• De wereld was een zooitje en hoewel Morgan dat probeerde op te lossen, was iedereen eigenlijk alleen maar bezig elkaar uit te moorden en opnieuw de macht te grijpen.

    De tijd wordt weer teruggedraaid en iedereen wordt opnieuw wakker. Dit keer bevinden ze zich echter niet meer op Zweinstein. Ze worden wakker in een doodnormaal gezin, waarvan de ouders denken dat het hun eigen kinderen zijn.

    Het blijkt zelfs dat ze hun toverkracht zijn kwijtgeraakt en als normale tieners naar school moeten.

    Meer uitleg en het inschrijftopic vind je hier
    Speeltopic 1, 2
    Overlegtopic 1

    Personages

    • Abel-Cain Breckenrige - 17 q]Unox22[/q
    • Ablaze Zealous Vivacious - 16 q]Hohenheim[/q
    Adrienne Gates - 16 q]Ensiferum[/q
    Aenea van Zwaarden - q]Ensiferum[/q
    Alaine Dylis Sneep - 14 q]Unox22[/q
    Alassëa - 17 q]Unox22[/q
    Alice Potter - 16 q]Marjannee[/q
    • Angie
    Ardaneus - oud q]Unox22[/q
    Brian - 17 q]Ensiferum[/q
    Boaz
    Claire Sneep - 16 q]RosanneB[/q
    • Claudia
    Daisy Sneep - 16 q]Unox22[/q
    Daniel Potter - 16 q]Marjannee[/q
    Debby Nickson - 21 q]WenseKronik[/q
    Epialthes - oud q]Ensiferum[/q
    Gaara - 18 q]Ensiferum[/q
    Hanna - 16 q]Margotanne[/q
    • Ignatius Sneep - 17 q]Unox22[/q
    Ignatius Sneep II - ? q]Unox22[/q
    • Jenny François - 17 q]Marjannee[/q
    Jurgen Motres - 17 q]Marjannee[/q
    Li Zhaijian - 16 q]Hohenheim[/q
    Luuk - 24 [Ensiferum]
    Madelon
    • Mae Estella Simons - 17 q]Ensiferum[/q
    Mark Donjano - 21 q]Marjannee[/q
    Megan Sneep - 16 q]RosanneB[/q
    Moon Desrosiers - 20 q]Ensiferum[/q
    Mori Donjano - 16 q]Marjannee[/q
    Nick q]Ensiferum[/q
    Noha Fatch - Gunslinger - 19 q]Hohenheim[/q
    • Patrick
    Quinn' Odius - 16 [Hohenheim
    Rufus
    • Sam Fear - 16 q]WenseKronik[/q
    • Sebastiaan
    Simon
    Sykes Vengeance - 3000 q]Ensiferum[/q
    Thijs
    Tomas Bunardi - 20 q]Ensiferum[/q
    • Van Madden q]Hohenheim[/q
    Wense Der Kronik - 16 q]WenseKronik[/q
    Zet - 3000 q]Hohenheim[/q
    • Zoë Zhaijian - 16 q]Hohenheim[/q



    Familieindeling
    1: [Woods] Alaine Dylis Sneep + Geno Woods + Tomas Bunardi
    2: Nick + Zoë Zhaijian + Li Zhaijian + Daisy Sneep
    3: Gaara + Wense Der Kronik + Ignatius Sneep + Daniel Potter
    4: [Simons] Megan Sneep + Mae Estella Simons + Adrienne Gates
    5: Quinn' Odius + Claire Sneep + Aenea van Zwaarden + Hermes
    6: Moon Desrosiers + Noha Fatch – Gunslinger + Sam Fear
    7: [Donjano] Brian + Mori Donjano + Mark Donjano + Van Madden
    8: [Breckenridge] Jurgen Motres + Jenny François + Hanna + Abel-Cain Breckenrige
    9: Alassëa + Ablaze Vivacious + Alice Potter
    Emmy Sneep, Luuk, Debby Nickson, Epialthes, Ardaneus



    Cellenindeling:
    1. Aenea, Nick, Debby, Ignatius, Ignatius II, Sam.
    2. Megan, Mark, Ablaze, Noha, Quinn.
    3. Daniel, Daisy, Alaine, Epialthes , Gaara, Wense
    4. Claire, Brian, Abel-Cain, Mori, Hanna, Ardaneus.
    5. Alice, Mae, Zoe, Van, Jenny.
    6. Jurgen, Emmy, Adrienne, Allassea, Sykes.
    7. Moon, Luuk, Li, Tomas, Hermes.


    Volgende uitverkorene: Luuk

    [ bericht aangepast op 9 dec 2013 - 19:52 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Pas toen ze het dorp uit waren en de anderen hem mokkend en aarzelend gevolgd waren, durfde Brian pas te vertellen wat hij had gedaan.
    ‘Ik heb Ignatius neergeschoten,’ fluisterde hij, waarop hij zijn ogen neersloeg. ‘En ik miste zijn hart.’

