• Het is voor een keer rustig in Quizlet Lane, iets wat niet vaak voorvalt. Alles gaat zijn gewone gangetje tot plots alle vrienden en familie van Union J en een paar buren van hun in Quizlet Lane één voor één op een mysterieuze wijze verdwijnen. Niemand weet wat er precies aan de hand is en alle bandleden en buren zijn volledig desperate. Ze raken in paniek, klagen alles aan bij de politie en blijven niet bij de pakken zitten en gaan zelf op zoek naar hun vrienden en familie. Dit is natuurlijk allemaal makkelijker gezegd dan gedaan, want de vrienden en familie zijn niet zomaar te vinden, geen enkele clue is te vinden en de vrienden en familie zijn ook niet te horen. Tot op een dag één van de leden van Union J een vreemde brief in de brievenbus vindt, hij gaat hier natuurlijk mee naar de andere leden en buren. Is het een raadsel? Misschien een hint? Iets anders? Deze rare brieven blijven verschijnen en bevatten steeds andere info, elke brief komt dan ook elke week bij een andere bandlid of buur in de brievenbus. In de tussentijd met de zoektocht naar hun vrienden en familie gebeuren er natuurlijk ook nog andere dingen als haat, ruzie, nieuwe vriendschappen en eventueel nieuwe liefdes of misschien bedriegen ze zelfs? Gaan ze hun vrienden en familie ooit nog vinden? En wat is er toch met die brieven?

    Praattopic
    Rollentopic


    Rollen:
    Union J
    Jaymi Hensley - JamesPotter
    JJ Hamblett - Doncastears
    Josh Cuthbert - Camp
    George Shelley - Bellward


    Meisjes
    - Jade Mia Rivers - Gylani
    - Makayla Eliza Wyuna - Cambiare
    - Aurora Mackenzie Smith - Rosh
    - Kyra Allison Valencia - Benzema


    Vrienden of familieleden: (let op deze verdwijnen gedurende de rpg op mysterieuze wijze)
    - Noralie Bennett - Irvine
    - Bentley Edward Cooper - Carlisle
    ...


    Regels:
    - Max. 2 rollen per account, let op er is een beperkt aantal rollen.
    - Minimaal 4 à 5 regels per bericht, meer is altijd welkom.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders, tenzij je toestemming hebt.
    - Geen sneltrein zodat iedereen kan volgen en mee is.
    - Niet steeds 1 op 1 spelen.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.
    - Een aantal weken niet reageren zonder enige reden is zonder pardon eruit.
    - Naamsverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen Gylani en Cambiare openenen nieuwe topics, tenzij we anders aangeven.

    Begin
    Alles gaat zijn gewone gangetje, dus iedereen doet gewoon wat hij/zij zou doen. Maar dan op de avond verdwijnt opeens de eerste persoon (Bentley dus, omdat Jacco dat wou). Paniek wordt in de ronde gezaaid door de familie en vrienden van Bentley, de politie wordt ingeschakeld en de volgende dag verdwijnt al meteen een volgend persoon. In de loop van de volgende dagen als er meerdere mensen verdwijnen ontvangt dan één van de jongens van Union J (dit kunnen jullie zelf overleggen wie die krijgt) een brief met het eerste raadsel (die krijgt de uiteindelijke persoon door mij via pb doorgestuurd en eenmaal deze persoon het meedeelt in zijn stukje, komt de brief hier ook te staan).

    Have fun iedereen! (:

    [ bericht aangepast op 8 nov 2013 - 16:37 ]


    16 - 09 - '17

    [Se- mijn topics]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Mo snáitheanna}


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    [Omg jeej]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    MT


    '' Type Sangster if you can see this. "

    [Mijn topics.]


    "Holding onto anger is like drinking poison and expecting the other person to die." - Buddha

