• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ja hoor, hij neemt zijn telefoon niet op en hij heeft nog niks van zich laten horen. We moeten koken vanavond....


    Stenenlikker

    Fijn, jij bent al de tweede die me geblokkeerd heeft. Ben ik dan zo'n verschrikkelijk mens? :W


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    PapiIlon schreef:
    Fijn, jij bent al de tweede die me geblokkeerd heeft. Ben ik dan zo'n verschrikkelijk mens? :W


    Ik deel je gevoel. Ik ben zonder reden geblokkeerd door een af andere malloot die niet eens recht in m'n gezicht kan zeggen dat 'ie me niet mag.


    26 - 02 - '16

    Child schreef:
    (...)

    Ik deel je gevoel. Ik ben zonder reden geblokkeerd door een af andere malloot die niet eens recht in m'n gezicht kan zeggen dat 'ie me niet mag.

    Ja, echt, hé. Ik heb het nu over een meisje uit m'n klas dat normaal gezien erg aardig is, maar dat volgens mijn beste vriendin niet bepaald aardige dingen over me zegt. En dan komt dat mens af met "Het zal wel m'n vriendje zijn geweest, die blokt soms mensen op mijn account zonder reden." Erg geloofwaardig. :W

    [ bericht aangepast op 7 dec 2013 - 15:29 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    morgen naar de mid winterfair! helemaal zin in, nu mn kostuum maar eens bij elkaar rapen.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik kan het niet. Maar ik moet even al m´n moed bij elkaar rapen.

    Ik moet zo naar buiten om mijn fiets op te halen bij de fietsenmaker. Moet ik naar buiten nota bene, terwijl het zo koud is! First world problem.


    26 - 02 - '16

    Ik kan er echt niet meer tegen! Het is zo koud D: Ik ga echt de verwarming aandoen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben niet meer ongesteld, waarom voel ik me nog zo? D: Kap ermee, hormonen.


    Your make-up is terrible

    Sommige mensen kunnen soms echt van een mug een olifant maken, Jezus. Er zijn ergere dingen dan dat.


    Take me to wonderland

    Ik had écht net zo goed de hele dag in bed kunnen zitten, wat ik nu doe is nog veel nuttelozer dan dat. Het is niet zo alsof mensen verwachten dat ik kom.


    Your make-up is terrible

    Waaaaarom kost dit zoveel tijd, maar ik doe het op vrijwillige basis dus het zal wel. Ik heb het er voor over. :Y)

    Wanneer mensen hun zin beginnen met 'no offence' denk ik gelijk zoiets van bullshit.


    You are beautiful, you are love.

    Tijdens mijn wedstrijd een knie volop tegen mijn kaak aangekregen. Nu doet het heel veel pijn en kan ik mijn toffees niet eten D:

    Ik stem voor.



    "I shut my eyes in order to see.'