    -

    Nick rekte zich uit. Een nieuwe dag was weer begonnen, waarop ze op zoek konden gaan naar een postduif. Hij kleedde zich aan, bestudeerde zichzelf een tijdje in de spiegel en kwam tot de conclusie dat ie er nog niet eens zo slecht uitzag, voor de lange tijd dat hij al van huis was. Hij streek even langs zijn stoppelige kin en klopte toen op de kamer naast de zijne aan, al wist hij niet precies wie van zijn reisgenoten daar sliep.

    -

    Aenea kon zich niet zo goed herinneren hoe ze thuis was gekomen, maar het zonlicht deed venijnig pijn in haar ogen toen haar moeder de gordijnen opentrok.
    ‘Je moet gaan, schat. Ze willen je onderzoeken.’
    Ze onderdrukte een zucht. Het was een lange nacht geweest. Ze herinnerde zich dat Brian en een paar anderen waren vertrokken uit het hotel, dus ze zag er niet erg naar uit om erheen te gaan. Sykes wachtte haar vast op en ze wist niet hoe groot zijn haat was. En Ignatius… Ignatius was gisteren opnieuw neergeschoten, maar gek genoeg deed dat haar weinig. Hij was niet de Ignatius van wie ze een klein beetje hield. Die was weg. Voorgoed.
    Ze sloeg haar benen over de bedrand. Het was lang niet de eerste die ze verloor, maar deze keer deed het ondragelijk veel pijn. Vroeger had ze zich ervan af kunnen wenden, nu was het alsof ze hem steeds opnieuw zag sterven.
    Ze sleepte zichzelf naar de badkamer en schrok van de kringen onder haar ogen. Hoewel ze nooit zo bezig was met haar uiterlijk, besteedde ze er meer aandacht aan nu ze niet langer jong bleef. Haar gezicht begon te veranderen. Misschien was het niet eens zichtbaar, maar ze had drieduizend jaar hetzelfde gezicht gehad en ze wist dat het gebeurde.
    Ze keek over haar schouder toen ze het gevoel had dat ze niet meer alleen was en een man keek haar vanuit de gang aan, met zijn armen over elkaar heen geslagen.
    ‘Geef me een paar minuutjes om me op te frissen,’ snauwde ze en ze rukte de deur dicht, waardoor het glazen raampje bovenin de deur bijna barstte. Ze overwoog even om zichzelf op te sluiten in deze nauwe kamer, gewoon om niet toe te geven aan deze stomme regelingen, maar het was een kinderachtige gedachte en ze zou er niets mee opschieten. Waarschijnlijk was haar bewegingsvrijheid in het hotel groter dan in deze badkamer.

    Uiteindelijk gaf Aenea zich over en liet ze zich door de mannen meenemen. Ze liepen aan weerszijde van haar en ze voelde zich net een misdadiger.
    Dat was ze natuurlijk ook, maar dat wisten die sukkels niet. Een grijns tekende haar lippen. Als ze hier vandaan kwam, zou ze hen wel laten zien met wie ze te maken hadden gehad!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Epialthes had in een van Debby’s kamers overnacht, maar verliet het huis vroeg. Terwijl hij gisteren Debby de glassplinters eruit had laten trekken, was hij op een interessant idee gekomen. Hij zou weliswaar wat toverkracht moeten gebruiken, maar als hij snel te werk ging zou niemand erachter komen.

    In het café had hij opgevangen dat er wat patiënten waren overgeplaatst naar het hotel en daar bezocht werden door de artsen, dus daarin zag hij zijn kans schoon.
    Vlak voor het hotel wachtte hij totdat er een arts aankwam. Hij drong zijn geest binnen en dwong hem naar de struiken te komen.
    Epialthes glimlachte tevreden. Wat hadden dreuzels toch een zwakke geest. Hij bekeek het gezicht van de man grondig nadat hij hem tot slapen had gebracht en nam toen zijn gestalte aan. Hij trok zijn werkkleding aan, streek zijn haren glad en liep naar binnen toe. Hij vond het nog altijd vreselijk om het lichaam van een ander als de zijne aan te nemen en had het ook maar weinig gedaan, maar het zou maar even zijn.
    Gelukkig was het rustig op de gangen en kon hij in alle rust uitzoeken waar de patiënten waren. Er waren drie kamers die waren omgebouwd tot ziekenhuiskamers, maar twee waren er al verlaten.
    Hij kon niet te laat zijn, want dan was er geen arts onderweg geweest. Hij ging de laatste kamer binnen en kon zijn geluk niet op toen hij Li zag liggen.
    Uitgerekend Li. Wat een heerlijke ochtend.
    Hij sloot de deur achter zich, vergrendelde deze en veranderde terug in zijn eigen ik, hoewel hij de ziekenhuis kleren natuurlijk wel aanhield.
    ‘Goedemorgen, Li,’ fluisterde hij, terwijl hij over de jongen heen boog.

