• Maar dat vond ik toch niet echt bij me passen en het zag er zo kaal uit na die kerstmuts, dus nu ga ik herten stalken met mijn nieuwe deerstalker. Of frisbeën, daar ben ik nog niet helemaal uit. :'D



    Anyway, mijn gele vierkant draagt nu dus een deerstalker, of Sherlock Holmes hoed, zoals hij beter bekend staat. Arthur Conan Doyle's Holmes heeft in geen enkel verhaal zo'n hoed gedragen, maar vanwege wat rare kronkels in de geschiedenis staat hij er nu toch bekend om, en aangezien seizoen drie van de BBC serie Sherlock bezig is, leek het me een passend moment hiervoor. ^^

    Hoe kiezen jullie je profielfoto's? Ben je van plan er binnenkort iets aan te veranderen of ben je er tevreden mee?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn profielfoto is al vijf jaar hetzelfde & dat gaat niet veranderen ^^


    Life is hard and then we die

    Ik heb het gezien, leuk. Maar die van nu is leuker (:


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    SHERLOCK <3


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Leuk! Ik heb geen idee wanneer ik de mijne ga veranderen, gewoon als ik er zin in heb. Ooit.


    Some people are art and do art at the same time

    PUKKELxDING schreef:
    Mijn profielfoto is al vijf jaar hetzelfde & dat gaat niet veranderen ^^


    Ja, jij hebt volgens mij al zo lang ik me kan herinneren dezelfde foto. Dat is echt prettig, want het is zo een stuk gemakkelijker je te herkennen, haha. ^^
    En misschien is dit een hele domme vraag, maar wie staan er nou eigenlijk op je profielfoto? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik dacht al dat ik eerst een vampier zag, maar leuk! Ik pas mij profielfotos altijd aan aan mijn naam, wat tot nu toe vrij goed lukt nog,


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Haha, die vind ik wel geweldig.

    Ik hou gewoon deze foto bij deze username, ik ben eraan gewend en anderen ook. Lekker makkelijk.


    Your make-up is terrible

    Square schreef:
    (...)

    Ja, jij hebt volgens mij al zo lang ik me kan herinneren dezelfde foto. Dat is echt prettig, want het is zo een stuk gemakkelijker je te herkennen, haha. ^^
    En misschien is dit een hele domme vraag, maar wie staan er nou eigenlijk op je profielfoto? :'D
    Simple Plan, en herkenbaarheid is inderdaad de reden om het niet te veranderen. Net als mijn username ;P


    Life is hard and then we die

    Capaldi schreef:
    Ik dacht al dat ik eerst een vampier zag, maar leuk! Ik pas mij profielfotos altijd aan aan mijn naam, wat tot nu toe vrij goed lukt nog,


    26 - 02 - '16

    Awesome. ^^
    Ik wil de mijne nog veranderen, maar ik weet nog niet in wat.

    Die is tof! En ik had je vampier even gezien, ja. c;

    Ik kies ze vaak themathisch of random en als het goed voelt, dan blijft 'ie. Momenteel heet ik Disnerd dus een hoop past daarbij maar daar ik momenteel enorm fan ben van Tarzan en met name Terk en Jane, heb ik voor een profielfoto van Jane gekozen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb de vampier gemist D:
    Ik kies als ik een leuke foto zie :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Mijn plaatje is het wapen van House Thenn uit het Lied van IJs en Vuur (en Game of Thrones). Past bij m'n username c:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik vind dat gele vierkant echt geniaal, ik voorlopig tevreden met mijn pf, misschien dat als ik iets tegenkomt wat me aanspreekt dat ik hem dan kies als foto.


    ©1998

    Nu heb ik de vampier gemist ):
    Ik pak altijd gewoon een plaatje dat ik mooi vind. Ik verander nooit mijn naam en plaatje tegelijk, dan ben ik al helemaal niet meer herkenbaar.


    Take risks and conquer your fears.