• HAPPY BIRTHDAY
    LILY EVANS
    [aka Anna aka GredWeasley]

    I solemnly swear that I am up to no good.


    HAPPY BIRTHDAY TO YOU!
    HAPPY BIRTHDAY TO YOU!
    IN DE WEI STAAT EEN KOE!
    EN DIE KOE ZEGT:
    "I LOVE YOU"
    HAPPY BIRTHDAY TO YOU!

    We got you some happy messages and presents... A present, one of the Marauders, will be in your mailbox soon but it might take a little while.

    • • • 

    MESSAGES

    Inge/Square
    Hoi Anna,
    Allereerst, ik hoop dat je een fantastische dag hebt! Je kunt weer een jaar toevoegen aan je record Dagen Achtereen Levend. Grijp deze kans om je vol te proppen met taart, chips en lieve woorden van de mensen om je heen. Je verdient het echt volkomen, en ik zal niet zeggen dat je het méér verdient omdat je een rotte periode (of een aantal rotte jaren, als ik het goed begrijp) achter de rug hebt, maar dat zorgt er wel voor dat ik het je nog eens dubbel zo hard toewens, als dat mogelijk is. Je bent een ontzettend behulpzaam, vriendelijk, getalenteerd en gewoon góéd mens, en vergeet dat alsjeblieft niet. Het is me nog nooit eerder overkomen dat meerdere personen na elkaar me afzonderlijk vertelden over plannen voor iemands verjaardag, en ik denk dat het feit dat je vrienden zich zo hard ervoor inzetten om te zorgen dat jij een fijne dag hebt, net zoveel zegt over wat voor persoon jij bent en hoeveel je voor hen betekent als het zegt over wat voor mensen zij zijn. Dat is iets om trots op te zijn.
    Ik hoop dat het komende jaar goed voor je zal uitpakken, met veel ontdekkingen van lange, goed uitgewerkte Jily fics, veel mooie cijfers, veel plezier hier op Q en vooral heel veel momenten om te lachen. Geniet van jouw dag! ^^
    Heel veel puppy's en virtuele koekjes,
    Inge


    Natas/Tormund
    Hoi lieve Anna,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik wens je een topdag toe! Of wat zeg ik - een topjaar!
    Met veel inspiratie, minder gedoe aan je hoofd, een goede (gipsloze) gezondheid en heel veel gezelligheid.
    Ik hoop dat we elkaar snel weer een keer zien, want dat voelt als een eeuw geleden.
    Oh - op Questival natuurlijk. Dat duurt niet lang meer. :3


    Jarne/Debbaut
    Anna! Gelukkige verjaardag! Je bent echt een geweldig persoon en topcollega. Ik vind het echt een eer om je te kennen en zelfs zo intens met je samen te werken!
    Dat je nog vele jaartjes oud mag worden!
    Groetjes
    Jarne


    Yolanda/GiIderoy_
    HAPPY BIRTHDAY TO YOU,
    HAPPY BIRTHDAY TO YOU,
    HAPPY BIRTHDAY, DEAR ANNA,
    HAPPY BIRTHDAY TO YOUUUUUUU!

    Gefeliciteerd met je verjaardag, lieve Anna! 20 jaar alweer, poehpoeh, tijd gaat hard! En hoelang hebben we nu contact, een stuk op vijf jaren? In ieder geval al een hele poos. En daar ben ik blij om, dat ik jou heb leren kennen. The Queens waren echt geweldige tijden en Voldiewolbal, remember? (wbw)
    Je staat altijd voor iedereen klaar en wilt voor iedereen het beste. En nu staat vandaag eens een keer helemaal in het teken van JOU. Het is Anna-dag. En 15 juni zal Anna-dag blijven! Want je verdient het om in het zonnetje gezet te worden. Je bent altijd overal zó druk mee doende en vindt ook nog eens de tijd om er voor anderen te zijn. Gewoon geweldig, dat ben je. Je bent écht amazing en ik ben superblij dat je er bent!
    Er is echt zó veel dat ik je wel vertellen kan, maar dan wordt dit een gigantisch boek, en ik denk dat dat een beetje lang wordt. Maar lieve Anna, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Hopelijk wordt het een geweldige dag! <3

    Liefs,
    Yolanda


    Jolijn/SPECS
    Aller geweldigste, beste, liefste, mooiste, aardigste, -alles wat positief is en STE achter staat- Anna...HARTELIJK GEFELICITEERD MET JE 20STE VERJAARDAG. <3 (is dat een grijze haar? Nah, dat zal vast voor een van je awsome cosplays zijn...(; ) Ik hoop dat je een geweldige dag hebt Anna want je verdient niks minder dan dat! Ik weet dat een verjaardag waarbij een ziekenhuis bezoek ingepland staat niet altijd de allerleukste is, dus ik hoop van harte dat je goed nieuws krijgt en anders dat je een enorme glimlach op je gezicht krijgt van al onze berichtjes.(: Hopelijk eindigt deze verjaardag toch minstens in je top-drie....en anders kom ik je opeten hoor (jaja Hufflepuff apatite, we wonen niks voor niks naast de keukens...-omnomnomnomnom-). Kortom geniet er van en ik hoop je heel snel weer te zien op een meeting zodat ik je plat kan knuffelen, want de vorige keer kende ik je nog niet zo goed....maar nu wel en nu krijg je extra special-Jolijn-beren-huggels. GROETJES ENZO (ja een berichtje afsluiten is lastig) Jolijn.c=


