• Covershop • Noa


    Haii ;3
    Ik wil beginnen met covers te maken voor anderen (:
    Ik ben niet zo heel goed maar oke. c:


    Voorbeelden:




    http://i39.tinypic.com/nxna50.jpg


    De eerste is mijn nieuwste, en dit is dus mijn niveau op dit moment.
    Met die ben ik ook echt blij. De andere is zijn nogal gefaald xd

    Lijstje:
    • Titel:
    Als hij er niet op moet, zeg dat dan ook.
    • Tekst:
    Extra tekst?
    • Inleiding:
    Zodat ik weet waarover het ongeveer gaat. Je mag ook een link geven als de story al online staat.
    • Afbeeldingen:
    - Scherp.
    - Niet te klein
    - Ik wil ook wel zoeken, maar geef een goede beschrijving

    • Extra:
    - Lettertype?
    - Kleur of zwartwit?
    - Sfeer?
    - Iets anders?


    Af:
    • Schuld (nog iets aanpassen)
    • Philanthropy


    Wachtlijst:
    • xMeCrazyMofo
    • Lunalovesit
    •Ziamcrew
    • Microwave


    Mijn Deviantart
    Melding:
    • 9 december starten mijn examens dus dan gaat mijn tempo best traag zijn ;o.




    xx Noa

    [ bericht aangepast op 14 dec 2013 - 14:12 ]


    made a list of my regrets and you were the first, love

    • Titel: Tinteling || Louis W. Tomlinson.
    • Tekst: De titel + mijn gebruikersnaam.
    • Inleiding: Het gaat over Hailey Jones die samen met de Britse Boyband One Direction op vakantie gaat naar Crotone, een kleine plaats in Italië. Het is een verhaal vol liefdesdrama en veel verslavingen dus zeker niet geschrikt voor de jongere onder ons. Drugs, roken, eetstoornissen en meer.
    • Afbeeldingen:
    Click 1 (duidelijk)
    Click 2 (vaag)
    Click 3
    Als achtergrond
    • Extra:
    - Lettertype? Iets sierlijks.
    - Kleur of zwartwit? Kleur
    - Sfeer? Open maar mysterieus.

    • Titel: Deadwood.
    .• Tekst: Titel+Gebruikersnaam
    • Inleiding: Het gaat over een meisje met de naam Megan Grace die naar Deadwood (South Dakota) verhuisd met haar vader die haar niet lief is. Ze is er niet mee eens daar te wonen en ziet er ook erg op tegen maar haar vader is een Golddigger en probeert daar rijk te worden. Hij sluit zich aan bij een bende en Megan blijft daar eigenlijk alleen en vriendeloos achter in het huisje. Ze ontmoet Daryl Dixon daar en langzaam leert ze hoe het leven daar inelkaar steekt. Of ze daar nou blij mee moet zijn.. Ze moet allerlei gevaarlijke klussen klaren, leren om te gaan met een wapen, criminelen oppakken eventueel vermoorden. Ook moet ze leren voor zich zelf te kunnen zorgen door dieren te slachten. Kan ze haar makkelijke leventje omschakelen naar zoiets gruwelijks?

    • Afbeeldingen:
    - Scherp.
    - Niet te klein
    - Ik wil ook wel zoeken, maar geef een goede beschrijving Het is eigenlijk al duidelijk. Daryl Dixon moet er op staan samen met een mooi meisje, op een soort van Wild west landschap als achtergrond of zo.
    • Extra:
    - Lettertype?Wild westen.
    - Kleur of zwartwit?Kleur
    - Sfeer?Wild westen/mysterieus.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2013 - 14:30 ]


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Ik begin morgen met bewerken enz.(:
    Ik ga nu al jullie lettertype enz. zoeken. (:

    @Possive ik ga daarna ook al afbeeldingen zoeken (:


    made a list of my regrets and you were the first, love

    • Titel: The Modest Girl || Louis Tomlinson - moet erop
    Als hij er niet op moet, zeg dat dan ook.
    • Tekst: Not Everything is Real
    Extra tekst?
    • Inleiding: Wanneer Abby Charter wordt aangenomen bij Modest, is ze vreselijk blij. Ze hoopt hier iets goeds voor op haar cv te presteren, maar stiekem wilt ze ook de sterren ontmoeten, die Modest als management hebben. Little Mix, Olly Murs, Diana Vickers…
    Totdat ze de jongens van One Direction ontmoet. Een boyband waar ze wel eens van had gehoord, maar ze kende hen verder niet. Ondanks de vriendschap begint ze toch heftigere gevoelens te krijgen voor een van hen, Louis. Maar ja, hij heeft een relatie met Eleanor Calder. Toch?
    Zodat ik weet waarover het ongeveer gaat. Je mag ook een link geven als de story al online staat.
    • Afbeeldingen: This One and This one verder mag je het zelf bedenken qua achtergrond en extra dingen.
    - Scherp.
    - Niet te klein
    - Ik wil ook wel zoeken, maar geef een goede beschrijving
    • Extra:
    - Lettertype? Iets moois
    - Kleur of zwartwit? Kleur
    - Sfeer? Maakt niet uit
    - Iets anders? Nope

    Ik hoop dat je zo genoeg info hebt, anders PB je me maar!