    Bentley Edward Cooper

    Het was een rustige, heldere avond. Het was half twaalf en ik bevond me in het huis van Noralie.
    De kussens en lakens verborgen mijn half naakte lichaam.
    We hadden net gezellig met zijn tweeën een filmpje gekeken toen ik me bovenop Noralie zette. Mijn knieën aan weerszijden van haar lichaam.
    Ik begon kusjes te geven bij haar oor, in haar nek, op haar kaaklijn en als laatst op haar mondhoek.
    'You're so beautiful,' had ik in haar oor fluistert. Mijn handen hadden de bandjes van haar bh over haar schouders geschoven en mijn rechterhand had in één soepele beweging haar sluiting losgemaakt.
    'Ik wil je,' klonk mijn hese stem. 'Ik wil je hier en nu.'
    Ik haalde haar bh weg en kuste haar borsten. Ondertussen voelde ik me opgewonden en dat liet het gevoel in mijn onderbuik ook weten.
    Mijn boxer zat strak om mijn lichaam, dus deze besloot ik uit te doen.
    Terwijl ik aan haar tepel zoog en met mijn rechterhand haar andere tepel masseerde, haalde ik met mijn linkerhand haar slipje naar beneden en wreef langs haar vagina.
    Nat.
    Ik grijnsde en haalde een condoom uit het pakje dat in het nachtkastje lag.
    Zonder moeite deed ik deze om en schuurde met mijn erectie langs haar lies.
    Ik stopte twee vingers in haar. Na een tijdje haalde ik er een derde bij.
    Even later haalde ik ze eruit en gleed met mijn erectie in haar.
    De kamer was gevuld met kreunen en ik voerde al snel het tempo op.
    Ik trok haar van het bed en duwde ons tegen de muur.
    Ondertussen zoende ik haar gewillig en de zweetdruppeltjes gleden over mijn gezicht.
    Steeds harder stootte ik in haar en steeds harder kreunde ik haar naam.
    Zo'n half uur later had ik haar alle hoeken van de kamer laten zien en kwam ik op mijn hoogtepunt. Ik spoot het rubbertje vol en gleed uit haar. Ik gooide de condoom in een prullenbak en maakte mijn erectie nog schoon met een tissue. Over het bed kroop ik naar haar toe.
    'I love you,' fluisterde ik in haar oor en kroop tegen haar aan.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    HAHAHAH I love you Jacco, je bent geweldig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Noralie Bennett
    De avond was een rustige avond en ook een heerlijke avond. Het is even geleden dat we zo'n perfecte avond hebben gehad. Het lijkt wel alsof we het van elkaar aanvoelen en ik kijk op naar Bentley als hij op mij komt zitten. Er speelt een glimlach op mijn lippen terwijl ik zachtjes op mijn onderlip bijt. Hij geeft me kusjes waardoor er kleine blosjes op mijn wangen staan en ik lach zachtjes. We hebben er beiden zin in.
    "You're so beautiful," fluistert hij en ik ga met mijn handen door zijn haar terwijl ik geniet van zijn aanrakingen.
    Zijn fluistering heeft kippenvel veroorzaakt en hij ontdoet mij snel van mijn beha. Het is te merken dat hij dit al vaker heeft gedaan bij me.
    "Ik wil je, ik wil je hier en nu."
    Zachtjes kreun ik gefrustreerd door zijn woorden.
    "Wat houdt je tegen?" vraag ik uitdagend aan hem.
    Hij kust mijn borsten en langzaamaan worden mijn tepels harder en zijn lippen veroorzaken gevoelens in mijn buik, nog steeds vlinders. Ik krom mijn rug als hij aan mijn tepel zuigt en hij de andere masseert. Met mijn vingers verfrommel ik het laken onder me. Hij haalt dan mijn slipje naar beneden en ik wil hem tegenhouden, maar hij gaat al met zijn hand langs mijn vagina en ik bloos harder. Ik zie hem grijnzen en ik weet dat hij zich hierom amuseert. Het trekt mijn aandacht wanneer de verpakking openscheurt en hij maakt me gek door langs mijn lies te schuren.
    "Bentley," zeg ik zacht, berispend, maar ik kan het niet ontkennen dat ik het toch wel fijn vind. Hij vingert me en ik ga met mijn handen door zijn haren. Het voelt prettig als hij me vingert en ik bijt weer zacht op mijn onderlip. Als hij het genoeg vindt en zelf lang genoeg gewacht heeft, glijdt hij in me en vult me helemaal op. Hij beneemt me even de adem.
    "Fuck," mompel ik en adem daarna ongecontroleerd.
    Hij voert het tempo op en onze kreunen maken me alleen maar geiler. Dan trekt hij me van het bed af en duwt me tegen de muur. Ik verstrengel mijn handen in zijn haar en onze kus is vol met passie en lust. Het is geweldig en de tijd vliegt voorbij en beiden komen we klaar. Wanneer Bentley klaar is, gaat hij uit me en beiden komen we op adem. Ondertussen begeef ik me naar het bed terwijl Bentley zichzelf schoonmaakt. Een gelukkige glimlach speelt op mijn gezicht en al snel komt Bentley bij me.
    "I love you," fluistert hij in mijn oor en hij voelt warm aan.
    Ik gaap een keer slaperig en doe de lichten uit.
    "I love you more, Bentley," zeg ik en val met een glimlach in slaap.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Edward Cooper

