. Iets wat ik nooit in mijn leven zal krijgen.

    Tekst in de trailer: Weet ik niet precies. Iets over dat ze buitengesloten is en verliefd is, maar hem niet kan krijgen.
    Audiofragmenten: Ik wil geen gesproken tekst per se. ^^
    Achtergrondmuziek: Born to die - Lana del Rey.
    Videofragmenten: Misschien kan je een meisje met het liefst bruin haar vinden, dat loopt tussen een groep mensen en ze zich buitengesloten voelt. Iets zoals dit:


    Verder allemaal zielige fragmenten dat ze zich alleen voelt.
    Zwart/wit/kleur: Hmm, maakt me niet uit eigenlijk. ^^
    Extra eisen: Het liefst een meisje met bruin haar maar het maakt me niet echt uit. (:


    ik ga gelijk beginnen (: heb je ook misschien video clips die ik kan gaan gebruiken? want anders duurd het geen 3 dagen maar 6 of 7 tot het klaar is :') want ik doe er altijd erg lang over om een clipje te kunnen vinden.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Obliviate7 schreef:
    (...)

    ik ga gelijk beginnen (: heb je ook misschien video clips die ik kan gaan gebruiken? want anders duurd het geen 3 dagen maar 6 of 7 tot het klaar is :') want ik doe er altijd erg lang over om een clipje te kunnen vinden.


    Oke! Die gif die ik je stuurde is van Mean Girls, dat kan je er wel in zetten. (: Verder weet ik het niet echt. :c


    The sun will rise and we will try again.

    DiCaprio schreef:
    (...)

    Oke! Die gif die ik je stuurde is van Mean Girls, dat kan je er wel in zetten. (: Verder weet ik het niet echt. :c


    urgh sorry dat het zo lang duurt maar ik zit een beetje krap met school ): hopelijk is je trailer geen spoed geval..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Obliviate7 schreef:
    (...)

    urgh sorry dat het zo lang duurt maar ik zit een beetje krap met school ): hopelijk is je trailer geen spoed geval..


    Maakt niet uit. (:


    The sun will rise and we will try again.

    Jouw trailers zijn geweldig, mijn topics ^^


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    DiCaprio schreef:
    (...)

    Maakt niet uit. (:


    ben op de helft =) geloof het of niet, maar ik maak die trailer en mijn boekverslag voor school tegelijk =)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Obliviate7 schreef:
    (...)

    ben op de helft =) geloof het of niet, maar ik maak die trailer en mijn boekverslag voor school tegelijk =)


    edit : morgen is die denk ik klaar

    editttt : oops, dubbele post

    [ bericht aangepast op 10 dec 2013 - 20:29 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Obliviate7 schreef:
    (...)

    ben op de helft =) geloof het of niet, maar ik maak die trailer en mijn boekverslag voor school tegelijk =)


    Yaay! Succes met je boekverslag!


    The sun will rise and we will try again.

    klaar!! 1.09 lang (: ik ga hem nu verzenden...


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    abbo!!!

    Heb je zeer binnenkort nodig!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Obliviate7 schreef:
    klaar!! 1.09 lang (: ik ga hem nu verzenden...


    Yaay! Ben benieuwd! (:


    The sun will rise and we will try again.

    DiCaprio schreef:
    (...)

    Yaay! Ben benieuwd! (:


    niet heel erg goed gelukt, maar ik hoop dat je het leukt vind!



    http://www.youtube.com/watch?v=hagcBKq1340&feature=youtu.be


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Obliviate7 schreef:
    (...)

    niet heel erg goed gelukt, maar ik hoop dat je het leukt vind!



    Nice! (: Alleen kan je 'a story by DiCaprio' weghalen? En je hebt ergens geschreven 'she get' maar het moet zijn 'she gets'. (: En ik zie als ik nog niet op play druk, een plaatje van een meisje met een gitaar maar dat komt er toch nergens in voor? :p Verder is hij zeker nice!


    The sun will rise and we will try again.

    DiCaprio schreef:
    (...)

    Nice! (: Alleen kan je 'a story by DiCaprio' weghalen? En je hebt ergens geschreven 'she get' maar het moet zijn 'she gets'. (: En ik zie als ik nog niet op play druk, een plaatje van een meisje met een gitaar maar dat komt er toch nergens in voor? :p Verder is hij zeker nice!


    wat kan ik in plaats van 'a story by DiCaprio' zetten? want ik moet het met iets opvullen. deze trailer gaat om TIMING =)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••