• Geluk is een even getal
    Geluk is een even getal
    Geluk is een even getal
    Geluk is een even getal
    Geluk is een even getal
    Geluk is een even getal
    Geluk is een even getal
    Geluk is een even getal
    Geluk is een even getal
    Geluk is een even getal

    "Uitstekend opstel." Klassenleraar Gordon wapperde goedkeurend met het verkreukelde blaadje dat Harry Styles eerder die week had ingeleverd. Zijn leraar had er met pen een pronkend rode negen boven gezet. "Je zou er wat mee moeten doen," zei hij aanmoedigend.
    "Waarmee?" vroeg Harry.
    "Met wat je in je mars hebt," antwoordde klassenleraar Gordon met een vette knipoog.
    Het compliment kwam niet binnen. De gedachte wel.
    Ik zou het kunnen doen.

    Waarschuwingen: Discriminatie, grof taalgebruik, geweld, drugsgebruik, zelfdestructie, seksueel misbruik en dood.

    Vijf vrienden weten niet wat hen overkomt als ze tijdens het uitgaan een dronken man aanrijden. Ze verstoppen het lijk, maar hun gevoelens van spijt en schuld kunnen niet op slot. Langzaam maar zeker raakt de eens zo goede vriendschap in verval en voeren leugens de boventoon, meer en meer leugens. Tijd voor Harry, hun verbitterde leider, om actie te ondernemen... Über-ich kun je hier vinden.


    Searching heavens for another earth

    Omg naakte mensen (cat)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Wauw. Nee, gewoon, wauw. Ik lees sowieso geen 1D-gerelateerde stories, maar deze vind ik het toch wel even waard om een kijkje te nemen. Niet zo zeer omdat Harry erin staat, maar gewoon puur vanwege de originaliteit, de genres en je mooie schrijfstijl.


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    Wauw. Nee, gewoon, wauw. Ik lees sowieso geen 1D-gerelateerde stories, maar deze vind ik het toch wel even waard om een kijkje te nemen. Niet zo zeer omdat Harry erin staat, maar gewoon puur vanwege de originaliteit, de genres en je mooie schrijfstijl.


    Awhh dat is echt heel lief van je! Super bedankt! <3

    @Deilia: sluit je ogen!!


    Searching heavens for another earth

    Ik ben totaal geen fan van 1D, maar dit verhaal is echt steengoed geschreven. Het kippenvel staat op m'n armen bij sommige stukjes.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ziet er op zich wel veelbelovend uit, ik denk dat ik nog wel een keer een kijkje zal nemen (:


    26 - 02 - '16

    Barnabas & Troll: Awh, heel lief van jullie. Echt bedankt!


    Searching heavens for another earth

    Hoofdstuk één: Acht staat tot zes (deel 2).


    Searching heavens for another earth

    Op zich zou ik het heel graag lezen, maar omdat het met Harry Styles te maken heeft, houdt het me een beetje tegen. :')


    Take me to wonderland

    Endorphin schreef:
    Op zich zou ik het heel graag lezen, maar omdat het met Harry Styles te maken heeft, houdt het me een beetje tegen. :')


    Het is eigenlijk niet gerelateerd aan heel One direction, alleen de personages. One direction bestaat in dit verhaal niet eens. Maar ik begrijp wat je bedoelt. Ik zou ook niet zo gauw afstappen op een Justin Bieber-fanfiction of zo, haha.


    Searching heavens for another earth

    Hoofdstuk één - Acht staat tot zes (deel drie).


    Searching heavens for another earth

    Aangemoedigd door de reacties hier boven ga ik even een kijkje nemen.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik ben verliefd op die foto!

    En verhaal klinkt ook goed ^^ Ik neem een kijkje ;'D


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Aangezien mensen die niets met 1D hebben het al geweldig vinden, ga ik ook maar eens kijken. ^^
    Schreef jij ook niet 'Libido'? Of ben ik nu heel erg in de war? :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.