    [Okee Jeffrey en ik hadden gisteren een plan bedacht, ook met betrekking tot Nimue's macht - waar Epi wat mee te maken heeft - maar het zou daarom heel raar zijn als Epi geen toverkracht had, dus als iedereen het oké vindt, is hij een uitzondering. Als jullie er wat mee willen is dat natuurlijk prima. (: ]

    [ bericht aangepast op 12 dec 2013 - 9:36 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik eis een beter gesprek tussen Moon en Li! Dit sloeg nergens op x) (no offence xD)


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    [Dat komt vanzelf wel ;)]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Li schrok wakker uit een onrustige droom. Vanmorgen om half zevn was er een arts bij hem geweest om hem te ontsoen van vele slangetjes en zijn situatie te controleren. Hij had daarna nog kunnen slapen tot het ontbijt, maar hij schrok wakker van een stem.
    Hij sperse zijn ogen open toen zesoe van zijn bezoeker ontmoetten. Li kwam overeind, te snel, zijn ribben brandden.
    'Wat doe je hier?' Instinctief had hij naar een wapen gezicht. Een tiverstok, zijn steen, maar ze waren er net. Hij wa weerloos.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Epialthes glimlachte koeltjes. ‘Kijken hoe het met je gaat, natuurlijk. Maar erg veel indruk maak je niet, moet ik zeggen.’ Hij lachte schamper. ‘Je vriendinnetje slaapt zeker nog?’

    [ bericht aangepast op 12 dec 2013 - 11:19 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Daar hou ik me niet mee bezig.'
    Het was vreemd om te liegen zonder wroeging. Het voeld niet verkeerd, het wa gemakkelijk en hij leek het zonder consequenties te kunnen doen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Epialthes was oprecht verbaasd. ‘Nee? Is de liefde bekoeld in het dodenrijk?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Alles bekoeld daar,' zei Li diesat niet wilde toegeven. 'Maar daar zal jij natuurlijk geen weet van hebben.'
    Li herkese het gevoel dat in hem opkwam. Het was haat. Het voelde beangstigend en bevredigen tegelijk en hij kon Epialthes in de ogen blijven kijken.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    ‘Nee,’ gaf hij toe. ‘Ik vermijd die plaats liever.’
    Hij ging op de rand van het bed zitten, dat een beetje inzakte door zijn gewicht.
    ‘Maar Hades klaagt. Hij wil dat ik de mensen weer terug stuur. En – zoals je weet – doe ik dat met alle liefde.’

    [ bericht aangepast op 12 dec 2013 - 11:53 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Sam voelde dat haar hals pijn deed en wou hem voelen, ze merkte dat ze op de grond lag en haar hoofd pijn deed. Ze voelde met haar handen aan haar hoofd. Ze merkte dat haar handen goed vast zaten in de broek van Ignatius. Ze keek hem met grote ogen aan en liet haar vastgebonden handen zien.
    Ignatius haalde een wenkbrauw op.
    'Is er iets?' Vroeg hij, Sam knikte en hield weer haar handen omhoog die vastgebonden zaten. 'Als je iets dwars zit, moet je het zeggen Sarah.' Ignatius glimlachte, Sam keek hem boos aan. 'Owja, dat kun je niet. Trouwens ik heb je jurkje nog een beetje goed bij je aangedaan. Anders moet ik de hele tijd naar je lichaam kijken.' Sam wou hem aanvallen. Maar de broek zat vast aan een buis en dat zou ze ook niet zo snel los krijgen. Waarom had hij dit gedaan.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2013 - 16:10 ]

    'Magie werkt hier niet,' zei Li vastberadener dan hij was.
    Hij staarde naar het plagond en probeerde te bedenken wat hij kon don om epialthes bij Moon uit se buurt te houden.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Epialthes schoot in de lach. 'O nee?'
    Hij liet een paarse wolk verschijnen, waarin Moons slapende gezicht zichtbaar werd.
    'Ah, ze slaapt dus nog. Ze ziet er prachtig uit, hè? Zo kalm en vredig... Precies zoals ik haar de vorige keer achtergelaten heb.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Megan had de hele nacht geen oog dicht gedaan. Ze was Li kwijt. Hij wilde haar niet. Hij hield niet genoeg van haar. Ze was wederom zijn tweede keus en haatte dat. Ze voelde zich vreselijk, zelfs waardeloos. Ze betekende niet genoeg voor hem, want hij wilde geen relatie met haar opbouwen. Megan kleedde zich die morgen aan en kon geen hap door haar keel krijgen. Noha zou vast woedend zijn op Li als ze er achter kwam dat hij haar had afgewezen. Het kon Megan echter niet meer zo veel schelen. Ze wilde geen contact meer met Li. Ze moest zich van hem los maken, anders kon ze nooit verder met haar leven.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Ignatius streek met zijn hand over haar wang.
    'Ik vind je leuker zo.'