• Hay people, dankzij QOTM heb ik een quiz gemaakt over de quizletcrew. Yay!*O**O**O**O**O**O*
    Via een aantal vragen kom je te weten welk lid het best op jou lijk en met andere woorden ook welke functie het best bij jou past. Jammer genoeg is niet iedereen van de crew verwerkt in de quiz, dus je kan niet awesome genoeg zijn om administrator te worden. Maar er zijn zeker voldoende uitkomsten en bij deze dus veel keuzes bij de antwoorden zodat hopelijk het juiste antwoord voor jou zeker in de lijst staat.
    Veel plezier!(bloos)
    --> Op welk crewlid lijk jij? <--

    [ bericht aangepast op 5 dec 2013 - 10:44 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Emiko schreef:
    Naerys. Klopt eigenlijk niets van want niets wat ik heb aangevinkt staat er tussen :')
    Niet alles dat in de quiz staat, staat in de uitkomst van de persoon.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Yoda (: Voor een deel voel ik me wel aangesproken, maar niet door het gamen, haha.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Facts schreef:
    (...)
    Lol, let's do that. :'D


    Morgen.:3


    You were born original, don't die as a copy.

    Square aka Inge :3.


    That is a perfect copy of reality.

    Aragog. Ja, ik ben ook wel best raar terwijl je dat op het eerste gezicht niet zou denken. :')


    Take me to wonderland

    Ik lijk volgens de quiz het meest op Yayde.
    To be honest, ik herken mezelf totaal niet in het stukje wat er bij staat haha.

    Ik kwam Aragog uit, sommige dingen heb ik met haar gemeen als ik dat stukje van haar zo lees.


    16 - 09 - '17

    Tomas schreef:
    Ik lijk volgens de quiz het meest op Yayde.
    To be honest, ik herken mezelf totaal niet in het stukje wat er bij staat haha.


    Buh ):


    | Reality is for people that lack imagination |

    Aragog, klopt aardig. Erg leuk om die stukjes van iedereen te lezen!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    SPECS schreef:
    (...)

    'Het grote Inge/Square topic' Ipv het Perciver topic hahaha.


    Oh God. x')
    Hah, dan kan ik mijn eigen legertje mini-Squares beginnen. Dat lijkt me wel wat. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Yayde schreef:
    (...)

    Buh ):


    I'm sorry <3