    Roos/SiriuslyBlack
    Happy Birthday Princess Anna!!!!
    Ik wens je een superubergigafantastische verjaardag <3 Weer een jaartje wijzer en sterker c: Hopelijk heb je heel veel plezier van de berichtjes en cadeautjes en liefde en knuffels (cat) Never forget that you're amazing as you are and we all love you a lot. I hope you enjoy my quiz <3
    -xxx- Sirius


    Sofie/Cynic
    Lieve Anna,

    Gefeliciflapstaart! *O* Je bent officieel geen tiener meer, wihoeee! (Okay, ik ben nog steeds overtuigd dat ik 17 ben, maarja, daar hebben we het niet over, hehe)
    Ik had laatst al eens gelezen dat je niet zo van verjaardagen, cadeautjes en dergelijke dingen houdt, maar ik hoop dat je dit toch leuk topic vindt. :3
    Het is zo ontzettend jammer dat je in het gips zit met je verjaardag, maar ach, kan je alleen maar meer verwend worden. Geniet in ieder geval van een lekkere TAART :3
    Fijne geboortedag, collega’tje! Pak je virtuele cadeau’s maar met smart uit. En geniet van je dag! *O*

    Liefs,
    Sofie.


    Froukje/ProngsPotter
    Deer Anna,
    GEFELICITEERD MET JE VERJAAAAARDAG! Jazeker, kijk eens wat er voor jou allemaal gedaan is! Er zijn echt heel veel lieverds geweest die hebben meegeholpen aan dit topic, omdat jíj jarig bent, en om dit jóuw dag te maken. Allemaal voor jou, en daarmee is volgens mij een record gemaakt in het aantal mensen die mee hebben geholpen aan een verjaardagstopic :Y)
    (En jij bent ook de uitgelezen persoon voor dat record ^^)
    Ik hoop dat je een geweldige dag krijgt, en dat je vollop kan genieten van alle creaties die zijn gemaakt als virtueel cadeau. Je verdient het echt heel erg om eens flink in het zonnetje te staan, want girl, you rule!
    I love you very very much, en ik niet alleen, samen met nog een paar Q'ers heb ik een lijstje voor je gemaakt. Ik hoop dat je er van kan genieten ^^
    Ik wil je heel veel succes wensen met alles waf je vandaag moet doen, en geef je zodra je dit leest een virtuele knuffel en stuur al het geluk van de wereld naar je toe.
    Now, (prinsess) Anna, go be a HAPPY SNOWMAN! <3
    Love,
    Froukje


    Femke/JamesPotter

    OI EVANS, HOW YA DOIN'!? WANNA DATE!?

    HAPPY BIRTHDAY!!!!! Merlin's beard, you're 20!
    Nu mijn mooie, half gestolen, gedichtje^^

    Her eyes are as green as a fresh pickled toad.
    Her hair is as red as a forest on fire.
    I wish she was mine, she's really devine.
    She who stood up to the you-dabeli-doo.


    Ik wens je een fantastische verjaardag toe en ik hoop dat je gips eraf mag blijven.
    En vergeet niet dat we nog samen naar Limburg gaan! Daar heb ik zo veel zin in^^. Hopelijk jij ook, lol.
    Zoals je ziet ben ik niet de enige die jou een gelukkige verjaardag wilt wensen. Bij al deze mensen heb je een speciaal plekje in hun hart, want ze schrijven echt niet zomaar zulke berichtjes!
    We moeten snel weer eens afspreken! (Als ik terug ben in het kikkerland.)

    Nou, dit was mijn bericht. Mischief managed.

    Loves van de enige echte James.

    Ps. The bird bites.


    Sharon/HalfBloodPrince

    Lieve Anna, proficiat met je verjaardag! Je cadeautje wacht op je als je een weekend naar Duitsland komt^^ groetjes Shar


    Lisa/FeorgeWeasley,

    Deer Gred,

    Have a very good and happy birthday. I hope you like this topic. Ik heb geprobeerd een story te schrijven, but it kinda sucks, ik ga hem nog afmaken maar je hebt alvast een begin... to be continued (: Ik heb enorm veel zin in volgend jaar waar wij gaan meeten in London. I'm sure it's gonna be great en ook in je musical en natuurlijk Rock-Quest, wat wat eerder is. Dus enjoy this day and don't forget to smile.

    Feorge


    PRESENTS
    • Deer Evans...
    • Waarom jij geweldig bent
    • Een gedicht voor jou...
    • Test hier je Jily kennis!

    • • •

    Very Happy Birthday! And lets not forget the pie...


    Mischief Managed.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 0:06 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    HAPPY BIRTHDAY!=3 Unwrap your gitft dear Anna!(H)


    You were born original, don't die as a copy.

    Whiiii! Gefeliciteerd, Anna! *O* Maak er een fijne dag van (bloos)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    GEFELICIFLAPSTAART! *O*
    Lot's and lot's of excitment :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Nog een keertje dan: HAPPY BIRTHDAYYY!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Gefeliciteerd!!!! (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Gefeliciteeeeerd, Anna! Ik hoop dat je een mooie dag hebt. *O**O**O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Bonne anniversaire! *O*


    She's imperfect but she tries

    Happy Birthday Anna!


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gefeliciteerd Anna!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Gelukkige verjaardag! ^^


    I wanna be a wizard!

    Gefeliciteerd!


    i wanna die with you once or twice.

    Gefeliciteerd! ;D

    Ook kudo's voor de layout van het topic, het is echt mooi in elkaar gezet!


    I'm your little ray of pitch black.

    Gefeliciteerd.(:


    It's never gonna happen, Guys.

    Gefeliciteerd! *O*


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Gelukkige verjaardag! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury