• Hay people, dankzij QOTM heb ik een quiz gemaakt over de quizletcrew. Yay!*O**O**O**O**O**O*
    Via een aantal vragen kom je te weten welk lid het best op jou lijk en met andere woorden ook welke functie het best bij jou past. Jammer genoeg is niet iedereen van de crew verwerkt in de quiz, dus je kan niet awesome genoeg zijn om administrator te worden. Maar er zijn zeker voldoende uitkomsten en bij deze dus veel keuzes bij de antwoorden zodat hopelijk het juiste antwoord voor jou zeker in de lijst staat.
    Veel plezier!(bloos)
    --> Op welk crewlid lijk jij? <--

    [ bericht aangepast op 5 dec 2013 - 10:44 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Waarom staat er geen zwart tussen haarkleur? :o


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben.....

    *tromgeroffel*

    Mezelf!

    Pfft, anticlimax. Denk ik eindelijk iemand anders te zijn, ben ik alsnog mezelf!


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Hashirama schreef:
    Waarom staat er geen zwart tussen haarkleur? :o
    Omdat niemand van ons zwart haar heeft. :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Naerys.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Volgens de quiz lijk ik het meest op Square/Inge. De beschrijving klopt half, wat heel creepy is :')


    Some people are art and do art at the same time

    Ik lijk op Inge en het klopt echt heel erg. Op niet weten qua studie na.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Op jou blijkbaar. ^^

    Edit: ik heb 'm nog eens gedaan (ik had bij één vraag over een antwoord gelezen, dat wel het best bij mij past) en nu heb ik Square. :')

    [ bericht aangepast op 5 dec 2013 - 13:18 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Blijkbaar lijk ik het meest op Inge, terwijl ik zeker weet dat ten minste de helft van mijn antwoorden niet die van haar waren. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Blijkbaar lijk ik het meest op Inge, terwijl ik zeker weet dat ten minste de helft van mijn antwoorden niet die van haar waren. :'D
    Je zou nog verschieten hoeveel sommige onder ons op elkaar lijken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Square ^^ Maar er staat een fout in. Het is niet 'Game of Thrones' maar A Song of Ice and Fire. Game of Thrones is de naam van de televisieserie.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik lijk het meest op Yoda, haha c:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik lijk het meeste op mezelf! ^^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Het is een beetje eng dat er zoveel mensen op mij schijnen te lijken. Hallo mede-vierkantjes. :'D

    Ik lijk trouwens ook op mezelf. Wat een opluchting. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben Alwin! :Y) Zijn motivaties matchen die van mij, maar ik wil dus echt geen bemiddelaar zijn.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2013 - 13:49 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mezelf *O*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''