• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Olicity schreef:
    Fucking hel, ik wil slapen *.*

    En niet meer ongesteld zijn. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Stop met freaking zagen. Ik kan er niets aan doen dat ik maandag examens heb en het is niet alsof ik anders nooit ga. Je moet niet direct zo afbrekend beginnen doen. God.


    help

    Ahh daamn that drawing had so much angst, need to draw fluff to chase that angst away!
    *Scribble scribble*
    *scribble scribble*
    Goddamnit more angst!


    No growth of the heart is ever a waste

    Ouders overtuigd. Vanmiddag gesprek met leidster. Ugh.

    Ik voel me echt een nerd dat ik de stof van mijn geschiedenis SE gewoon interessant vind xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jemig, stop daar eens mee. Leuk dat je het zo geweldig vindt, maar mij boeit het helemaal niets. Ga lekker weg of zo.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Boekenmarkt in de bieb! Drie boeken voor 2,50 gekocht. Best wel vaak de laatste tijd, maar wel leuk!


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Please, don't play a fucking game with me!


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Oh god you're so right... I'm dumb.

    I wanna high five you. In the face. With a chair. Made out of steel.


    help

    Wel normaal doen op sites maar mij in real negeren? What is you fucking problem?! Als je problemen met mij hebt, zeg het dan in mijn gezicht. Because I feel like losing you :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yay. Het moment dat je naar werk gebracht word, je moeder zegt dat ze in de stad schoenen gaat kopen, je vrij krijgt en je moeder ineens heeft besloten naar huis te gaan. Waardoor je een half uur op de bus moet wachten en je dus uren voor niks in de stad bent geweest. First world problems.


    26 - 02 - '16

    Serieus, als je negatieve kritiek heb op hoe ik dat doe, mag jij je daar zelf ook wel een keer aan houden. Doe niet gemeen tegen me als je het zelf ook niet kan. :c


    :)

    Waarom linken sommige mensen stil zijn direct aan verlegen? Als iemand iets niet zegt, betekent het niet gelijk dat diegene verlegen is, wellicht vindt hij/zij je gewoon ergerlijk. Het is zo fucking hatelijk wanneer een persoon dat zegt. Get your facts straight, Sherlock.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nikolaevna schreef:
    Waarom linken sommige mensen stil zijn direct aan verlegen? Als iemand iets niet zegt, betekent het niet gelijk dat diegene verlegen is, wellicht vindt hij/zij je gewoon ergerlijk. Het is zo fucking hatelijk wanneer een persoon dat zegt. Get your facts straight, Sherlock.


    idd. als ik ff niks zeg kan ook dat ik even de brief op de post doe. (epilepsie ben er gewoon bij maar geef ff geen antwoord)

    [ bericht aangepast op 7 dec 2013 - 14:32 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.