• Ik had graag nog eens een 1 op 1 RPG willen spelen.
    Iemand interesse?
    Het liefst over onderwerpen als Hunger Games, Narnia of Harry Potter.
    Somebody?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Yeah. I'm interested. In story of pb? I prefer story.
    In het Nederlands toch?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Yeah, in het Nederlands.
    Ik heb het liefst PB, omdat mijn posts in de RPG meestal maar 200 à 300 woorden lang zijn, en ik dat weinig vind om in een story te plaatsen, maar als jij in een story wilt, no prob.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ooh vandaar. In pb heb ik 1x gedaan en dat ging voor mij gewoon niet goed omdat ik daardoor af en toe vergat te reageren en stuff like that. Cas raadde me aan om het dan via story te doen, dus dat wilde ik wel eens proberen.
    Mijn post kunnen erg verschillen. 200-300 woorden maar heb ook wel eens 800 woorden geschreven in een rpg.

    Harry potter doen? ^^


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Oeh, oeh, I volunteer voor Narnia ^^
    Ik heb enkel niet heel veel tijd, maar ik zal mijn best doen voor elke week een post ^^ Ik prefereer pb :')


    Stenenlikker

    @Sigil: Harry Potter is goed, en all right, in story is goed als jij dat leuker vind ^^
    @Delahaye: Narniaaa! Maakt niet uit, ik kan ook niet elke dag reageren.
    PB is all right.

    Met 2 RPG's heb ik dan genoeg, thanks ^^ Ik stuur jullie morgen allebei een PB'tje.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Is goed hoor ^^


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik ga het PB'tje dit weekend maar kunnen versturen, heb vanavond niet zoveel tijd, to be honest ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Is niet erg. Ga toch sinterklaas vieren met de schoon familie ^^


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    -

    [ bericht aangepast op 19 dec 2013 - 14:59 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Oh, damnit.
    Ik was dit helemaal uit het oog verloren!
    Sorry, ik beloof dat jullie morgen of dit weekend een PB krijgen!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik wil trouwens, voordat ik de PB's verstuur, nog eens vragen of jullie nog geïnteresseerd zijn?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Yes, I am ^^


    Stenenlikker