    Grinnikend keek ik toe toen ze gaapte. Ze deed de lichten uit en zei dat ze meer van mij hield.
    Daarna viel ze in slaap.
    Een warm gevoel overspoelde me. Ik hield zo enorm veel van haar. Ik streelde haar wang en kuste haar lippen.
    Mijn boxer raapte ik van de grond en deed die aan. De mijn andere kleding zocht ik op de grond. Al snel vond ik mijn broek, shirt en schoenen en deed deze aan. Zo stilletjes mogelijk natuurlijk, ik wilde mijn prinses natuurlijk niet wakker maken. Vier jaar alweer. Zolang waren we al samen.
    En nog steeds hield ik zo veel van haar, en dat gevoel werd elke ochtend en elke dag sterker. Ze is mijn ware en ik de hare, dat wist ik gewoon.
    Daarom vond ik dat het tijd werd. Het maakte me niet uit dat andere mensen dat snel vonden.
    Ik griste een pen en papier van haar tafel af en krabbelde er iets op.
    Ik legde het briefje op het kussen naar het hare en zette het doosje, geopend, zodat ze de gouden met diamanten ring, zou kunnen zien.
    'I think I wanna marry you,' stond op het briefje.
    Zachtjes pakte ik mijn spullen en verliet haar kamer.
    Buiten was het frisjes. Ik sloeg mijn armen over elkaar en rilde even. Een kas had ik niet mee, mijn flat staat hier immers nog geen vijf minuten lopen vandaan.
    Toen ik het gevoel kreeg achtervolgd te worden, versnelde ik mijn pas. Het was al donker.
    Ik was al over de helft toen ik ineens een donker steegje in werd gesleurd en een doek met verdovingsmiddel in mijn mond kreeg geduwd.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [OH MIJN GOD. I'M ALMOST CRYING. Ik moet me niet zo inleven in characters, MAAR OH MIJN GOD HIJ HEEFT HAAR TEN HUWELIJK GEVRAAGD <3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Irvine schreef:
    [OH MIJN GOD. I'M ALMOST CRYING. Ik moet me niet zo inleven in characters, MAAR OH MIJN GOD HIJ HEEFT HAAR TEN HUWELIJK GEVRAAGD <3]
    [Alleen zullen ze nooit trouwen muwahahhaa, of komen ze op het laatst weer tevoorschijn?]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jade Mia Rivers

    In mijn ondergoed loop ik door mijn slaapkamer, op zoek naar die ene t-shirt die ik zo graag draag. Ik heb vandaag te lang geslapen, niet dat ik dat erg vind, ik hou van slapen. Gapend trek ik mijn kast open en kijk er nogmaals in, uiteindelijk besluit ik wat anders aan te trekken, een jogging want die zit lekker. Ik gooi mijn kast weer dicht en loop naar de badkamer. Ik doe mijn haar in een snelle dot en loop dan naar beneden. Ik trek een paar sneakers aan. Ik neem de sleutels van mijn auto in mijn handen en neem ook mijn portemonnee vast. Ik loop naar buiten en kijk even rond, het is stil in de straat, geen kat te zien. Ik open mijn auto en stap er meteen in. Ik doe mijn gordel om, start de auto en rij weg. Ik moet dringend boodschappen doen namelijk anders verga ik nog van de honger en droog ik uit, haha.


    16 - 09 - '17

    Noralie Bennett
    De volgende morgen word ik slaperig wakker en heb ik het koud. Ik trek mijn deken over mijn maakte lichaam heen en draai me op mijn andere zij. In eerste instantie heb ik het niet door, maar dan zie ik een doosje staan op het kussen naast mij met een briefje erbij. Met een ruk kom ik overeind en mijn ogen staan groot. Wat heeft dit te betekenen? Ik lees het briefje en mijn ogen worden zo mogelijk nog groter terwijl mijn mond wagenwijd openstaat. De deken glijdt van me af, maar het deert niets doordat ik verwarmd word van binnen. H-hij...hij heeft me ten huwelijk gevraagd.
    "Ja, ik wil. Oh god, ik wil dit," fluister ik tegen mezelf en ik pak de ring.
    Het is een prachtige ring en ik weet zeker dat het veel geld heeft gekocht. Ik schuif de ring om mijn vinger en ben er sprakeloos van. Hij past perfect en hij is zo schitterend. Dan realiseer ik het me pas echt. Ik ga trouwen met de liefde van mijn leven! Snel sta ik op van bed en pak mijn kamerjas. Het is een zachte suède jas die mijn lichaam bedekt, ik heb die gekregen van Bentley. Dan grijp ik naar mijn telefoon, want ik wil gelijk dat Bentley het weet. Mijn wangen zijn rood van de opwinding en mijn hart klopt razendsnel terwijl ik met trillende vingers het telefoonnummer van Bentley aan klik. Even frons ik wanneer hij maar niet opneemt. Dan kijk ik naar de klok en bedenk me dat hij waarschijnlijk nog niet wakker is.
    "Ik ga trouwen...."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jacconator schreef:
    MT


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    [Gaat er nog iemand reageren hier?]


    16 - 09 - '17