• Our tinychat. *O*


    Berna - Hybris - 9 november | 17
    Lieke - 1946 - 8 maart | 16
    Miriam - Walsh - 5 maart | 14
    Anouk - Weisberger - 17 maart | 16
    Gabriëla - Versteegh - 29 december | 16
    Aniek - Karev - 24 december | 14
    Melissa - Cicero - 22 januari | 15
    Ness - LilacNiall - 23 september | 14
    Marlijn - Sphinx - 24 december | 14
    Noek - Fabella - 27 juni | 15
    Marie - Daddario - 3 juni | 13
    Kayleigh - TornApart - 21 januari | 13
    Sterre - Loorea - 9 oktober | 16
    Myke - Luftslottet - 25 juli | 16
    Linde - xZiall - 24 februari | 12
    Aline - Cage - 14 maart | 13
    Rani - Rosh - 13 juni | 18
    Crystal - Begin - 25 november | 12



    - 'Het voelt echt zo.. hecht met jullie. Alsof ik jullie al zo lang ken. Voor de vriendschap van ons, amazing topic people, is geen eens real life nodig.' Mir.
    - 'ASDFGHJKL, dit is echt één van de weinige plekken waar ik me thuis voel haha. *tears*' Kay(kay).
    - 'I'M BAAAAAAAAAAAAAAAACK! <3 x Myke' aka Myke.


    [ bericht aangepast op 7 dec 2013 - 19:06 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 dec 2013 - 10:13 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    NiaIIHoran schreef:
    (...)

    Ik denk dat het beter is zo.. En jullie zullen er toch niks mee opschieten als jullie het weten. Zoals Lieke het zelf zegt, voor mij waren er minder discussie's. Wie ben ik om jullie ruzie te laten maken?


    Maar ik vind het zo rot dat jij eigenlijk met tegenzin weggaat. Ik bedoel, je kan ook blijven en het gewoon nog één keer proberen. Als het dan echt niet lukt, dan kan je echt weggaan?

    Hoihoihoi. <3


    •*• Lululu •*•

    Haaii (:

    Marlijn ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ik wil mijn username veranderen maar ik moet nog wachten )':


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Begin schreef:
    Ik wil mijn username veranderen maar ik moet nog wachten )':


    Ik mag de mijne al veranderen, maar ik weet niet in wat


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Rosh schreef:
    (...)

    Ik mag de mijne al veranderen, maar ik weet niet in wat

    IloveMarlijn? :')


    •*• Lululu •*•

    Cage schreef:
    (...)

    Maar ik vind het zo rot dat jij eigenlijk met tegenzin weggaat. Ik bedoel, je kan ook blijven en het gewoon nog één keer proberen. Als het dan echt niet lukt, dan kan je echt weggaan?


    Eerlijk gezegd.. Ik wíl weg. En dan niet lullig bedoeld, maar jullie zijn ook echt beter af zonder mij. Geen medelijden hebben, okay? Houdt in gedachten dat ik het zelf wou, promise?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    NiaIIHoran schreef:
    (...)

    Eerlijk gezegd.. Ik wíl weg. En dan niet lullig bedoeld, maar jullie zijn ook echt beter af zonder mij. Geen medelijden hebben, okay? Houdt in gedachten dat ik het zelf wou, promise?


    Ohkay. Beloofd..

    Starckey schreef:
    (...)
    IloveMarlijn? :')


    Dat heb ik ooit eens gedaan met iemand anders, maar dan alleen der naam (: Stiekem, ze schrok zo hard ;D


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Cage schreef:
    (...)

    Ohkay. Beloofd..


    Dan is het goed, en mocht je toch willen praten. Ik verdwijn niet van de aardbol, alleen uit dit topic c:


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'


    Basically me right now.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Wat ben ik blij dat ik hier ben


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ik hou van jullie allemaal, ja inderdaad, iedereen individueel. Maakt niet uit of ik ruzie heb of niet, jullie blijven mijn angels. Toen ik viel en dacht nooit meer overeind te kunnen komen staken jullie een hand uit. Jullie trokken me omhoog, bedankt daarvoor. Zonder jullie zat ik nu in een depressie.
    Hoe dan ook, ik ga jullie missen, maar ik moet gewoon weg. Het moet van mezelf, en ik wil geen medelijden. Ik weet hoe jullie over me denken en over wat jullie nu van me vinden.. En het was zeker niet het leukste om te lezen. Maar goed, uiteindelijk is de keuze aan mij.. En ik ben er zeker van dat ik sowieso wel uit het topic zou gaan. Dat zou best morgen kunnen zijn, maar ook over drie maanden.
    Maar even eerlijk zijn, lucht het niet op? Ik heb verschillende dingen gelezen, en ze eindigden allemaal op 'ze mag zelf weten of ze blijft, ik hou haar niet tegen'. Vraag me niet naar namen, die hou ik voor me.
    But this is the end. I love you all, ik ga jullie zo hard missen.. Vergeet me niet, okay? Beeld je gewoon die kinderachtige Ness van eerst in. Die ene die nooit serieus was en zich als een 6-jarig kind gedroeg.
    Maak de rest gelukkig, help ze wanneer ze je nodig hebben en vergeet gewoon wat voor schade ik heb aangericht. Byebye baby's. xness


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Wauw. Dat raakt me.


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.