    Xiaz


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Schuld:




    Het is niet mijn beste werk. Dus als je er niet blij mee bent en helemaal een andere stijl bedoelde ofzo, zeg je het maar.
    Ik kan nog alles veranderen.

    @xMeCrazyMofo:
    Bij de afbeelding van Louis, het meisje, moet die er ook op?

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 20:49 ]


    made a list of my regrets and you were the first, love

    @Neregeb; Aha, graag.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Neregeb schreef:
    Schuld:




    Het is niet mijn beste werk. Dus als je er niet blij mee bent en helemaal een andere stijl bedoelde ofzo, zeg je het maar.
    Ik kan nog alles veranderen.

    @xMeCrazyMofo:
    Bij de afbeelding van Louis, het meisje, moet die er ook op?


    Gaaf maar zou je het meisje & Louis kunnen omdraaien aub (sorry)
    Verder perfect :)

    Bedoel je spiegelend omdraaien of van plek omdraaien? (:


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Sorry als het nogal lang duurt.
    Ik kan momenteel niet op mijn laptop, en daar heb ik al die bewerking dingen opstaan.
    dus sorry, maar ik denk dat ik morgen weer op mijn laptop kan. (:

    'xoxo Noa


    made a list of my regrets and you were the first, love

    • Titel: The Class Games
    • Tekst: titel + iets kleiner mijn naam (Chris xD)
    • Inleiding: de klas 1E wordt uitgekozen om mee te doen aan de 450ste Hongerspelen, oftewel de 17e Kwartskwelling. Chris, een meisje uit deze klas, heeft een goede band met de meeste kinderen en vind het in het begin moeilijk. Maar in de Arena verandert alles. Niet alleen vriendschappen, ruzies en liefdes ontstaan, maar natuurlijk ook bondgenootschappen. Zal ze het overleven?
    • Afbeeldingen:
    Will you click here (als achtergrond) and
    here please ach ja
    deze ook maar
    Dit is wat ik heb, maar ik vond m niet zo heel mooi...


    • Extra: ik heb geen voorkeur voor het lettertype, het liefst in kleur

    [ bericht aangepast op 20 dec 2013 - 13:55 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Neregeb schreef:
    Bedoel je spiegelend omdraaien of van plek omdraaien? (:


    Van plek.

    Schul&Philanthropy
    Doe ik morgen (:


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Trouwens, -als ze nog niet voorbij zijn- succes met je examens :)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    • Titel: Teenage Dirtbag.
    • Tekst: De titel en mijn gebruikersnaam
    • Inleiding:
    Niall is a teenager who has a lot of tattoos, piercings and colorful hair. He’s basically the punk Niall everybody once dreamed of. Well, except from the punches, the smoking and the drugs. Everyone is just scared of him now, really. But soon Niall meets a very lovely girl, Jade. She’s more of a hipster, as Harry would call it. As everyone else, Jade is frightened of Niall. What she doesn’t know is that soon she’ll fall in love. But who with?
    • Afbeeldingen:



    Als de foto's niet goed zijn, mag je ook andere zoeken maar ik wil wel graag een foto van een Punk Niall en Zoella.
    • Extra: Ik heb geen voorkeuren voor lettertype etc. Maar het verhaal gaat over een punk/bad boy Niall dus misschien een beetje die sfeer creëren.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Tekst:
    Rechtsonder Microwave (username) in het wit. Hoeft niet heel groot.
    De titel van het verhaal is: “A Christmas To Remember”. Maakt niet uit waar je deze plaatst, doe maar waar jij het mooi vindt.
    Plaatjes:
    Kerstsfeer Als achtergrond (als je zelf andere kerstsfeer plaatjes hebt, mag je die ook doen)
    All I Want For Christmas Is You De tekst mag in een hoek komen.
    Korfbalveld + spelers Zou je die balk onder aan het plaatje er af kunnen snijden of wil je dat ik dat zelf doe? Ook deze een beetje op de achtergrond a.u.b.
    Meisje De achtergrond hoeft niet echt in beeld
    Jongen Ook hier mag de achtergrond uit het beeld en gaat het vooral om de jongen.
    Inleiding:
    Het gaat over een meisje en een jongen. Het meisje is al een tijdje verliefd op de jongen. Deze weet dat echter niet. Op kerstavond als de vriendengroep, waar ze allebei toe behoren, uit gaat en het meisje daar de jongen betrapt met een ander meisje, wordt alles duidelijk voor de jongen.
    Korfbal is ook een belangrijk punt in het verhaal, vandaar ook dat er een korfbalveld bij de plaatjes zit.
    Eventuele voorkeuren:
    De sfeer moet dus kerst uitstralen, maar ook een beetje donker.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2013 - 13:16 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa