• Go on the lonely road.
    Finding your way home.
    Trying to remember the things,
    You almost forgot.


    Een groep vrienden gaan voor het eerst op een kampeervakantie met elkaar. Sommige haten elkaar. Sommige hebben een crush op elkaar. Maar als er opeens een hevige storm op komt zetten raakt iedereen verspreid door de bergen. En wat doe je dan als je met degene die je haat moet proberen te overleven? Hun herinneringen zijn weg, tot het stuk dat ze op vakantie gingen. Terwijl ze wanhopig hun herinneringen terug proberen te krijgen moeten ze ook overleven en de anderen te vinden. Of elke andere hulpmiddel. En kunnen ze zich meer alleen voelen dan ooit...


    Meiden:

    - Mackenzie Julia Carter ll 1,3 ll Imagines
    - Raven Isabel Moore ll 1,2 ll SnowFrost
    - Emily Jane Murray ll 1, 2 ll Dimleya
    - Avalee “Avah” Blue Cheshire ll 1,2 ll Rider
    - Rhoda Alexis Gibbs ll 1,5 ll Adamo

    Jongens

    - Nathaniel (Nathe) Christopher Brooks ll 1,3 ll Inermis
    - Milan Counter ll 1,1 ll xBoselfje
    - Jay Matthew Underwood ll 1,3 ll SnowFrost
    - Daniel James Carter ll 1,2 ll Mamo
    - Sean Lockwood ll 1,3 ll Child

    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Eventueel; Wie haat hij/zij:
    Extra:


    Regels

    # Minimaal 175 woorden dat is makkelijk zat. Als je te vaak er te veel onder zit. Lig je uit de RPG.
    # Bestuur alleen je eigen personage.
    # Jongens en meisjes gelijk houden.
    # Naam veranderingen doorgeven.
    # Je moet ABN schrijven.
    # Geen ruzie.
    # Mag 16+, mar hou het netjes.
    # Minstens een keer in de week reageren.
    # Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik er iemand voor aanwijs.
    # Reserveringen blijven 48 uur staan.
    # Max. 2 personages.
    # Maar bovenal: Veel plezier.(:

    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 15 dec 2013 - 19:16 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik zou wel graag alvast een jongen willen reserveren als dat mag


    We've lived in the shadows for far too long.

    Inermis schreef:
    Ik zou wel graag alvast een jongen willen reserveren als dat mag


    Tuurlijk. Ik zet je erbij.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Mag ik een jongen?
    en btw: HOOOI


    -

    Zou ik ook mee mogen doen? Ik heb nog nooit met een RPG meegedaan, dus ik weet nog niet helemaal hoe het werkt...


    Valar Morghulis.

    xBoselfje schreef:
    Mag ik een jongen?
    en btw: HOOOI


    Sure. Hi. Btw, wie ben jij?:'D

    Dimleya schreef:
    Zou ik ook mee mogen doen? Ik heb nog nooit met een RPG meegedaan, dus ik weet nog niet helemaal hoe het werkt...


    Tuurlijk. Als je vragen hebt kun je het altijd aan me vragen. Het belangrijkste is vooral dat je plezier hebt. Wil je een jongen of een meisje?^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Freddie's vriendinnetje ^^
    Isabel hier.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 15:33 ]


    -

    xBoselfje schreef:
    Freddie's vriendinnetje ^^
    Isabel hier.


    You cheated on him a lot, you know.:'D


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Mag ik een meisje?

    Imagines schreef:
    Mag ik een meisje?


    Tuurlijk. Ik zet je erbij.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    SnowFrost schreef:
    (...)

    Tuurlijk. Als je vragen hebt kun je het altijd aan me vragen. Het belangrijkste is vooral dat je plezier hebt. Wil je een jongen of een meisje?^^


    Oké, Dankje (:
    Een meisje graag


    Valar Morghulis.

    Mag ik een meisje? :]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Naam: Milan Counter

    Leeftijd:17 (ik weet niet wat hier de gemiddelde leeftijd is…?)

    Karakter: Milan is nooit helemaal “normaal” geweest. Hij was altijd een beetje het buitenbeentje al vond hij dat nooit heel erg. Milan is altijd erg op zichzelf en is niet echt degene die contact zoekt of een gesprek op gang houdt. Ook is hij snel afgeleid en vergeetachtig, maar kan soms verbazingwekkend slimme ingevingen hebben. Milan zegt ook alles wat hij denkt, ook een reden voor het feit dat mensen hem soms vreemd aankijken. Ook is hij een dromer en heeft een levendige fantasie. Als klein jongetje hield hij er ook altijd van om te lezen, iets wat hij nog steeds wel graag doet. Milan voelt zich niet snel alleen en vindt het vaak wel fijn enigszins afgezonderd te zijn, als het maar niet voor een te lange tijd is. Milan kan niet goed tegen drukte, en als iets hem te druk wordt gaat hij meestal gewoon in een hoekje zitten wachten tot hij alles weer wat rustiger is. Milan is ook het type dat eerst de kat uit de boom kijkt voor hij iets onderneemt en lang nadenkt over zijn beslissingen. Daardoor begint hij vaak erg aan zichzelf te twijfelen en wordt daardoor heel onzeker. Hij is erg creatief en houdt ervan om dingen met zijn handen te doen. Ook kan hij goed klimmen en heeft een goed uithoudingsvermogen.

    Uiterlijk: Milan heeft kort, bruin haar dat eigenlijk altijd zit alsof hij net uit bed is gekomen. Zelf is hij redelijk gespierd en atletisch gebouwd. Het kan Milan over het algemeen niet veel schelen hoe hij eruit ziet.



    Eventueel; Wie haat hij/zij: Spiderman

    Extra: Milan is doodsbang voor spinnen. Zijn broer heeft een keer een reusachtig exemplaar (hij was ongeveer zo groot als pennendop, maar als je het vraagt paste hij drie keer in je hand) in zijn bed gestopt. Milan kwam er pas achter toen hij lag te slapen en het beest boven op zijn gezicht stond en bijna zijn mond in kroop.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2013 - 19:10 ]


    -

    @Dimleya;Sivan: Ik zet jullie erbij.(:

    @Bel; Kan er misschien een foto bij?^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Hmmm, klinkt als een leuke verhaallijn. Mag ik een meisje?


    Happy Birthday my Potter!

    Luminis schreef:
    Hmmm, klinkt als een leuke verhaallijn. Mag ik een meisje?


    Natuurlijk. Ik zet je erbij.:Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki